Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka pidättävät pissahätää äärimmilleen ennenkö menette vessaan?

Vierailija
01.04.2024 |

Välillä kiireessä kaupungilla yms tulee pidäteltyä pitkiäkin aikoja ja välillä kotona ollessanikin varsinkin aamuisin kun pissattaa niin tekisi vain mieli ähkiä ja kiehnätä sängyssä kun ei viitsisi nousta pissalle mutta jonkin ajan päästä on sitten Pakko kun rakkoa painaa.. 

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lirautan vähän ennen kuin menen vessaan. t. Ykä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on. Aivan outo tilanne sattui muutama vuosi sitten, kun olin vielä nuorena naisena opiskelija-asuntolassa asumassa. Tuona päivänä olin palannut kesätauolta ja asuntola oli täynnä uusia kasvoja. Olin tullut myöhään illalla kotiin kaverini kanssa bussilla ja kaikki muut asukkaat olivat jo menneet nukkumaan.

Kaverini nukkui kanssani samassa sängyssä tuona yönä. Olin nauttinut bussimatkasta pullollisen vettä, joten arvelin, että oli parempi käydä vielä kerran vessassa ennen nukkumaanmenoa, että en ravaa siellä yöllä. Vessat sijaitsivat käytävän toisessa päässä ja asunnostani oli lyhyt matka sinne. Kävelin ripeästi käytävää pitkin ja juuri kun olin saapumassa vessan ovelle, tunsin jo valtavaa painetta. Tajusin, etten pystyisi pidättämään pissahätää enää kauempaa.

Vessan ovi oli kuitenkin lukossa! Paniikki valtasi minut, enkä tiennyt mitä tehdä. Yritin epätoivoisesti etsiä muita vessatiloja, mutta kaikki ovet olivat lukossa. Tiesin, että minun täytyisi keksiä jotain nopeasti tai sitten pissaaminen tapahtuisi väistämättä.

Silmäni osuivat sitten varastokäytävön oveen, joka oli suoraan vastapäätä wc:n ovea. Ennen kuin ehdin kunnolla harkita päätöstäni, hain keittiöstä kulhon siirryin varastokäytävään ja suljin oven takanani. Tunsin itseni täysin käsittämättömäksi ja hulluksi, mutta samalla se oli ainoa keino välttyä nololta tilanteelta.

Laskin verkkarit ja pikkarit. Kyykistyin ja aloin pissata kulhoon. Pissa lorisi kuitenkin kovaan ääneen ja kaikui käytävässä. En kuitenkaan vainut enää lopettaa, sillä rakkoni oli aivan täynnä.

Naapurini, vanha mies, joka asui vastapäisessä asunnossa, oli yhtäkkiä ilmestynyt käytävään. Hänellä oli ilme, joka sai minut purskahtamaan nauruun kesken pissaamiseni. Hän seisoi siinä, tuijotti minua suu auki, ja näytti kuolaten kaikkea muuta kuin kuvatulta naapurilta.

Yritin peittää itseni parhaani mukaan, mutta tilanteen absurdius sai minut vain nauramaan entistä enemmän. Naapurini näytti yhä enemmän ja enemmän ahneelta, lähes kuolaavalta sudelta, ja yritin saada sanottua hänelle, että oli vain hätätilanne ja lähtisin heti pois.

Hän änkytti anteeksipyyntöjään, tuijottaen suu ja silmät pyöreänä. Kauhistuneena siitä, mitä juuri oli tapahtunut, lopetin pissauksen. Onneksi kukaan muu ei ollut paikalla todistamassa tätä järjettömän noloa tilannetta.

Myöhemmin naapurini ja minä molemmat kohtasimme toisemme pihalla ja tällä kertaa hän vain hymyili maireasti. Tuo hävettävä tilanne on jäänyt mieleeni luultavasti koko elämäksi.

Vierailija
24/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaa pissannu housuun tän pidättelyn johdosta? 

Suuhuni 💋

Vierailija
25/108 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan karmeassa hädässä kotiin tullessa en vain pystynyt pidättään ja pissa liris

Vierailija
26/108 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä en jaksa heti mennä kun hätä on ja tulee pidäteltyä

Vierailija
27/108 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän sitä. Ei ole hyväksi.

Vierailija
28/108 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä

Vierailija
29/108 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tätä aika usein ei vaan viitsis millää mennä sit kaveritki alkaa jo huomauttelee ku en pysty olee paikallaan yhtää et pitäsköhä sun käydä vessas saattais helpottaa. 

Vierailija
30/108 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pissasin oikeesti housuun sen takia kun tuli pidäteltyä liian pitkään  ei vaan pystynyt pitämään ja pissaa tuli ihan älytön määrä

Vierailija
31/108 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
32/108 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mie tykkään kovasti pidätellä pisua, ihan siihen asti että tulee väkiste housuun. Joskus oon ollu koiran kanssa lenkilläkin niin että on ollu oikein pakko piätellä kiemurtelua.

Vierailija
33/108 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pidätellä se paineen tunne tuntuu hyvältä tuolla jossain 

Vierailija
34/108 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks pidättelijä. Välillä niin kauhea hätä että vessaa mennessä meinaa jo karata

Vierailija
35/108 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin viikonloppuisin tekis mieli nukkua pitkään ja silloim aina se pissahätä herättää mutta ei millään haluis nousta ja sen kanssa kiemurtelee aina ihan tuskissaan

Vierailija
36/108 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä tuosta noin pitkälle pidättelystäkään, onko hyvä, mut mä koulutan mun rakkoa, ettei koko ajan tarvis käydä pissalla. Koskaan ei oo tullu housuun. 

Luin jostain et naiset pilaa rakkonsa myös sillä, et käy puolen tunnin välein pissalla. 

Varmaan siksi ei tule housuun, koska mun rakko ei oo oikeasti täynnä vaikka siltä tuntuu. Hyvä näin, mut ei se oo kiva käydä liian usein wc:ssä. Olin kerran työharjoittelussa jossa ei oikein voinut käydä usein wc:ssä, tai voi, mut piti sanoa ohjaajalle et meen, ja se oli kauheaa.

Vierailija
37/108 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä kiemurtelen tuskallisen kovan hädän kanssa vaikee pysyä paikoillaan mut vielä kestän

Vierailija
38/108 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meen vessaan kun on hätä mutta esim festareilla välillä ollut tukalia tilanteita kun pitkään pidättänyt ja vessajonot kauheat.... Siinä monesti meinannu lirua mutta onneks ei oo isompia vahinkoja vielä käyny. 

Vierailija
39/108 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän puhut niinkö Sanna Ukkola konsanaan. Ei se haittaa, Sanna Ukkola on fiksu silti.

Vierailija
40/108 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tästä mitään mielihyvää mutta jotenkin aina vitkastelen hädän kanssa ihan viimetippaan vaikka olisin kotona niin heilun ja ja steppaan ennenku menen ihan viime tingassa pissaamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi