Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Vaimo ei kuulemma masturboi, totta?

Vierailija
01.04.2024 |

Nainen: reilu nelikymppinen vaimo väittää, ettei ole masturboinut kuin kerran elämässään. Voiko pitää paikkansa vai valehteleeko? Muita naisia, jotka ei masturboi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
2/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tuskin masturboi. Sanoi jo nuorena, ettei saanut mitää tuntumaa omakivasta. Ostanut ja ostettu lukuisia lelujakin, muttei ole käyttänyt niistä ensinkään. Nekin mitä käytetty, olen niitä itse käyttänyt häneen ja niitäkin havoin.  Hänen tyydyttämisensä olleet mun vastuulla.  Toisaalta jos hän on saanut aina halutessaan viikoittain orgasmeja, niin mitä sitä omakivaa edes tekemään.  Niitä varten on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla totta. Useimmat naiset masturboivat - jotkut usein, jotkut harvoin. Mutta on niitäkin, jotka eivät masturboi ollenkaan.

Vierailija
4/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni tuskin masturboi. Sanoi jo nuorena, ettei saanut mitää tuntumaa omakivasta. Ostanut ja ostettu lukuisia lelujakin, muttei ole käyttänyt niistä ensinkään. Nekin mitä käytetty, olen niitä itse käyttänyt häneen ja niitäkin havoin.  Hänen tyydyttämisensä olleet mun vastuulla.  Toisaalta jos hän on saanut aina halutessaan viikoittain orgasmeja, niin mitä sitä omakivaa edes tekemään.  Niitä varten on mies.

Vaimosi ei ole ollut sinulle rehellinen.

Vierailija
5/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kukaan nainen on totta puhunut mistään asiasta?

kysy siltä vaikka seuraavaksi, menikö se naimisiin rahojesi takia ja siksi, että nostat sen elintasoa. ja kysy viekö se erossa puolet omaisuudestasi, johon laki sille antaa oikeuden.

Vierailija
6/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelee miehelle että osaa orgasmin.

Vierailija
7/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole vuosiin kysellyt, eikä ole mitään väliä harrastaako vaiko ei harrasta. Ei ainakaan ole käyttänyt mitään leluja tai edes uutta satisfieriä, sekin lepää käyttämättömänä. Hän ei tykkää muutenkaan mistää värisevistä leluista ja dildotkin on mun työpöydän laatikossa. Mulle ollut pääasia, että vaimo ollut aina halukas seksiin ja pillu on odottanut orgasmiaan. Jos mennyt yli viikon välin, niin pillukin värähtänyt kiimasta jo ensi kosketuksesta. Silloin aina tiennyt, että ollut ikävä orgasmia ja että se on tullut herkästi.  Mutta harvoin olen itsekään omakivaa harrastanut, hyvä jos kerran kaksi kuukaudessa keskimäärin, jos sitäkään. Ei ole ollut tarvetta kun seksiä ollut aina muutaman päivän välein. Eihän omakivan nautinto ole sielläpäinkään kuin aito seksi toisen kanssa. Kullin paikka on pilllussa.

Vierailija
8/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole vuosiin kysellyt, eikä ole mitään väliä harrastaako vaiko ei harrasta. Ei ainakaan ole käyttänyt mitään leluja tai edes uutta satisfieriä, sekin lepää käyttämättömänä. Hän ei tykkää muutenkaan mistää värisevistä leluista ja dildotkin on mun työpöydän laatikossa. Mulle ollut pääasia, että va

Totta turiset. Ne vaimon dildot on SINUN yöpöydän laatikossa ja me kyllä tiedämme miksi näin on ja missä ne on viimeeksi vierailleet.

Joko olet uskaltanut puhua asiasta vaimosi kanssa vai vieläkö piilottelet pikku salaisuuttasi? Piilohomoilu ei enää tänäpäivänä ole niin paha juttu kun 70-luvulla oli. Mutta asian salaaminen vaimolta ei kyllä ole kiva juttu.

Vierailija
9/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla piilohomo ja kaupan päälle ammatiltasi sekatyömies. Mitä täällä kyselet, jos kerta et ole edes vuosiin asiaa vaimoltasi kysellyt. Ei tarvitse olla nero, että tajuaa, että masturboinnissa vaimosi ei välttämättä käytä seksileluja. Se, että vaimosi masturboi, ei ole sulta pois. Eikä kuulu sulle. En minunkaan vaimo yleensä kerro, kun on masturboinut. Harvoin masturboi ja en häneltä siitä kysele erikseen. Kertoo, jos haluaa. Kasvata pallit ja itsetunto. Satuja täällä kirjoittelet. Vaimosi feikkaa orkut, että pääsee lukemaan kirjaa / katselemaan netflixsiä. En halua olla tyly ja negatiivinen, mutta säälittävä aloitus.

Vierailija
10/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla piilohomo ja kaupan päälle ammatiltasi sekatyömies. Mitä täällä kyselet, jos kerta et ole edes vuosiin asiaa vaimoltasi kysellyt. Ei tarvitse olla nero, että tajuaa, että masturboinnissa vaimosi ei välttämättä käytä seksileluja. Se, että vaimosi masturboi, ei ole sulta pois. Eikä kuulu sulle. En minunkaan vaimo yleensä kerro, kun on masturboinut. Harvoin masturboi ja en häneltä siitä kysele erikseen. Kertoo, jos haluaa. Kasvata pallit ja itsetunto. Satuja täällä kirjoittelet. Vaimosi feikkaa orkut, että pääsee lukemaan kirjaa / katselemaan netflixsiä. En halua olla tyly ja negatiivinen, mutta säälittävä aloitus.

Kenelle sinä nyt vingut?  Ihme vittuilija ja ilmeisesti itse piilohomo kun pitää puollustella.

Vierailija
11/13 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailee sitä. Alkuhuumassa kyllä kertoo mutta myöhemmin kieltää sen. En ymmärrä miksi pitää suhde muuttaa intohimoisesta haluttomaksi. Naisen logiikkaa. Suhteen vakiinnuttua luulee varmasti miestä itsestään selvyydeksi. Itse lähden ainakin toisen naisen juttuihin mukaan kun kotona kuivaa ja salamyhkäistä runkkausta. Turha itkeä ja kertoa haluista enään sen jälkeen kun pirteää toimintaa muualta tarjolla ilman vonkausta

Vierailija
12/13 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme että sulla on noin käsittämättömän utopistiset luulot itsestäsi, jos teillä on seksistä keskusteleminen noin lapsenkengissään. Vaimosi runkkaa ihan varmasti ja jostain syystä antaa sun vaan leijua siellä uskomuksissasi, että olisit maailmanluokan rakastaja

Vierailija
13/13 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska kukaan nainen on totta puhunut mistään asiasta?

kysy siltä vaikka seuraavaksi, menikö se naimisiin rahojesi takia ja siksi, että nostat sen elintasoa. ja kysy viekö se erossa puolet omaisuudestasi, johon laki sille antaa oikeuden.

Naimisissa se omaisuus on yhteistä. Ei ole miehen tai naisen omaisuutta, vaan yhteinen omaisuus, ellei ole erikseen avioehtoa tehty. Kai jokainen nyt tämän ymmärtää ennenkuin päättää naimisiin mennä? Itse olen siis naimisissa ja jos ero tulisi, sittenpä jaettaisiin kaikki mukisematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan