Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkaretkestä

Vierailija
01.04.2024 |

Olen huolissani lapseni luokkaretken keräystoiminnasta ja haluaisin jakaa kokemukseni täällä. Lapseni luokkalaisten mummo keräsi syksyllä tavaraa myydäkseen sen lapseni luokan luokkaretken hyväksi. Mummo ei suostu kertomaan kuinka paljon kenenkin tavaroilla on saatu rahaa kerättyä mutta tavaraa pitäisi antaa lisää. En halua antaa tavaraa yhtään enempää myytäväksi jos lapseni osuuden verran on saatu kasaan rahaa meidän tavaroita myymällä."

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän sitä ole velvollinen kertomaan, paljonko kenenkin tavaroilla saatiin rahaa. Mutta kokonaissummaa voitte tiedustella. Leirikoulun maksavat kuitenkin kokonaisuudessaan kaikki. Jos joku ei vaikka antanut ollenkaan tavaraa myyntiin, hän on kuitenkin samalla tavalla leirikoulukassassa jakamassa.

Vierailija
2/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näin voi olla. Minulle on oikeus tietää onko lapseni osuus meidän tavaroilla tienattu vai ei. 

En todellakaan maksa muiden reissuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näin voi olla. Minulle on oikeus tietää onko lapseni osuus meidän tavaroilla tienattu vai ei. 

Ei ole mitään lapsesi osuutta, maksajat maksavat kaikkien lasten kulut eikä siellä kysellä, montako euroa kukakin maksaa. Jos reissuun lähdetään, lähtevät kaikki.

Vierailija
4/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valmis sitoutumaan muiden reissujen rahoittamiseen antamalla tavaraa. Matka kustannukset / naama pitää tietää. Ja kertoa onko meidän osuus tullut maksetuksi. Muuten lapsemme ei lähde reissuun. 

Vierailija
5/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoit jo muitten reissuja. Lahjoitukset tuollaiseen keräykseen ryhmän hyväksi tulevat koko ryhmän hyväksi, ne eivät ole korvamerkittyjä kellekään ryhmän jäsenelle ellei etukäteen toisin sovita.

Vierailija
6/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää rahoittaa luokkaretken samalla summalla rahaa. Vapaa matkustajat ei kuulu vuoteen 2024

Vierailija
7/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Mummo tekee hyvää hyvyyttään vapaaehtoistöitä tämän provon mukaan. Hänellä ri ole mitään velvollisuutta eritellä keneltä mikäkin roju/roska/kama/härpäke on. 

Toisekseen: Jokainen tietää, että jos luokkaretkelle kerätään rahaa, niin se on yhteiseen pottiin - ei yksittäisten lasten osuuksiin.

Myy itse rojusi, jos haluat lapsellesi rahaa.

Vierailija
8/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nykytilanteessa tehdään vielä luokkareissuja? Kuinka piloille nää kakarat on hemmoteltu?

Vierailija
9/9 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi olla selvää että jokainen vastaa oman lapsensa kuluista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan