Mistä tietää, että on tullut keski-ikäiseksi? Unohtaa ajaa kainalokarvat.
Minulla ei nuorena ollut kainalokarvoja KOSKAAN. Nyt huomasin yhtäkkiä, että minulla on ihan oikeat kainalokarvat. Täytyy sanoa, että aika ripeästi ne ajoin kun huomasin.
Muita asioita, mistä tietää, että on tullut keski-ikäiseksi?
Kommentit (27)
Kun selkä on jäykkä ja tappi notkea. Nuorena oli toisinpäin.
Lyhyt tukka, rillit, ylipaino, marimekon kaapu, leggingsit, crocsit..
Kainalot unohtuu ajaa eikä jaksa alakertaakaan enää sheivailla. Parran muistaa ajaa koska se on naisella hieman noloa vieläkin. Tosin eilen en muistanut tehdä sitäkään kauppaan lähtiessä ja piti nostaa takin kaulusta sen vuoksi.
Itse en ole nuorenakaan ajellut kainalokarvoja muuta kuin kesällä, kun käytän uimapukuja ja toppeja. Talvet on aina saaneet kaikki karvat rehottaa luomuna.
Mulla keski-ikäistymisen merkit on nyt 49-vuotiaana pääosin henkisiä. Ei enää huvita monet asiat jotka nuorena huvittivat, kuten matkustelut, ravintoloissa syömiset, 99% elokuvista yms. Eikä sellaista kaipaakaan. Viihdyn valtavan hyvin vain itsekseni kotona, ei mitään erityistä tehden. Nuorempana olisin ollut ahdistunut ja levoton vain "olla möllöttäen". Nyt se on minulle suurinta onnea.
Vierailija kirjoitti:
Kainalot unohtuu ajaa eikä jaksa alakertaakaan enää sheivailla. Parran muistaa ajaa koska se on naisella hieman noloa vieläkin. Tosin eilen en muistanut tehdä sitäkään kauppaan lähtiessä ja piti nostaa takin kaulusta sen vuoksi.
Ihanan haikea tunnelma tässä <3
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet nainen.
Olen. Ap
Mä ajan kainalokarvat sit kun ne rehottaa. Otan höylän ja ajan.
Alkanut tykkäämään kotoilusta ja viherkasveista. Muiden kuin läheisten mielipiteet ja elämät eivät jaksa kiinnostaa. En stressaannu pikkuasioista, elämä on lyhyt.
Mstä tietää, että on tullut vanhaksi? Enää ei tarvitse ajaa karvoja, ne kun ei kasva.
Ei tarvii ajaa kainalokarvoja, kun niiden kasvu on hiipunut ilmeisesti vuosien ajon ja vaihdevuosien myötä.
Siitä että kuukautiskierto lyhenee yhtäkkiä 26 päivään. Oon ihan järkyttynyt siitä, että jouduin nyt 42-vuotiaana tähän keski-ikäkerhoon :(
Minä tajusin ettei säärikarvoja ja kainalokarvoja tarvi ajaa pois, en ole karvainenkaan kuin apina.
Vierailija kirjoitti:
Mstä tietää, että on tullut vanhaksi? Enää ei tarvitse ajaa karvoja, ne kun ei kasva.
Just näin. En tiedä missä vaiheessa huomasin alakerran muuttuneen posliiniksi ihan itsestään
Sileä on, kuin lapsen peppu ja nyt ihmetyttää miksi joku nuori haluaa vanhuksen alapään?
Ihanaa olla vielä nuori!
t 64v joka siistii itsensä joka viikko!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ajaa kainalokarvoja, kun niiden kasvu on hiipunut ilmeisesti vuosien ajon ja vaihdevuosien myötä.
Ei höylällä ajo vähennä karvojen kasvua.
Työpäivän jälkeen happy hour on kun nukkuu muutaman tunnin sohvalla.