Tänään astuu asumistuen leikkaukset voimaan
Olen päättänyt, että varastan joka kuukausi vähintään sen arvosta tavaraa, mitä minulta tukia leikataan.
En kuitenkaan varasta yrityksiltä jotka eivät ole syypäitä leikkauksiin, vaan rikkailta, jotka saavat verohelpotuksia, eivätkä osallistu säästötalkoisiin. Kiertelen siis parempia asuntoalueita, varastelen irtainta omaisuutta ja myyn ne torissa tai kirpparilla.
Kommentit (103)
Voi raukkaa, että ihan olet päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin.
Näin tehdään, varastelu käy ihan työstä.
kyllä turpaa saat ja joudut poliisien kans tekemisiin.pahimmas tapauksessa menetät henkes.
Et sä voi tontillasi koko aikaa päivystää. Kun olet poissa, niin vien puutarhaletkusi ja robottiruohonleikkurisi latausaseman. Leikkuria en vie, kun siinä voi olla paikannin.
paska luuserit uhkailee varkauksilla kun tukia leikataan.poliisina en näe jos tuki pelle ottaa turpaa.
Tänään olet siis poliisi. Entäs huomenna? Metsuri?
ei kaikki ole työttömiä niinkun sä.ihmisiä on eri ammateissa onko vaikea ymmärtää.
Mä olen niin riski nainen. Reippaasti yli 100kg. Ei mua niin vaan ryöstetä. Kerran yritti kaksi huumenaista tulla kotiin, mutta niin vaan äkkiä loikkivat pakoon. Tämän todisti poikani joka oli silloin 4v. Hän sanoi, että onneksi äiti olet iso ja pahannäköinen, niin ei käynyt kuinkaan.
me eläkeläisetkin iloitaan näistä tukien leikkauksista .olemme tehneet työtä koko ikämme.
Nii en mä ymmärrä tätä kitinää, töihin pitäis mennä mutta kun niitä ei ole niin me työllistytään omin voimin sillä ainoalla viimeisellä keinolla ja kitinä jatkuu edelleen.
Ite alan tienaamaan myymällä valmiita karttoja missä te nepovauvat asutte ja vähän kalliimassa paketissa on mukana myös kenellä teistä on sopimukset vartiointi liikkeiden kans, jos siis nyt on pakko, mitä nyt on.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Nii en mä ymmärrä tätä kitinää, töihin pitäis mennä mutta kun niitä ei ole niin me työllistytään omin voimin sillä ainoalla viimeisellä keinolla ja kitinä jatkuu edelleen.
Ite alan tienaamaan myymällä valmiita karttoja missä te nepovauvat asutte ja vähän kalliimassa paketissa on mukana myös kenellä teistä on sopimukset vartiointi liikkeiden kans, jos siis nyt on pakko, mitä nyt on.
Sitä saa mitä tilaa.
hyvä että aktivoidut etkä vaan makoile kotona.se on näitten valtion toimien tarkoitus .hyvä eli leikkaukset toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
hyvä että aktivoidut etkä vaan makoile kotona.se on näitten valtion toimien tarkoitus .hyvä eli leikkaukset toimii.
Niin mäkin olen sen itelleni perustellu et en toimi väärin vaan ohjeistuksen mukaan, valtio kategorisoi just nepovauvat köyhien raha-automaateiks :' D
🤣🤣🤣 Nää työttömien uhittelut on jotenkin hellyyttäviä.. Aivan kuin jotain uhmaikäisiä teinejä ja varmaan ovatkin älyllisesti jälkeen jääneitä..
yhyy hyyyy mun tukia leikataan yhyyy yhyy äitiii.
No millä summalla osallistuit ITSE viime vuonna. Sieltä verottajan sivulta saat verotodistuksen että paljonko olet osallistunut?
Siitä summasta kun vähennät vuoden aikana saamasi bruttotuet saat tietoosi sinun netto-osallistumisesi. Kerrotko sen meille täällä.
MINUN netto-osallistumiseni oli yli 45000, eli sanojesi mukaan et ainakaan minulta ole tulossa varastamaan. Tarkistatko ennen varastamista henkilö maksamat verot verorekisteristä, vai miten aiot varmistaa sen että varastat vain niiltä jotka eivät osallistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Niin mäkin olen sen itelleni perustellu et en toimi väärin vaan ohjeistuksen mukaan, valtio kategorisoi just nepovauvat köyhien raha-automaateiks :' D
Kohta joku lihapulla tulee huffpuff uhoamaan kuinka kyllä minä ainakin sitä ja tätä vaikka näppäimistö hädintuskin näkyy mahan takaa.
Nää syöttöporsaat tulee oleen aika kusessa kun lopulta uppoaa tajuntaan kuinka avuttomia ne oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänää juhlin tukien leikkauksia.ai että hyvä juttu.
Olet juhlinut jo torstaista asti. Kohta et pysty lopettamaan putkeasi. Tosin koska olet työtön niin eihän sinulle ole siinä mielessä asialla mitään väliä.
lopeta jo paskanjauhaminen.hyvä että tukia leikataan tänää on juhlan aihetta.
Niin niin. Olet juhlinut sitä jo torstaista asti. Viimeksi juhlit kuntouttavan työtoimintasi päättymistä. Silloinkin useamman päivän ajan. Olet kuitenkin työtön niin asialla ei ole sinulle juurikaan väliä.
Kuinka paljon sulta oikein leikataan jos aiot oikein varastella? Näpistys nimittäin on alle 500€ anastus ja sitä suurempi on varkaus
Vierailija kirjoitti:
No millä summalla osallistuit ITSE viime vuonna. Sieltä verottajan sivulta saat verotodistuksen että paljonko olet osallistunut?
Siitä summasta kun vähennät vuoden aikana saamasi bruttotuet saat tietoosi sinun netto-osallistumisesi. Kerrotko sen meille täällä.
MINUN netto-osallistumiseni oli yli 45000, eli sanojesi mukaan et ainakaan minulta ole tulossa varastamaan. Tarkistatko ennen varastamista henkilö maksamat verot verorekisteristä, vai miten aiot varmistaa sen että varastat vain niiltä jotka eivät osallistu?
Samanlailla kun te tarkistitte et leikkaukset ei osu epäreilusti vain heikko-osaisiin? Meeennyvittuuun, mä tuun sun lua ekana : D
Mutta ensin sun täytyisi nousta sohvalta.. ja sehän ei taida onnistua.. Laiska pas ka oot ja sellaisen pysyt.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 Nää työttömien uhittelut on jotenkin hellyyttäviä.. Aivan kuin jotain uhmaikäisiä teinejä ja varmaan ovatkin älyllisesti jälkeen jääneitä..
Vai niin, sun ylikompensointi haisee pelolta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ensin sun täytyisi nousta sohvalta.. ja sehän ei taida onnistua.. Laiska pas ka oot ja sellaisen pysyt.
Ooks sä ikinä käyny ulkona tai tavannu ihmisiä vai onks kaikki muut sulle vaan jotain karikatyyrejä sun mielikuvituksesta? : X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin.
Näin tehdään, varastelu käy ihan työstä.
kyllä turpaa saat ja joudut poliisien kans tekemisiin.pahimmas tapauksessa menetät henkes.
Et sä voi tontillasi koko aikaa päivystää. Kun olet poissa, niin vien puutarhaletkusi ja robottiruohonleikkurisi latausaseman. Leikkuria en vie, kun siinä voi olla paikannin.
paska luuserit uhkailee varkauksilla kun tukia leikataan.poliisina en näe jos tuki pelle ottaa turpaa.
Tänään olet siis poliisi. Entäs huomenna? Metsuri?
ei kaikki ole työttömiä niinkun sä.ihmisiä on eri ammateissa onko vaikea ymmärtää.
Juu juu. Me kyllä ymmärrämme, että tänään olet "poliisi" ja juhlit jotain leikkauksia (juhlasi on jatkunut torstaista asti). Onnea valitsemallasi päihdeongelmaisen tiellä.
ja tuki leikkuri laulaa syksyllä lisää.kiva katella kohta köyhiä reppanoita.