Mitä näet olohuoneen ikkunastasi!
Kuusia, mäntyjä,koivuja, kerrostaloja,koulun ja sen pihan,
Kommentit (67)
Naapuri vetää käteensä olohuoneessaan ja todennäköisesti taas nielee.
Merenlahden, sillan, vastarannalla puita ja taloja.
Muutama puu, kerrostaloja ja parkkihalli.
Meren ja sen takana Katajanokan. Siksi minä tämän alunperin ostinkin.
En näe yhtään rakennusta, sen sijaan omenapuun, katajia, kuusia, mäntyjä, koivuja, raitoja, pajupensaan jossa pajunkissoja. Kaukana pilkistää vähän peltoa. Lunta on enää pieni läikkä pihatien varrella siinä kohdassa johon auraaja talvella kasasi auraamansa lumen.
Kadun vastakkaisella puolella olevan kerrostalon. Asun keskustassa.
Uimarannan, meren, metsää, leikkipuiston, asuintaloja.
Piha, aitaa, varastorakennuksen ja lipputangon ja puun.
Tällä hetkellä lumisen pihan, jonka takana pieni metsäkaistale, tie ja mäen alla siintää Päijänne. Takapihalla päivittäin harakat (2) ja rusakko. Ollaan mietitty että leikkiikö ne jotain. Siltä se ainakin näyttää, että yhdessä hengailevat aina.
Minä näen talon ja siinä välissä kiristepensas ja tuija-aita sekä vsltavat lumikasay mitkä tuli alas katolta 😣
Toisesta olohuoneen ikkunasta näen osan meidän pihaa, ulkorakennuksemme ja osan kylätietä, toisesta ikkunasta näen metsäaukion ja osan kylätietä. Muutaman kerran on hirvi seissyt metsäaukiolla. Ketun oon nähnyt ajavan takaa jänistä, juoksivat kylätietä pitkin ja siitä metsään.
Joskus näen ikkunoista talomme ylitse lentäviä kurkia ja joutsenia. Ja toki paljon muitakin lintuja, joista useat viihtyy meidän pihapiirissäkin.
Toisesta ikkunasta näkyy pihan nurmea ( joka vielä lumen peitossa) ,muutamia pensaita ja näiden takana metsä. Toisesta ikkunasta näkyy meidän autotalli.
Puutarhan (omani), sen takana peltoa ja sitten metsää.
"Puiston." Tuommonen tasainen ruohokenttä jonka toisessa päässä on leikkiekenttä.
Parkkihalli, vastapäinen rakennus ja katu.