Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi kouluampumisen uhreista kuollut

Kommentit (1807)

Vierailija
1341/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun lähetät vaan. Ehkä ne tutkivat uhkailusi ja pedofiileiksi nimittelysi siinä samalla.

Nyt on aika ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan. Sen verran sekavaa settiä sieltä jo tulee.

Nyt lähti ilmoitus ja tutkintapyyntö sinusta poliisille senkin pervopunikki!

Otapa nyt ne rauhoittavat, niin alkaa hellittää 😂

Sinä olet näköjään omasi ottanut jo ja vielä vodkan kanssa.

Kukas juoppo se siellä huutelee? Itse olen absolutisti ja nauran kun riehutte ja uhriudutte täällä kuin pellet.

Vierailija
1342/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat voisi katsoa peilissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun lähetät vaan. Ehkä ne tutkivat uhkailusi ja pedofiileiksi nimittelysi siinä samalla.

Nyt on aika ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan. Sen verran sekavaa settiä sieltä jo tulee.

Kukas juoppo se siellä huutelee? Itse olen absolutisti ja nauran kun riehutte ja uhriudutte täällä kuin pellet.

Eli pääsi on sekaisin jo ihan luonnostaan.

Vierailija
1344/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1213-vuotias nuori taitaa olla sellainen todella erilainen nuori.

Onpas vanha nuori.

Vierailija
1345/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kuoli

Onpa täällä sairaita ihmisiä - kuinka voitte sanoa noin lapsen kuolemasta?!?

Vierailija
1346/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-tiedot-vantaan-kouluampuja-tu…

Karu totuus IHMISJÄT TEESTÄ!!!!

White trash!

Vierailija
1347/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiderit loppui! Sipsit loppui! Kräääh. Viskikin loppui. Nyt itkettää.

Vierailija
1348/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa oli, että lähettyvillä olevia päiväkoteja ja viisi koulua suljettiin, kun ampuminen tuli tietoon. Samassa uutisessa oli, että myös yksi koulu Helsingin puolella suljettiin. Olikohan kyseessä ampujan entinen koulu, jonne oli menossa kiinniottohetkellä?

Samaa mietin itse, että ampuja oli selvästi matkalla jonnekin. Siltakylä (kiinniottopaikka) kun ei ole ihan Viertolan koulun "vastarannalla" vaan siitä on jo hieman matkaa.

Hyvin on kyllä kytät toimineet kun ovat tunnistaneet tekijän ja napanneet kiinni.

Vierailija
1349/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseväkivaltaan syylliset on niitä jotka äänestivät ampumisilla hekumoineet Jussi Halla-ahon ja Riikan eduskuntaan. Molemmat ovat fantasioineet julkisesti ihmisten ampumisilla.

Suomi on sairas maa kun puhemieheksi ja ministeriksi on valittu ampumisfantasioistaan tunnettuja, suhteellisen sairaita ihmisiä.

Vierailija
1350/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jumalan tähden?

Vierailija
1351/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli tieto et yksi loukkaantunut oli kosovolainen. Miksi poliisi sanoi että kaikki osapuolet ovat suomalaisia?? 

Tekijä, kuollut poika ja yksi tytöistä ilmeisesti kantiksia. Toinen tytöistä kosovolainen.

Vierailija
1352/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kuoli

Tää, oppiipahan.

Kuinka sairas on ihminen, joka iloitsee lapsen kuolemasta? Tämä on rasismia törkeimmillään!

Vierailija
1353/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa oli, että lähettyvillä olevia päiväkoteja ja viisi koulua suljettiin, kun ampuminen tuli tietoon. Samassa uutisessa oli, että myös yksi koulu Helsingin puolella suljettiin. Olikohan kyseessä ampujan entinen koulu, jonne oli menossa kiinniottohetkellä?

Samaa mietin itse, että ampuja oli selvästi matkalla jonnekin. Siltakylä (kiinniottopaikka) kun ei ole ihan Viertolan koulun "vastarannalla" vaan siitä on jo hieman matkaa.

Hyvin on kyllä kytät toimineet kun ovat tunnistaneet tekijän ja napanneet kiinni.

Siltamäki. 

Vierailija
1354/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-tiedot-vantaan-kouluampuja-tu…

Karu totuus IHMISJÄT TEESTÄ!!!!

White trash!

Yeah, trashier than trash.

Vierailija
1355/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olisi mahdollisesti mennyt jonnekin muuallekin...? Kauheaa.

Aika pitkään on tallustellut ..

Vierailija
1356/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltamäki. 

Ja Siltamäessa taitaa olla enimmäkseen omakotitaloja ja jotain eläkeläisiä. Ei siellä liiku lapsia yksinään päiväsaikaan, niin helppo bongata.

Vierailija
1357/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä on ... tämä ... ?

Vierailija
1358/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat voisi katsoa peilissä...

Riittääkö teille haaskalinnuille mikään?

Syytätte  täällä palstalla teosta uhreja, vanhempia, opettajia, poliitikkoja, hallitusta ja koko yhteiskuntaa. En ole nähnyt montaakaan kommenttia, missä syy olisi nähty olevan tekijällä itsellään. Ehei, aina se on jonkun muun syy. 

Miten tällainen kieroutunut ajattelu on niin yleistynyt? Sehän on narsistista ytimeltään, mikään ei ole tekijän eli pers häiriöisen oma vika, vaan kaikki on aina jonkun muun syy.

News flash - syyllinen on yksi henkilö ainoastaan ja se on ampuja itse.

Vierailija
1359/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kuoli

Onpa täällä sairaita ihmisiä - kuinka voitte sanoa noin lapsen kuolemasta?!?

Palstapunikeilta voi odottaa ihan mitä tahansa.

Tuo on kyllä ihan persujen kynästä, saivat kuulla, että lapsella on kosovolaista vanhemmat, niin rasistit riemastui murhasta 🤮🤮🤮

Vierailija
1360/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olisi mahdollisesti mennyt jonnekin muuallekin...? Kauheaa.

Aika pitkään on tallustellut ..

Varmaan tänne Malmille/Puksuun ollut matkalla. Täällä on kovia aineita käyttäviä pikkulapsia, niin mikään ei yllättäis.