Tapailumiehellä oli Paavo Väyrysen kuva kehystettynä olohuoneen seinällä
Kommentit (21)
Jaa, minulla oli aikoinaan Stalinin kuva, enkä ihaile häntä tai kommunismia/ sosialismia/ diktatuuria yhtään. Hymyilevä Stalin on vain niin rauhoittavan näköinen setä.
Vaikka tuskin kukaan Paven kuvaa sen takia pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Ajattele vaihtoehtoa, että siellä olisi ollut Mestari!
Ajatus Halla-ahon kuvasta seinällä on näin persullekin outo. No, ei Väyrynen ole vähemmän kummallinen.
Joko taas?????
Metkaa, että törmäät jatkuvasti joko ihan samaan tai johonkin Paavo- kulttiin kuuluvia...
Hmmm....
Mulla on Li Anderssonin kuva yöpöydän yläpuolella ja kun tietokone on kiinni, laitan näytön päälle Sanna Marinin kuvan. Sillä jaksan tän roistohallituksen ajan.
Tämä on niitä korkeimman tason miehiä selvästi.
Oliko Vuokon kuva kanssa? Ja löytyikö kaapista Paavo&Vuokko -muki?
Vierailija kirjoitti:
Tai Kim Il-sung!
Mulla on presidentin kuva seinällä. Siis Kekkosen virallinen valokuva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Li Anderssonin kuva yöpöydän yläpuolella ja kun tietokone on kiinni, laitan näytön päälle Sanna Marinin kuvan. Sillä jaksan tän roistohallituksen ajan.
Panisin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Yllätyin, vasta #12 missä näin lukee.
Mulla on Purran kuva seinällä. Oli vaikea valita, mutta valitsin sen semi-eroottisen
Vierailija kirjoitti:
Olin just sanomassa että onneksi ei noiden noita-akkojen kuvia sentään. Paavo on äijä!
Mun pojalla on Paavo Pesusieni-kalsarit ;D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Purran kuva seinällä. Oli vaikea valita, mutta valitsin sen semi-eroottisen
Lulu ranne on kyllä seksikkäämpi.
Mikäli onanoi iltaisin kuvan edessä niin ihan ok-mies.
No siinä on kaksi vähän vastakkaista selitystä. Joko hän on todellinen huumorimies tai sitten täydellinen dille. Ota selvää kumpi.