Maailma ei voi olla todellinen
Ahdistaa. Mikään ei voi olla totta. Mikä minä olen?
Kommentit (10)
Olen itsekin kyseenalaistanut kaiken mahdollisen, en nyt tietenkään kaikkea aina kerralla mutta joskus on tuntunut hieman siltä että mitä hittoa täällä maailmassa oikein tapahtuu ja mitä ihmettä minä täällä teen? Kuka minä olen ja miksi olen olemassa? Keitä täällä asuu ja miksi kaikki näyttää niin kovin kummalliselta?
Minkä ihmeen takia nuokin kulkevat aina tuolta? Eikö tämä paska jo voisi loppua?
Samaa mieltä. Jos maailma on miljardeja vuosia vanha niin mikä on se todennäköisyys että me elämme sen lyhyen elämämme juuri tällä hetkellä.
h u o r a sinä olet etkä p r o f e s s o r i
Ei se ookkaa todellista, se miten nykyinen yhteiskunta on rakennettu. Se valhe ja illuusio elämästä, jonkun toisen todellisuus. Me vaan eletään sen keskellä. Se oikea todellisuus on kaikkien hiffattava itse mitä se on.
Mä oon sen jo tajunnut.
Miksei maailma ole todellinen. Todellisuushan muuttuu kokoajan, kuten maailmakin. Maailma on "ympyrä", sillä ei ole varsinaista alkua eikä loppua. Kun se saavuttaa alkupisteensä, se alkaa uudelleen.
Maailma on todellinen. Sinä olet ja elät, haistat, maistat, tunnet, ajattelet, hengität. Mitä tarkoitat, mikä ei voi olla totta?
Me kaikki ollaan jouduttu johonkin paska näytelmään. Siinä hurrataan sankarirooleille. Parhaimpia näyttelijöitä Putin, Stalin, Hitler, Idi Amin, Saddam Hussein, Osuma bin Laden ja moni muu vielä sivurooleissa.
Hyviä ajatuksia. Miksi mietit näitä juuri nyt?