G: Oletko kateellinen? Ja mistä/kelle?
Kommentit (18)
Mutta sehän onkin jo sanomattakin selvää
Ja sellaisille joiila mies haluaa muksuja perheeseen. Meillä on nyt lapset tehty, 3 plakkarissa. Mies ei enempää halua! Siksi kateellinen niille joilla puoliso haluaa pikkuisia! Ja anteeksi niille joilla ei ole ollenkaan lapsia, tarkoitus ei ole loukata, kirjoitan vain omasta näkökulmastani! -ap
Lähinnä tarkoitan yh-äitejä... Itsellä ei ole ketään, joten 24h/vrk ympäri vuoden ollaan lapsen kanssa kaksin. Ollapa edes lapsen isä, joka ottaisi lapsen hoitoon vaikka kerran kuussa...
SEn sijaan tunnistin juuri eräänkin ilmeisesti ikuisesti katkeran ja kitkerän ja kateellisen ihmisen joka purkaa pahaa oloaan tälle palstalle. Terveisiä vaan!
kateellinen, mutta ottaisin mieluusti perheellemme sellaisen tukiverkon kuin joillakin tuttavillamme on (mummut ja ukit lähellä, muutenkin sukua ympärillä ja auttamassa). Mieluusti ottaisin myös vakituisen työn, omakotitalon sekä perheeseen lisää ihmisiä.
Jos olet tarkoittamani henkilö, niin etpä ole kovin pitkälle päässyt..
aina kun kuulen jonkun uudesta raskaudesta. Toivoisin itsekin niin kovasti vauvaa. Olen myös kateelinen ihmisille, joilla on paljon ystäviä ja kavereita.
ihmisille joilla on hyvät, säännölliset tulot. Elämä olisi niin paljon helpompaa, kun voisi ostaa ja tehdä mitä haluaa...Ehkä jonain päivänä minullakin..
puhuvan selkäni takana toisen ystäväni kanssa sen sijaan, että olisit puhunut minulle suoraan ja tukenut. en ole katkera enää ja ja kateellinen en koskaan ollutkaan. nyt olen harvinaisen onnellinen. päinvastoin tajusin vasta hiljattain sinun käytöksesi syyksi kateuden minun saavutuksiani ja elämänkokemuksiani kohtaan. mikä on kohtuullisen surullista ja turhaa, et arvostanut itseäsi tarpeeksi silloin.
ajattelen sinua usein ja toivon, että voisit unohtaa menneet.
ja tehdä niin kuin uutena vuotena pyysin.
;-)
Siis mitä ihmeen vinkkejä pitäis antaa?? Kai itse tiedät olevasi katkera, kitkerä ja kateellinen, et siis mikään maailman mahtavin kaveri... Jos taas et tunnista elämääsi näistä adjektiiveista juttu ei koske sinua. Ja siinä tapauksessa on ihan sama jos joku Tiina Tavallinen ei ole oikein päässyt henkisessä kehityksessään eteenpäin- et tunne häntä kumminkaan. Sen verran vinkkiä on kyllä pakko sulle antaa että luulisi sun ammatissasi toimivan ihmisen olevan vähän viisaampi.
Ja sellaisille joiila mies haluaa muksuja perheeseen. Meillä on nyt lapset tehty, 3 plakkarissa. Mies ei enempää halua! Siksi kateellinen niille joilla puoliso haluaa pikkuisia! Ja anteeksi niille joilla ei ole ollenkaan lapsia, tarkoitus ei ole loukata, kirjoitan vain omasta näkökulmastani!
kyllä olet oikeassa, OLIN katkera ja kitkerä. syynkin tiedät. sinä et, mutta olemmekin erilaisia, suhtaudumme asioihin eri tavalla: aivan ok mielestäni. ja henkinen kehitys; eihän täällä pyöriminen tarkoita etteikö sitä olisi tapahtunut, vai puhutko itsestäsikin? olen muuttunut, usko pois. hengähdän täällä hetken lapsen hoidon lomassa, eskapismia. myönnän olleeni vaikea, mutta minulla olikin todella rankkaa. oman pääni sisällä. ammatti ei kerro kaikkea ihmisestä. olen paljon muutakin, minussa on puolia joita et halunnut nähdä. ja sinun tuntui olevan ilmeisesti vaikea sulattaa, että pärjäsin siinä missä sinäkin. minä taasen näin sinut kovin pinnallisena ihmisenä, älykäs toki. uskoisin sinunkin muuttuneen?
mutta mitä se kertoo, että tunnistit minut täältä? ehkä kadonnut kaveruus on jäänyt kaihertamaan? vai onko vain toiveajattelua? ikävä, että liität minuun niin negatiivisia asioita: ei tarpeeksi viisas, katkera ja kitkerä jne.
Ei voi mitaan, mutta kuulostaa tosi naiivilta. " Pikkuisia" , huoh. Kai tajuatte etta vaikka teilla olisi kuusi pikkuista, niin ne kasvavat aikanaan ja muutaman vuoden kuluttua teilla on sitten kuusi murrosikaista. Jos haluatte etta teilla on ikuisesti kotona " pikkuinen" eli avuton olento jota pitaa hoivailla, hankkikaa koira!
Tietenkään en luule että vauvat on aina vauvoja. Mutta mun lapset on mulle aina mun pikkuisiani. Vaikka miten isoja olisi oikeasti. Voi herranjee sulle. Joku tosiaan saattaa toivoa enemmän kuin 3 lasta.. Joku onnekas jopa saa!
Vierailija:
Tietenkään en luule että vauvat on aina vauvoja. Mutta mun lapset on mulle aina mun pikkuisiani. Vaikka miten isoja olisi oikeasti. Voi herranjee sulle. Joku tosiaan saattaa toivoa enemmän kuin 3 lasta.. Joku onnekas jopa saa!
Kadehdin asioita joihin tähtään, mutten ole niitä saavuttanut (lähinnä luoneteenpiirteitä, ei mitään varallisuusjuttuja)
Nyt kadehdin ihmisiä jotka pystyy nukkumaan, kun väsyttää menevät sänkyyn ja nukkuvat. --> siihen tähtään
Halut kateissa jo kauan :( vaikka nuori.
jotka tietävät mitä elämältään haluavat, lähinnä ammatillisesti. Terveys pettää ja sitä myöten uran vaihto edessä, eikä mitään käsitystä mitä seuraavaksi.