Miksi teidän perhe ei matkustellut pääsiäisen aikana?
Mun somefiidi täyttynyt lomakuvista mm. Rukalta, Leviltä, Pallakselta. On hiihdetty, lasketeltu, lumikenkäilty, luisteltu. Ihania maisemakuvia. Ja lapset tykkää kun pääsee kotoa kauemmaksi.
Mutta miksi teidän perhe oli kotona?
Kommentit (47)
Ollaan vaan lepäilty ja ulkoiltu. Ihan kamala työrupeama takana ennen pääsiäistä ja lähden ylihuomenna työmatkalle. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä mihinkään reissuun nyt.
Pääsiäinen osui lukiolaisen koeviikon keskelle. En kyllä ymmärrä miksi ajoitettu näin, ei tämä mitään lomaa ole hänellä.
Perhettä ei ole. Itse kyllä käyskentelin metsässä ja mökilläni.
Inhoan lunta. En osaa olla kateellinen hiihtoreissuista.
Oltiin vasta hiihtolomalla reissussa perheen kanssa. Ei riitä raha jatkuvaan matkusteluun. Nyt on nautittu yhteisestä ajasta kotona.
Ei ollut halua, aikaa ja rahaa. Seuraava kysymys?
Rahaa on, mutta ei mielenkiintoa matkustaa Suomessa kevättalvella. Ulkomaille ei mennä näin lyhyeksi ajaksi. Nautittiin auringosta meren rannalla täällä etelässä. Ne menkööt pohjoiseen, jotka lunta kaipaavat.
Olen erityislapsen yksinhuoltaja. Jo psikallisbussilla liikkuminen on haaste, mitään pidempää reissua kahdestaan ei voi edes kuvitella.
Onko sama kuin Pääsiäisateria -provoilija? Ja kuka uskoo että neljässä päivässä ehtii kiertää monta laskettelukeskusta ja vielä luistellakin? Nice try, edelleen.
Asutaan maaseudulla luonnon keskellä, ja molemmat aikuiset lapset tulivat tänne perheineen pääsiäisen viettoon ja akkuja lataamaan. Ei käy lepolomasta itselle, mutta olihan tämä mukavaa. Ulkoiltiin, hiihdettiin, avantouitiin, paistettiin makkaraa, käytiin pilkillä..semmoista.
Raha.
Tehtiin kaikenlaista kivaa kotioloissa ja kotikulmilla.
Sekä itsellä että puolisolla oli eilen työpäivä, joten jäätiin koko pääsiäiseksi himaan. Myös aikuinen lapsemme tuli meille pääsiäiseksi, joten olisi ollut hassua itse karata paikalta edes vapaapäiväksi...
Meille tuli vieraiksi aikuinen lapsi puolisonsa kanssa.
Mm. Rukalta, Leviltä, Pallakselta.
Oho, olet ollut nopea ja ehtiväinen.
Meillä on mökki muutaman kymmenen kilometrin päässä kotoa ja vietimme pääsiäisen siellä. Tosin ajoimme jo eilen sunnuntaina kotiin kun miehellä on tänään työpäivä. Ihan hyvin ehti pääsiäisen viettämään kolmessakin päivässä.
Olin eilen töissä. Tänään lepopäivä.
No mies kävi lapsen kanssa paikallisessa pienehkössä laskettelukeskuksessa perjantaina ja lauantaina käytiin koko perhe uimahallissa.
Ihan tarpeeksi ohjelmaa neljälle päivälle.
Muutes, meilläkin lapsi viihtyy kotona ja vääntämällä saa vääntää johonkin spesiaalimpaan. Tästä syystä päätin syysloman yhden hotellityöpymisen jälkeen, että en lähde nyt vähään aikaan mitään perheen reissuja suunnittelemaan.
Tosin kiitti minua jälkeenpäin kun en antanut periksi nihkeilylle lauantaisen uimahallikäynnin suhteen.
Lastani ei kiinnosta olla missään muualla kuin kotona ja minäkin lepään vain jaksaakseni töissä.