Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas näky kaupassa:O

Vierailija
19.01.2007 |

Nuori pariskunta ja lapsi. Ehkä 4v poika. Pojalla päällä kulahtaneet collegehousut, jotka pysyivät juuri ja juuri ylhäällä hopeanvärisellä vyöllä. Kirjava toppatakki ja vanhat lenkkarit. Paljas selkä villkkui kokoajan ja housut meinasivat pudota. Vanhemmat eivät kiinnittäneet mitään huomiota poikaan vaan sai tulla perässä miten kykeni. Eipä taas ole paljoa lapsen vaatetusta katottu kun ovat ihmisten ilmoille lähteneet. On varmaan kiva olo pojalla kun muut pojat menee hienoissa vetimissä ohi. Vanhemmilla kuitenkin itsellään uudehkot ja siistit vaatteet.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaikka tunti sitten tulleet lomamatkalta ja kaikki pojan vaatteet pyykissä.

Toisilla on aikaa vähän liiankin kanssa.

Vierailija
2/17 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, voin sanoa, että poikamme itse halusi juuri ne vaatteet. Ja on muuten fiksu poika, ei tarvitse pelätä, ettäkö eksyisi tai jäisi haahuilemaan!

Että pitää viitsiä ruotia joka asiaa täällä!

T. Perheen äiti, joka sattuikin olemaan palstalainen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä välttämättä ole kovin tietoisia omista vaatteistaankaan. Ainakaan jos ovat oppineet " vähälle" ...

Sääli silti poikaa, itselleni ainakin tulee tuollaisen lapsen nähdessäni tunne, että lasta ei arvosteta niin paljon, että hänet vaivauduttaisiin pukemaan siisteihin ja asianmukaisiin vaatteisiin.

Vierailija
4/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sen vaan kaksplussalle, joku dorka on sen tänne kopioinut vituuilumielessä. Sinä kenen lapsi tässä muka kyseessä, missä päin tämä tapahtui?

Vierailija
5/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuule, voin sanoa, että poikamme itse halusi juuri ne vaatteet. Ja on muuten fiksu poika, ei tarvitse pelätä, ettäkö eksyisi tai jäisi haahuilemaan!

Vierailija
6/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan collegehousuissa viety lapsi kauppaan. Johan tuosta jää ikuiset traumat.....voi nääsnääsnääsnäässs.... Kyllä sitä nyt pitää jo pikkulapset pukea kunnon vaatteisiin,mun mielestä ei mitkään kaupasta ostetut käy, täytyy olla ompelijalla teetetyt prässihousut, valkoinen paita ja rusetti poikalapsella. Joku tolokku se on oltava tässä maailmassa.

Vierailija
7/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääkin on niin yksoikoisia asioita. Minun pojallani on kaappi täynnä kivoja vaatteita, mutta poika ei vaan suostu käyttämään muuta kuin verkkareita ja kulahtaneita paitoja. Olen itkenyt ja rivonut, mutta ei lopputulos miksikään muutu: poika on nyt 10 ja sanonut ettei hän ole kiinnostunut sellaisita asioista ja olen hyväksynyt sen. Juhliin suostuu hammasta kiristellen pukemaan jotain siistiä. Mun oli vaikea oppia, ettei joku kertakaikkiaan välitä vaatteista YHTÄÄN, mutta nyt on opittu. Poikani on luokkansa parhain, joten en sitten viitsi niuhottaa jostain noin toissijaisesta asiasta kuin vaatteista.

Vierailija
8/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä kulki aina vanhoissa ja virttyneissä vaatteissa, ei ilmeisesti hirveästi kiinnostanut mitä oli päällään. Yllätyin joskus, kun kuulin, että vanhemmat olivat todella hyvin toimeentulevia, eli ei varmasti ollut rahasta kiinni. Koulussa pärjäsi kuulemma eriomaisesti ja muutenkin oli tosi mukava kaverina.

Nyt poika on jo aikuinen, ja mitä olen tiedotusvälineistä joskus nähnyt, hänestä on tullut fiksu ja terävä mies, joka on päässyt ikäänsä nähden pitkälle.

Eli 13, älä ole huolissasi pojastasi, ei ne vaatteet kaikkea merkkaa.

Vierailija
9/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaapin siistimisellä. Meillä ei lapset kulje merkkivaatteissa mutta perussiisteissä kyllä. Gollegehousutkin voi olla muttei kulhataneet, ne on laitettu eteenpäin. Samoin käy kirjavien toppatakkien kanssa. Ja ulos mennään pihavaatteissa, sisällä sitten sisävaatteissa?

Vierailija
10/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että ihan collegehousuissa viety lapsi kauppaan. Johan tuosta jää ikuiset traumat.....voi nääsnääsnääsnäässs.... Kyllä sitä nyt pitää jo pikkulapset pukea kunnon vaatteisiin,mun mielestä ei mitkään kaupasta ostetut käy, täytyy olla ompelijalla teetetyt prässihousut, valkoinen paita ja rusetti poikalapsella. Joku tolokku se on oltava tässä maailmassa.

Vois olla vaikka ihan collegehousut, jotka on sopivat, ehjät, siistit ja suht siedettävät...

Vierailija
12/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli annetaan pois. Lapsemme tietää, että liian pienet vaatteet laitetaan pois käytöstä ja että samaa paitaa ei pueta enää seuraavana päivänä. Onhan hänellä toki lempivaatteita mutta kun vaatteita on paljon niin lempparivaatteitakin on enemmän. Mutta kun hän tietää säännöt niin ei tule tuollaisia ongelmia. Hän ei kyseenalaista sääntöjä vaan ottaa seuraavana päivänä toisen lempipaidan tai mekon. Kyllä vanhemmilla kuitenkin on se viimeinen sana oman lapsensa pukeutumiseen. Yksinkertainen ratkaisu on siis hävittää liian pienet ja kulahtaneet vaatteet! Ei ole ollenkaan vaikeaa..

Vierailija
13/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... meille ei ruokakaupassa käynti ole niin suuri tapahtuma, että sinne varta vasten pukeudutaan :) . Haemme kyllä maitomme ja leipämme ihan niissä vaatteissa missä sillä hetkellä ollaan. Usein esim. ulkoilun lopuksi ja hiekkalaatikolla ei välttämättä olla ykköset päällä..

Vierailija
14/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikuisillahan vaatteet säilyy kauemmin?

Vierailija
15/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä teidän vanhempien päätös??

Kulkeeko lapsenne aina ahdistavissa farkuissa? Eikö lapsen olisi paljon mukavampi touhuta ja leikkiä jos hänellä olisi kiristämättömät, mukavat housut jalassa??

Meillä kyllä käytetään kotona ja tarhassa gollareita, kauppareissulla farkut jos ei ole 20 pakkasta :)

Vierailija
16/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan lähes ainoastaan collegepukuja lapsilleni. Vaatteen pitää olla mahdollisimman mukavia päällä. Lapset on päiväkodissa päivät.

Itseänikään ei vaatteet vois vähempää kiinnostaa. Sen verta vain, että pesen ne joka päivä. Pidän kulahtaneita lempivaatteitani aina kuin vaan vähänkin pystyn. Esim. kaupassa pystyn ihan hyvin.

Vierailija
17/17 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisella Suomessa asuvalla on varaa pukea lapset nätteihin vaatteihin. Kirpparilta saa lähes ilmaiseksi vaatteita! 50centtiä paidasta, 1e housuista jne. Kun vähän näkee vaivaa ja kiertelee, eikä osta niitä ensimmäisiä kulahtaneita ylisuuria housuja. Että tupakka pois huulesta ja kirppareille vaateostoksille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi