KÖYHÄ MIETTII: Jokainen on vuorollaan nuori ja sitten pitää löytyä arvokkuutta ymmärtää siirtyä siihen tätiosastoon. Kaikkea aikans
Oi voi, onneksi olen sujut ikäni kanssa. Nuorena sitä pakkomielteisesti kyyläsi peilikuvaansa, mutta nykyään on hieman eri arvot. Hymyä vaan ja kaunista käytöstä peliin, se riittää. Jokainen on vuorollaan nuori ja sitten pitää löytyä arvokkuutta ymmärtää siirtyä siihen tätiosastoon. Kaikkea aikans
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt paljon ja monipuolisesti lukevana haluaisin kyllä pari nimettyä kirjaa joissa päähenkilönä vanha arvokas nainen käyttäytyy ikäiselleen sopivasti. Voisi tosin jäädä lukematta ne kirjat.
Neiti Marpleko on jäänyt lukematta?
Siis tarkoitatko ajalleen epäsovinnaisesti omapäisesti rikoksia selvittävällä ja itsenäisesti elävällä ja matkustavalla naisella "vanhaa ja arvokasta ikäiselleen sopivasti käyttäytyvää naista :D
Osasihan Marple etiketin ja utelias naimaton nainen oli ihan ajalleen tyypillinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ap on järkyttävä valittaja ja uhriutuja. En olisi missään tekemisissä.
Ei ihme että hänelle ei hymyillä ja jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
En aio lihoa enkä ostaa marimekon vaatteita.
Katsotaan.
Kun naama roikkuu..niin mieli muuttuu
Täti osasto on tarkoitettu juuri luomusti vanheville.
Marimekon vaatteet on kalliita, niitä ei ap:n kaltainen köyhä osta.
Kalliita mutta myös sellaisia että ei niitä ihan kaikki haluaisikaan ostaa vaikka olisi varaa. Minulla olisi, olen yli 50 mutta en pidä niistä. Persoonaan ja olemukseen sopii paremmin esim Odd Molly ja niitä olen nettikirppiksiltä kivaan hintaan ostanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minö en nuorena älynnyt olla tyytyväinen ulkonäkööni. Mitä vanhemmaksi ja rupsahtaneemmaksi tulen, sitä tyytyväisempi olen? Outoa mutta totta.
Ootko käyny ilmaisessa näöntarkastuksessa?
Lapset ja koira rakastaa suo=NIITTEN ON PAKKO
Mitä sä sössötät?
Vanhaa naista ei halua kukaan.
Kyllähän mummoja rakastetaan paljon enemmän kuin vaareja. Nuorta seksiseuraakin on netistä tarjolla vanhalle naiselle ilmaiseksi, jos haluaa. Miehille sen sijaan nuorta on tarjolla vain rahasta.
Kyllä ex mieheni +60 v kimpussa oli aina jos minkä moisia tätejä. Yksikin oli +20 jotain. Ja ih
Joopa joo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt paljon ja monipuolisesti lukevana haluaisin kyllä pari nimettyä kirjaa joissa päähenkilönä vanha arvokas nainen käyttäytyy ikäiselleen sopivasti. Voisi tosin jäädä lukematta ne kirjat.
Siis tarkoitatko ajalleen epäsovinnaisesti omapäisesti rikoksia selvittävällä ja itsenäisesti elävällä ja matkustavalla naisella "vanhaa ja arvokasta ikäiselleen sopivasti käyttäytyvää naista :D
Osasihan Marple etiketin ja utelias naimaton nainen oli ihan ajalleen tyypillinen tapaus.
Paljonhan hän sai palautetta epäsovinnaisesta käytöksestään. Vaikka osasi toki käyttäytyä, silti rikkoi aikansa "sääntöjä".
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
Sama täällä.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot tosi pihalla. Neiti Marple on yhteisössään arvostettu rikosten ratakaisija, ei mikään "utelias nainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvokasta on että jokainen ikääntyy itselleen uskollisesti.
Kuvaile : miten olet ollut itsellesi uskollinen???
Tuo on helppoa jos on r.uma vähän läski lapsilleen elävä nainen.
Muille; not so much
En taida ymmärtää mitä tarkoitat mutta uskollisuus itselle: omalle persoonalle, tyylille, arvoille, mieltymyksille.. koskee ihan kaikkia ulkonäöstä ja perhesuhteista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ahdasmielinen aloitus, tuntuu pahalta lukea tällaisia, kun on itse transnuori.
Tuleeko sinusta vanhana transtäti?
Vanhenetko arvokkaasti transtädin arvoon sopien?
Marimekko paljastaa transtädin karvaiset luisevat jalat
Muista leggarit
Vierailija kirjoitti:
Ettei käytä enää farkkutakkia?
Minulla on beige trenssi polviin asti.
Se o pitänyt tuulen ja sateen jo 10 vuotta.
AP
Kyllä se tätiytyminen on paljon itsestä kiinni. Joistain tulee muoreja jo nuorella iällä, kuten Jenni Haukio. Toiset ei anna periksi missään vaiheessa, kuten Lenita Airisto. Pitää syödä hyvin, välttää alkoholia, liikkua aktiivisesti ja tehdä sitä ehostusta. Laiskan naisen puhetta, että kun ikää tulee X täyteen, niin alan vanhaksi tädiksi kun en jaksa muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei käytä enää farkkutakkia?
Minulla on beige trenssi polviin asti.
Se o pitänyt tuulen ja sateen jo 10 vuotta.
AP
Ja haisee tädille.
Geenibooli vaikuttaa tässäkin. Rotunaiset säilyy.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdasmielinen aloitus, tuntuu pahalta lukea tällaisia, kun on itse transnuori.
Tuleeko sinusta vanhana transtäti?
Vanhenetko arvokkaasti transtädin arvoon sopien?
Marimekko paljastaa transtädin karvaiset luisevat jalat
Muista leggarit
Transtäti...
voi herra jumala..mies piirteet tulee esiin ..kun tukka lähtee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
Katsotaan.
Kun naama roikkuu..niin mieli muuttuu
Täti osasto on tarkoitettu juuri luomusti vanheville.
No se ei tarkoita että Marimekko olisi mitenkään kaunis vaate.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tätiytyminen on paljon itsestä kiinni. Joistain tulee muoreja jo nuorella iällä, kuten Jenni Haukio. Toiset ei anna periksi missään vaiheessa, kuten Lenita Airisto. Pitää syödä hyvin, välttää alkoholia, liikkua aktiivisesti ja tehdä sitä ehostusta. Laiskan naisen puhetta, että kun ikää tulee X täyteen, niin alan vanhaksi tädiksi kun en jaksa muutakaan.
Jenni Haukio muori? hiustyyli tätimäinen ja sama ollut iankaiken joo, mutta. muuten? Hoikka, kuulas iho, liikunnallinen, opiskelu- ja urasuuntaunut, ahkera luonnon- ja eläinsuojelun puolestapuhuja, luultavasti hyvin vähäinen alkoholinkäyttö, kiinnostunut kulttuurista ja moninaisista muista asioista, pienen lapsen äiti. Melko nuorekkaalta vaikuttaa. Missä hän on antanut periksi? Lanita Airisto jo 80-luvulla oli teinin silmissä täysi täti.
Aikuinen on eri asia kuin arvokas täti.
Kait sen ymmärrät?
Etpä kai...
TÄTI=AIKUINEN?????
jaaa a