MIten te rillipäät pärjäätte uimahallissa? Suihkutiloissakin pitäisi nähdä eteensä. Uida nyt voi melkein sokkonakin
Kommentit (24)
Laitan vanhemmat rillit päähän. En näe ihan yhtä tarkasti muttei tarvi miettiä meneekö ne kloorivedestä pilalle.
Lopetin käymästä kun en näe tarpeeksi. Sauna varsinkin oli liian vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko piilarit päässä uida?
Kyllä voi.
Minulla on -10 silmälaseissa, joten ilman piilareita en näkisi uimahallissa juuri mitään. Ihan hyvin voi sielläkin käyttää piilareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko piilarit päässä uida?
Kyllä voi.
Minulla on -10 silmälaseissa, joten ilman piilareita en näkisi uimahallissa juuri mitään. Ihan hyvin voi sielläkin käyttää piilareita.
No käytän silmälaseja. Näitä uusia laseja en laittaisi klooriveden takia, mutta jotkut vanhat.
Minulla on uimalasit vahvuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Piilolinssit. Ilman en menisi.
Mutta, sitten ei voi mennä saunaan.
Poistan aina piilolinssit varmuuden vuoksi uimisen jälkeen ja desinfioin. Toinen vaihtoehto olisi käyttää kertakäyttölinssejä ja heittää uimisen jälkeen pois, niin ei ainkaan ole vaaraa, että joku pöpö jäisi tuntikausiksi silmään muhimaan linssin ja silmän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilolinssit. Ilman en menisi.
Mutta, sitten ei voi mennä saunaan.
Käyn aina saunassa piilolinssit päässä, yli 20 vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uimalasit vahvuuksilla.
Ennen käytin piilareita, mutta nuo uimalasit vahvuuksilla on tosi hyvät. Eivätkä olleet edes kalliit.
Jos käyn uudessa hallissa niin laitan ensimmäisellä kerralla kertakäyttöpiilarit, sen jälkeen muistaa jo paikat niin pärjää ilman laseja. Tai sitten käyn paremmin näkevän kaverin kanssa, hän saa opastaa.
Myös uimalaseja on saatavissa vahvuuksilla.
https://www.silmaasema.fi/artikkeli/uimalasit-vahvuuksilla.html
-6
Tutuissa uimahalleissa käyn ilman ongelmia huonosti nähden. Jätän silmälasit pukukoppiin. Suihkussa tai altaassa ei laseja tarvi.
Jos jostain syystä tarve nähdä hyvin, käytän (kertakäyttö)piilareita.
Aasian herkku kirjoitti:
Aaah
Ilmiannettu
Minulla on uimalasit vahvuuksilla. Tilasin netistä ja makoi 20e. Eivät ole ihan niin tarkat kuin omat lasini, mutta en aja autoa uimalasit päässä.
Pitäisikö olla vanhat lasit mukana, ne räyskät, jos tulee höyryt linssiin? Tai sitten sokkona törmää pylvääseen. Uimassa voi käyttää laseja, mutta muovipussiin joku kuivausliina, päälle lappu ettei joku vie penkiltä sitä kuivausliinaa pussissa.
Lasit päässä uin. Vain pesutiloissa ja saunassa ilman laseja. Näin myös kylpylässä teen. Inhoan sitä jos en näe kunnolla.
Käyn vain tutussa paikassa, joten tiedän, missä on pukuhuoneet, suihkut jne.
Lisäksi käyn aina ystävän kanssa ja hän näkee hyvin.