Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spandex pellet

Vierailija
01.04.2024 |

Se on kevät kuulkaa nyt. Pyöräilijät spandex kuteissaan ovat vallanneet kaikki paikat, myös kävelijöille tarkoitetut kävely/pyörätiet. Oikein sain huutoa tänään vaikka olin ihan omalla puolella tietä koirani kanssa ja oikein hyvin mahtui hurjaa vauhtia ajanut pyöräilijä ohi. En voi käsittää miten moni niistä on niin kusipäisiä? Luulevat omistavansa kaikki tiet.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeita.

No hyi ttu, tommonen kuivan kesän orava mitä noi kestävyysurheilijat on äärimmäisimmän kaukana mistään positiivisen näköisestä, ellet nyt sit spesifisesti tykkää fetissiksi asti raa'asta broilerista. :' D

Sama homma kun bodaajien kans, sopivasti on sopivasti mut semmonen ihminen joka näyttää tiukalta nahkasäkiltä täynnä kiviä on hirviön näköinen.

Ohis, mutta kenenkään vartalosta ei pitäisi puhua tuohon sävyyn. Ei lihavan eikä laihan.

Niin en minä puhunut kenenkään luonnollisesta kropasta vaan siihen tehdyistä äärimäisistä modauksista, tämä on täysin ok käytöstä naisia kohtaan, missä kohtaa teistä mies-broilereista tuli tommosia yliherkkiä menkkapäitä?

Olen nainen. Ja toisekseen kestävyysurheilua harvemmin harrastetaan sen takia, että saataisiin tietynlainen kroppa. Ei ole millään tavalla kyse mistään äärimmaisestä modaamisesta. Kolmanneksi tuo ei ole ok käytöstä ketään kohtaan.

Vierailija
82/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun itse maalla ja kun kevät koittaa, niin ongelmat alkaa. Spandexit polkee pahimmillaan neljä rinnakkain täyttäen koko tien. Ihan kun mun pitäisi körötellä sitten heidän perässään autolla. Kerran tööttäsin, koska alkoi olla jo kiire töihin, sain keskaria osakseni ja joku niistä yritti huutaa jotain. Huoh. Oikeesti miksi muiden huomioiminen on niin v*tun hankalaa?!

ei suomessa pakko ole töissä käydä

anot oman kela goldin vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vietetään valtakunnallista pyöräilyviikkoa! Kaikkia suomalaisia kannustetaan pyöräilemään.

https://pyorailyvuosi.fi/pyorailyviikko/

Vierailija
84/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattaa posti mainos pillaa spandex potti ulkomaassa ismo laitelan väkivaltainen menneisyys.

Vierailija
85/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Spandex se rokote vai?

Vierailija
86/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kyllä ihmetyttää juurikin AP kaltaiset kelvillä haahuilijat jotka ei huomioi ympäristöään ollenkaan vaan kulkevat laput silmillä.

Mitä haahuilua siinä on jos kulkee omalla puolella reunassa?

Vierailija
87/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
88/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten harvinaisen mulk.ua sakkia. Itse ajan risteykseen aina aika lujaa niin että saavat jarrutella vaikka heillä olisikin etuajo oikeus, kiva kattoo ku ne käy rundeilla. Toinen porukka mitä kiusaa liikenteessä huolella on bemarikuskit, 90% täysiä tolloja....

Mä teen tätä kans. Suojatietä kohti ihan saatanasti ja ihan reunaan seis. Volvossa aktivoituu hätäjarrutustoiminto kivasti.

Vierailija
89/91 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten harvinaisen mulk.ua sakkia. Itse ajan risteykseen aina aika lujaa niin että saavat jarrutella vaikka heillä olisikin etuajo oikeus, kiva kattoo ku ne käy rundeilla. Toinen porukka mitä kiusaa liikenteessä huolella on bemarikuskit, 90% täysiä tolloja....

Mä teen tätä kans. Suojatietä kohti ihan saatanasti ja ihan reunaan seis. Volvossa aktivoituu hätäjarrutustoiminto kivasti.

Toinen hyvä kikka on vaihdella kadun puolta suojatien kautta. Ihan joka kerta autot pysähtyy ja tietenkin pitkä jono perään. Siinä sit arvotaan että kenen vuoro se nyt onkaan mennä. 😀 Aaah sitä torven huudatusta.

Vierailija
90/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pääsee spandexit vauhtiin ja psykoosit on tulilla.

Vierailija
91/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä spandex, siellä ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme