Tänään astuu asumistuen leikkaukset voimaan
Olen päättänyt, että varastan joka kuukausi vähintään sen arvosta tavaraa, mitä minulta tukia leikataan.
En kuitenkaan varasta yrityksiltä jotka eivät ole syypäitä leikkauksiin, vaan rikkailta, jotka saavat verohelpotuksia, eivätkä osallistu säästötalkoisiin. Kiertelen siis parempia asuntoalueita, varastelen irtainta omaisuutta ja myyn ne torissa tai kirpparilla.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin.
Näin tehdään, varastelu käy ihan työstä.
kyllä turpaa saat ja joudut poliisien kans tekemisiin.pahimmas tapauksessa menetät henkes.
Et sä voi tontillasi koko aikaa päivystää. Kun olet poissa, niin vien puutarhaletkusi ja robottiruohonleikkurisi latausaseman. Leikkuria en vie, kun siinä voi olla paikannin.
paska luuserit uhkailee varkauksilla kun tukia leikataan.poliisina en näe jos tuki pelle ottaa turpaa.
Tänään olet siis poliisi. Entäs huomenna? Metsuri?
lopeta paskanjauhaminen ja huomenna töihin niinkuin mä.vai oletko noin tyhmäks juonut pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millä summalla osallistuit ITSE viime vuonna. Sieltä verottajan sivulta saat verotodistuksen että paljonko olet osallistunut?
Siitä summasta kun vähennät vuoden aikana saamasi bruttotuet saat tietoosi sinun netto-osallistumisesi. Kerrotko sen meille täällä.
MINUN netto-osallistumiseni oli yli 45000, eli sanojesi mukaan et ainakaan minulta ole tulossa varastamaan. Tarkistatko ennen varastamista henkilö maksamat verot verorekisteristä, vai miten aiot varmistaa sen että varastat vain niiltä jotka eivät osallistu?
Samanlailla kun te tarkistitte et leikkaukset ei osu epäreilusti vain heikko-osaisiin? Meeennyvittuuun, mä tuun sun lua ekana : D
mustakin hyvä että tukia leikataan.maksan mun hyvästä palkasta jo tarpeeks veroja.huomenna ostan haulikkoon lisää pateja.
Sä meinaat et kun sun luo tullaan kylään sulle annetaan aikaa leikkiä pyssyn kans, kaffitellaan siinä sillä aikaa kun sä valmistaudut?
Aikamoista, se että te ette suostu ottaan mitään tosissaan tekee teistä maailman avuttomimman uhrin.
Ehkä mä sitten olen umpirehellinen ihminen. 90-luvulla multa meni kaikki. Aloin vanhan miehen vaimoksi ja omaishoitajaksi. Hän oli velkainen ihminen, ilman omaisuutta. Saatiin hänen eläkkeellään ja mun omaishoidontuella elettyä ja maksettua laskut. Kun en töitä saanut. Ei tullut koskaan mieleen mikään rikollinen toiminta.
Hyvää lomaa minulle. Tämä nollasopparilainen ei enää saa tunteja, tämä on ta:n kanssa tehty yhteinen sopimus. Tulisi työssäkäynnistä enemmän kuluja kuin tuloja, kun se söisi sekä työttömyystukea että asumistukea. Palkka on pieni ja työ osa-aikaista, ei mitään järkeä enää. Hallitus on sitä mieltä, että maksavat minulle mieluummin reilun tonnin kuussa siitä etten tee mitään kuin viitisensataa siitä, että elätän itseni edes osittain. Otan sitten sen tonnin kiitos. Pärjään sillä ihan hyvin.
tää on musiikkia korville.ihanaa jatkakaa itkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä sitten olen umpirehellinen ihminen. 90-luvulla multa meni kaikki. Aloin vanhan miehen vaimoksi ja omaishoitajaksi. Hän oli velkainen ihminen, ilman omaisuutta. Saatiin hänen eläkkeellään ja mun omaishoidontuella elettyä ja maksettua laskut. Kun en töitä saanut. Ei tullut koskaan mieleen mikään rikollinen toiminta.
Oli vähän erilainen meno sillon, vähemmälläkin pärjäs, nyt jos yrität samaa niin se elämä oli siinä sitten, tipuit kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millä summalla osallistuit ITSE viime vuonna. Sieltä verottajan sivulta saat verotodistuksen että paljonko olet osallistunut?
Siitä summasta kun vähennät vuoden aikana saamasi bruttotuet saat tietoosi sinun netto-osallistumisesi. Kerrotko sen meille täällä.
MINUN netto-osallistumiseni oli yli 45000, eli sanojesi mukaan et ainakaan minulta ole tulossa varastamaan. Tarkistatko ennen varastamista henkilö maksamat verot verorekisteristä, vai miten aiot varmistaa sen että varastat vain niiltä jotka eivät osallistu?
Samanlailla kun te tarkistitte et leikkaukset ei osu epäreilusti vain heikko-osaisiin? Meeennyvittuuun, mä tuun sun lua ekana : D
mustakin hyvä että tukia leikataan.maksan mun hyvästä palkasta jo tarpeeks veroja.huo
yritä nyt ensiks nousta sohvalta katellaa sit.
Vierailija kirjoitti:
tää on musiikkia korville.ihanaa jatkakaa itkemistä.
Miks sun tarvii olla noin karmea ja paha ihminen?
Kai sä edes jollain tasolla ymmärrät et jos tosissaan haluisit tehdä hyvää niin tasan ainoa mitä sulla on jäljellä on offata ittes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne osukaan. Ne joilta leikattiin asumistukia ja on heikko-osainen niin vastaavasti maksetaan enemmän toimeentulotukena. Näin juuri vältettiin se ettei ne kaikkein heikoimmissa asemissa olevat kärsi YHTÄÄN leikkauksesta.
sohvalla makoilijat ryhtyy rikollisiks kun tukia leikataan.hyvät naurut tuli.voipi tulla yllätyksiä uudella uralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän erilainen meno sillon, vähemmälläkin pärjäs, nyt jos yrität samaa niin se elämä oli siinä sitten, tipuit kelkasta.
Kyllä sitä silloinkin oli laskut maksettava ja ainahan osa jää köyhiksi ja tippuu kelkasta.
"Eihän ne osukaan. Ne joilta leikattiin asumistukia ja on heikko-osainen niin vastaavasti maksetaan enemmän toimeentulotukena. Näin juuri vältettiin se ettei ne kaikkein heikoimmissa asemissa olevat kärsi YHTÄÄN leikkauksesta."
Sun matikasta puuttuu puolet koko yhtälöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä silloinkin oli laskut maksettava ja ainahan osa jää köyhiksi ja tippuu kelkasta.
Ja hauki on kala, oliks sulla joku pointtikin?
Vierailija kirjoitti:
Ei astu voimaan!!! Seuraavan tarkistuksen yhteydessä vasta. Trollatkas nyt edes oikein.
Aika monella astuu voimaan tänään.
Vierailija kirjoitti:
"Eihän ne osukaan. Ne joilta leikattiin asumistukia ja on heikko-osainen niin vastaavasti maksetaan enemmän toimeentulotukena. Näin juuri vältettiin se ettei ne kaikkein heikoimmissa asemissa olevat kärsi YHTÄÄN leikkauksesta."
Sun matikasta puuttuu puolet koko yhtälöstä.
joo niillä menee hyvin kun toimeentulotuki.jo nimikin kertoo tyypin varallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
sohvalla makoilijat ryhtyy rikollisiks kun tukia leikataan.hyvät naurut tuli.voipi tulla yllätyksiä uudella uralla.
Kun ei olla ikinä oltu sohvalla makoilijoita, se tyyppi asuu sun mielikuvituksessa, minä olen aina ollut erittäin ahkera. : )
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa tukia. Hyvä että lähtee. Ei sitä tarvita mihinkään.
Asumistuki vähenee myös opiskelijoilta. Opiskelija-asuntojen vuokrat ovat sen minimin rajoilla, mutta siltikin asumistuki pienenee. Opintotuki ei nouse. Useimmilla opiskelijoilla muutos astuu voimaan vasta syksyllä, mutta ensi lukuvuodesta lähtien tulee nälkävuodet myös heille. Lainan maksimimääräkään ei ole suuri.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin liittyä johonkin rikollisjengiin, ehkä rikollisjärjestö persuihin koska he eivät tuomitse omiaan.
Suosittelen demareita, olet kuin luotu siihen porukkaan. Ollaan aina muitten taskuilla.
Itselläni on ainakin tarkistus ensi vuoden helmikuussa. Eli silloin tippuu, paitsi jos saan töitä.
mustakin hyvä että tukia leikataan.maksan mun hyvästä palkasta jo tarpeeks veroja.huomenna ostan haulikkoon lisää pateja.