KÖYHÄ MIETTII: Jokainen on vuorollaan nuori ja sitten pitää löytyä arvokkuutta ymmärtää siirtyä siihen tätiosastoon. Kaikkea aikans
Oi voi, onneksi olen sujut ikäni kanssa. Nuorena sitä pakkomielteisesti kyyläsi peilikuvaansa, mutta nykyään on hieman eri arvot. Hymyä vaan ja kaunista käytöstä peliin, se riittää. Jokainen on vuorollaan nuori ja sitten pitää löytyä arvokkuutta ymmärtää siirtyä siihen tätiosastoon. Kaikkea aikans
Kommentit (78)
Siis mitä?!
En aio lihoa enkä ostaa marimekon vaatteita.
Nyt paljon ja monipuolisesti lukevana haluaisin kyllä pari nimettyä kirjaa joissa päähenkilönä vanha arvokas nainen käyttäytyy ikäiselleen sopivasti. Voisi tosin jäädä lukematta ne kirjat.
Vierailija kirjoitti:
V*ttuilit suoraan huonosta näöstä kun toinen oli vanhetessaan tyytyväinen ulkonäköönsä. Peilaat omaa tytymättömyyttäsi.
Psykiatri sanoi:
Lapsi on riippuvainen vanhemmastaan.
Näin ollen lapsen rakkaus vanhempaan on vain luonnon keino
pitää jälkeläinen hengissä.
Perin kauniin ulkonäön..
Siitä on ollut sen verran hyötyä,
että aion pitää sen.
Minulla ei ole lapsia..
Miksi tätiytyisin?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
Katsotaan.
Kun naama roikkuu..niin mieli muuttuu
Täti osasto on tarkoitettu juuri luomusti vanheville.
Arvokasta on että jokainen ikääntyy itselleen uskollisesti.
Näinpä! Itse olen ihan mielelläni täti :) 31-vuotiaana lähinnä vituttaa jos luullaan alaikäiseksi. Mitä pahaa on olla aikuinen? Ja näyttää siltä? Eihän se tarkoita, että olet samantien joku tunikoihin pukeutuva tantta tätitukalla.
Esim. Suomessa sana keski-ikäinenkin ymmärretään jotenkin ikävästi. Ulkomailla se on ihan neutraali ilmaus. Ja 35-vuotiaat on jo keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt paljon ja monipuolisesti lukevana haluaisin kyllä pari nimettyä kirjaa joissa päähenkilönä vanha arvokas nainen käyttäytyy ikäiselleen sopivasti. Voisi tosin jäädä lukematta ne kirjat.
Kokeile 1800luvun lopun kirjallisuuden klassikoita.
Niissä on SIVUOSISSA näitä vanhapiikoja.
Vierailija kirjoitti:
Neiti Marpleko on jäänyt lukematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
Katsotaan.
Kun naama roikkuu..niin mieli muuttuu
Täti osasto on tarkoitettu juuri luomusti vanheville.
Marimekon vaatteet on kalliita, niitä ei ap:n kaltainen köyhä osta.
Johan on taas perusteluja. Muuta en jaksa todeta kuin että miksi tyylikäs pukeutuminen maksaisi senttiäkään enemmän kuin edullinen/halpa/ilmainen? Käytettynä ja Kierrätyskekskuksista saa jopa ilmaiseksi hyviä ja kauniita vaatteita ja laukkuja. Ei tyylikkyys ole synonyymi kalliille merkkivaatteille.
Ahdasmielinen aloitus, tuntuu pahalta lukea tällaisia, kun on itse transnuori.
Vierailija kirjoitti:
V*ttuilit suoraan huonosta näöstä kun toinen oli vanhetessaan tyytyväinen ulkonäköönsä. Peilaat omaa tytymättömyyttäsi.
Kiroilu ei sovi tätille..lopeta heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko ajalleen epäsovinnaisesti omapäisesti rikoksia selvittävällä ja itsenäisesti elävällä ja matkustavalla naisella "vanhaa ja arvokasta ikäiselleen sopivasti käyttäytyvää naista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän EI käyttäydy ikäiselleen sopivasti. Vaan hurmaavasti ja viattomalta vaikuttavasti tekee kuten itse tahtoo, vastoin normeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minö en nuorena älynnyt olla tyytyväinen ulkonäkööni. Mitä vanhemmaksi ja rupsahtaneemmaksi tulen, sitä tyytyväisempi olen? Outoa mutta totta.
Ootko käyny ilmaisessa näöntarkastuksessa?
Lapset ja koira rakastaa suo=NIITTEN ON PAKKO
Mitä sä sössötät?
Vanhaa naista ei halua kukaan.
Kyllähän mummoja rakastetaan paljon enemmän kuin vaareja. Nuorta seksiseuraakin on netistä tarjolla vanhalle naiselle ilmaiseksi, jos haluaa. Miehille sen sijaan nuorta on tarjolla vain rahasta.
Kyllä ex mieheni +60 v kimpussa oli aina jos minkä moisia tätejä. Yksikin oli +20 jotain. Ja ihan ilmaiseksi. Varsinkin keväisin homma vaan kiihtyi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
Miten lihominen ja marimekko liittyy tätiyteen?
Olen 30v lihava ja rakastan marimekon laukkuja.
Häpeäisit!!
Vierailija kirjoitti:
Miehes, lähiruokakaupan myyjä, kaveris varastossa???
Kerro kuka?
Kyllä mun mies. Kaverit, työpaikalla, tutut...
Ihme utelua. Mikä sua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Arvokasta on että jokainen ikääntyy itselleen uskollisesti.
Kuvaile : miten olet ollut itsellesi uskollinen???
Tuo on helppoa jos on r.uma vähän läski lapsilleen elävä nainen.
Muille; not so much
Ai että Nivean käyttö on merkki arvokkaasta tädeille sopivasta käytöksestä :D