Onpa kaunis vartalo tolla Karoliinalla (tv2)
Kommentit (42)
Ehkä liian laiha/muodoton.
Muutenkin ärsyttävä/epäluonnollinen nainen.
Ainakin nykyisten kauneusihanteiden mukainen. Onhan siinä muotoja.
Jotain outoa sen naisen kropassa on, sillä mäkin just aattelin, että oisin mielummin Hanna Pakarisen kropassa kuin ton toisen (mikä sen nimi nyt onkaan).
Ihmeellinen aidanseiväs se toinen.
kusettaen itselleen, että heidän läskimakkaransa olisivat jotekin kiihottavampia kuin kiinteä vartaloa. Kukaan muu kuin joku säälittävä (itsekin lihava) pervo ei kiihotu läskistä.
Vierailija:
Ettette vain olisi kateellisia? Miehenne mielipide naisesta?
Miehen mielestä liian laiha. Eikä oo kuulemma lihaksia tarpeeksi.
miellyttääkseen naistaan. Ja tietävät että he eivät koskaan onnistuisi saamaan itselleen noin hoikkaa/kaunista puolisoa..
ida laihuutta, tiesitkö. Itse asiassa mitä harvempi ihannoi, sen parempi ihan jokaiselle naiselle. Terve ja sopusuhtainen ja normaalipainoinen on paras vaihtoehto.
Vierailija:
kusettaen itselleen, että heidän läskimakkaransa olisivat jotekin kiihottavampia kuin kiinteä vartaloa. Kukaan muu kuin joku säälittävä (itsekin lihava) pervo ei kiihotu läskistä.
Ihanko oikeasti joku aikuinen ihminen kuvittelee, että timmi ja kaunis puoliso takaa onnellisen parisuhteen? Ihanko oikeasti?
Vierailija:
miellyttääkseen naistaan. Ja tietävät että he eivät koskaan onnistuisi saamaan itselleen noin hoikkaa/kaunista puolisoa..
kaunis. Ja tiedoksenne laihalla voi myös olla isot luomurinnat.
Mulla on yks ystävä joka aina on ollut tosi laiha, just vastaava kun toi nainen ja sillä on isot kiinteet rinnat. Aina kaveriporukassa naureskellaan et miten sul voi olla tommoset! :) Sen mieskin oli kysynyt, kun ne oli vaan hetken deittaillu, et onks sil silikonit. Vähäks me naurettiin, sillä se on varmaan maailman vähiten turhamaisin nainen.
kateelliset täällä taas haukkuu! Muodoton? Ei ole, aika isot rinnat mielestäni. Ja sinulle, joka nauroit, että varmaan noin isot rinnat noin laihalla voikin olla... Kyllä voi! Itse olen tosi laiha, ja kyllä silti minulla on isot ja LUOMUT tissit;) Joillekin luoja suo:D
Ja ihan vaan tiedoksi, yksikään mies ei ole sanonut minulle, että olisin liian laiha. Positiivista palautetta on tullut siitäkin edestä!
täällä...
No en Karoliinan silikoneista tiedä, mutta ainakin ääni oli aivan mahtava!!! Ja monien kommenteista paistaa kateus, ja se minua ärsyttää!!!! Luurangoiksi jne... heti haukkumassa.
Käsi sydämellä, jos sinä ja Karoliina seisoisitte vierekkäin ja miehesi pelkän vartalon perusteella valitsisi toisen. Kumman hän ottaisi? Sitähän minäkin;)
tellä. Sä et voi kuule sille mitään, että mulla on omat mielipiteet. Ja ton K:n äänikään ei riittänyt Idolstähdeksi asti. Eli aika moni muukin on ihan eri mieltä sun kanssasi. Sorry nyt vaan mutta mielipiteesi kuuluu vähemmistöön.
Vierailija:
täällä...No en Karoliinan silikoneista tiedä, mutta ainakin ääni oli aivan mahtava!!! Ja monien kommenteista paistaa kateus, ja se minua ärsyttää!!!! Luurangoiksi jne... heti haukkumassa.
Mutta kroppaa olis voinut näytellä vähän vähemmän, joko ylä- tai alaosa olis voinut olla löysempi, mulle tuli vähän kiusaantunut olo katsella noin piukkaanpukeutunutta tollasessa ohjelmassa...
Kroppa on kyllä hällä muuten kaunis, mutta mä en tykkää sellasesta raosta reisien välissä, on jotenkin länkikintun näköistä.
kaa samaa mieltä. Jokainen on toki oikeutettu omaan mielipiteeseen, mutta älkää tulko väittämään että se olis ainut totuus.
Mä en nää tossa mitään hienoa.