Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin työttömäksi ja mieheni syyllistäminen on hirveää.

Vierailija
02.04.2024 |

Määräaikainen työni loppui. Etsin kokoajan uusia töitä, mutta huomaan kuinka mieheni halveksii minua, kun olen kotona. Ja olen ollut kotona vasta muutaman päivän. Hän tekee elämästäni helvetillistä munankuorilla kävelyä. Sättii, kiukuttelee ja moittii jatkuvasti jos vaikka leivänmuruja jäänyt pöydälle. Ei ollut tällaista kun olin töissä. Miten tätä kestää? Lapsia on ja heidät huolehdin ja kotityöt tietysti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin voi  mennä myös henkisen väkivallan takia.

Vierailija
2/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestäsi syyllistetään siitä, että jäit työttömäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee varmaan, että sättimällä ja syyllistämällä saa sinut työllistymään nopeammin.

Vierailija
4/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. 

Vierailija
5/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee varmaan, että sättimällä ja syyllistämällä saa sinut työllistymään nopeammin.

Joo, kannustaa samalla tavalla kuin orpo ja riikka. Mene töihin. Öhö.

Vierailija
6/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et puolison stressi purkautuu tollasena käytöksenä mikä ei toki tee siitä hyväksyttävää..

Vierailija
7/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan suostuisi seukkaamaan tuollaisen miehen kanssa, joka ei yritä edes ymmärtää muita, syyllistää. Eroaisin. Ei ole kiva että toinen nöyryyttää toista tai haukkuu. Eikö parisuhteen pitäisi olla kiva ja rakastava. Mieti kun on ihmisiä joilla on perussairaudet ja muuta, mies olisi varmaan silloinkin paheksuva? Luultavasti äitisikin ymmärtää sinua paremmin ja joku muu.

Vierailija
8/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin miestäsi. Ei ole oikein joutua syyllistetyksi toisten teoista.

Vierailija
9/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miestä nyt saisi syyllistää, vaikka nainen on laiska. Munankuorilla kävely on turhaa näytöstä myös tässä asiassa. Erikoista narsismia.

Vierailija
10/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäinen ukko. Ja hyvänä mallina lapsille? Joku perskokkarefassari.

Vierailija
11/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisuus ilmenee juuri niin, ettei ole vielä nöyrtynyt elämässä omien kokemuksiensa kautta. Kyllä se matto hänenkin altaan vielä vedetään,  mutta hän ei sitä ymmärrä vielä. Sitten voi asenne muuttua itseen ja lähimmäisiin. 

Vierailija
12/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työtön mutta en minä syyllistä koska tiedän miten vaikeaa nykyään on töitä saada. Mieheni tekee kaikkea kuitenkin eikä ryyppää ja makaa kotona. Tekemistä sillä riittää, se kalastaa ja auttelee enoaan töissä ja saa siitä rahaakin.

Vierailija
13/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero miehestä ja etsi itsellesi työtön mies. Miksi siedät mieheltä sitä vittuilua työttömyydestäsi.

Vierailija
14/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puheeksi ja kerro että käytös ei ole ok. 

Vierailija
15/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänellä stressiä kyllä, mutta ei meillä mitään hengenhätää ole rahallisestikaan. On itse kauhea ylisuorittaja töissään, ja kaikki mikä menee pieleen puretaan yleensä minuun. Hän itse asettaa itselleen kauheat paineet. Minä taas yritän tukea häntä, en nalkuta, annan nukkua aina kun haluaa ja harrastaa vapaasti. Ap

Vierailija
16/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syyllistät miestäsi työttömyydestäsi?

Vierailija
17/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on myös työtön ja nukkuu puoleen päivään, ei huomioi lasta. En tiedä mitä lapsi tekee, katsooko telkkaria minun työpäivän ja joo, kyllä syyllistän. Työttömyys ei saa tarkoittaa samaa kuin täysi toimettomuus.

Vierailija
18/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme fakiiri, kun munankuorilla kävelet. Uusi työ tivolissa?

Vierailija
19/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä miestä nyt saisi syyllistää, vaikka nainen on laiska. Munankuorilla kävely on turhaa näytöstä myös tässä asiassa. Erikoista narsismia.

Niinpä. Harvassa on ne naiset jotka työtöntä miestä katselisi vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
20/21 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ero miehestä ja etsi itsellesi työtön mies. Miksi siedät mieheltä sitä vittuilua työttömyydestäsi.

Miehen työttömyys ei todellakaan takaa sitä, etteikö vittuilisi samasta aiheesta naiselle. Heillä on usein kumppanille kovemmat kriteerit kuin itselleen. Olin parikymppisenä hukassa ja välillä ilman opiskelu- tai työpaikkaa, en ollut mitenkään ns. luovuttanut vaan etsin itseäni ja paikkaani. Keltään en saanut niin paljon syyllistystä ja haukkuja osakseni kuin itseäni vanhemmilta työttömiltä ja/tai työkyvyttömiltä miehiltä. Että en laittaisi sen varaan, että sekään takaa heille empatiaa. Sama pätee muuten esim. ulkonäköpaineiden suhteen.