Missä lapsiperheelliset harrastatte seksiä? Ja missä lapset ovat sillä aikaa? ev
aloinkin kirjoittaa "selitystä" ja ev jäi tonne otsikkoriville.. ap
Kommentit (65)
Missä lapsiperheelliset harrastatte seksiä? Ja missä lapset ovat sillä aikaa? Kerro lasten lkm ja iät myös.
Meillä seksi pääsi uudestaan vauhtiin vasta kun lapsi oli 2½ vuotias. Niin, se kuulostaa aika kamalalta :( Nyt on kaikki hvyin mutta hirvittää jos vielä pitää kokea moinen kylmä rintama vaihe...
Nukumme perepedissä kaikki makuuhuoneessa. Kun lapset käyvät illalla klo 20.00 nukkumaan, meille jää illat aikaa puuhata mitä tahdomme.
Voimme puuhastella olohuoneessa, lastenhuoneessa, kylpyhuoneessa, keittiössä jne... On tuo mies hoidellut minut tuossa eteisen seinää vastenkin ;)
Joskus on tehty pikaiset aamulla sängyssä kun lapset katsovat aamu piirrettyjä.
Meillä ei niinkään niuhoteta siitä määrästä vaan panostetaan enemmän laatuun.
... jos lapset opettaisiin nukkumaan kaikki pieninä jo omaan huoneeseen, omaan sänkyyn! On opetettava niille myös, ettei sieltä omasta sängystä sitten karkailla yksin minnekään! Saa kyllä rauhaa, jos haluaa ihan omassa makkarissa. Ei tarvi hyssytellä.
Nukumme perepedissä kaikki makuuhuoneessa. Kun lapset käyvät illalla klo 20.00 nukkumaan, meille jää illat aikaa puuhata mitä tahdomme.
Voimme puuhastella olohuoneessa, lastenhuoneessa, kylpyhuoneessa, keittiössä jne..
Tajuaakohan ihmiset oikeasti, mitä tuollainen voi aiheuttaa lapsen mielelle?
.
Siis jos on kyseessä terve lapsi, joka elää terveessä, turvallisessa perheessä? Miten voi sanoa, että seksi on luonnollinen osa elämää, ja olla samalla sitä mieltä, että lapsen mieli jotenkin turmeltuu, jos pari kertaa näkee normaalia rakastelua?
Olisi eri asia, jos lapsi joutuisi säännöllisesti seuraamaan vanhempiensa lemmenleikkejä, eivätkä he yhtään välittäisi siitä, että lapsi tuijottaa. Tai jos lapsi näkisi jotain sadomasojuttuja, jotka näyttäisivät kieltämättä aika karmeilta lapsen silmin!
Mä olen itse kuullut lapsena moneen otteeseen vanhempieni seksin äänet, ja olihan se kiusallista. Mutta tiesin maatalon tyttönä ihan tarkkaan, mitä se parittelu on. Eläinten kohdalla sitä tottui näkemään ihan pienestä pitäen. En osaa kuvitella, että vanhempieni seksi olisi jotenkin voinut vaurioittaa mun mieltäni! Sellaiseen olisi tarvittu vähintäänkin ympäristö, jossa seksistä olisi tehty paha ja kieroutunut asia.
Ja on onnistunut aina 1-2 kert/vko myös raskaus & vauva-aikoina. Mitään kylmiä rintamia en olisi jaksanut kyllä itse... Oman elämän ei tarvitse pysähtyä lasten myötä!