Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teidän perhe ei matkustellut pääsiäisen aikana?

Vierailija
01.04.2024 |

Mun somefiidi täyttynyt lomakuvista mm. Rukalta, Leviltä, Pallakselta. On hiihdetty, lasketeltu, lumikenkäilty, luisteltu. Ihania maisemakuvia. Ja lapset tykkää kun pääsee kotoa kauemmaksi.

Mutta miksi teidän perhe oli kotona?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja työtön ja kaikki päiväni ovat keskenään hyvin samanlaisia. En juhli enää oikein mitään. Viime aikoina ikävien tapahtumien seurauksena ahdistukseni ja muut oireet ovat pahentuneet entisestään ja jo ihan perusasioiden hoitaminen on vaikeutunut entisestään. Perjantaina kävin Prismassa ja pyhästä huolimatta siellä oli täysi kaaos. Tuo käynti oli erittäin kuormittava. Lauantaina kävin toisessa ruokakaupassa. Eilen katselin koko päivän seuratoistopalvelua ja vein roskat. Tänään voisin mennä taas käymään tuossa toisessa ruokakaupassa, jonne pääsen ihan kävellen. Prismaan pitäisi mennä bussilla. Tässä on nyt ollut ihan tarpeeksi ohjelmaa. Tänään pitäisi myös tehdä vähän kotitöitä ja ehkä sitten illalla katson suoratoistopalvelua.

Vierailija
42/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ihmiset voisivat käydä sukulaisten luona kyläilemässä pääsiäisenä, pitää jonkun olla kotonakin. Tänään on vielä yhdet vieraat tulossa.

Pitääkin lähteä laittamaan pöytää taas koreaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi Lappiin kylmään hiihtämään tai laskettelemaan kun kevät tulossa ja muutenkaan.

so last season.

44/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin akkuja 😎 Mun matkustelu alkaa vasta muutaman viikon päästä, ja jatkuu koko kesän 🤩 

Vierailija
45/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hankkinut perhettä riesaksi niin saan tehdä mitä haluan. Lauantaina olin shoppailemassa ja keikalla, muuten levännyt kotosalla.

Vierailija
46/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin mennä mökille, mutta siellä oli niin paska sää, että jäätiin kotiin. Täällä oli aurinkoista.

Vierailija
47/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikot poissa kotoa töiden takia, niin ihanaa vain olla kotona vähän pidempään. Lapsetkin tulivat kotiin pääsiäiseksi opiskelupaikkakunniltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme