Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkeli numeroitten toistuva näkeminen

Vierailija
31.03.2024 |

Mitä tarkoittaa kun Äitini kuoleman jälkeen olen alkanut nähdä toistuvia enkeli numeroita puhelimen kellossa tai muissa näytöissä. Esim 11.11 12.12 22.22 mitä nämä merkitsevät näen niitä useita kertoja päivässä. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taidatte olla hulluja...

Vierailija
42/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän tarkistaa puhelintaan päivän aikana joidenkin minuuttien välein, joten 11.11 ja 22.22 näkeminen on lähes varmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Vierailija
44/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/53 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/53 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viime viikkoina nähnyt paljon numeroa 44.

Vierailija
47/53 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carl Jung

Vierailija
48/53 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mielestäni mielenterveysongelmainen, mutta "kärsin" samasta ongelmasta :-)

Jostain syystä kello näyttää usein, jopa useita kertoja päivässä sitä katsoessani esim. 11.11, 22.22 jne.

Kaikkein "pelottavinta" on kun herään usein samanlaiseen aikaan.

Kellossani on ominaisuua, jolla sen näyttämän ajan saa heijastettua kattoon sänkyni yläpuolelle ja kun herää useina öinä klo. 3.33, 4.44, 5.55 se alkaa pitkään jatkuessaan häiritsemään.

En usko enkelinumeroihin, joten olen yrittänyt etsiä vastausta jostain muusta syystä löytämättä mitään selitystä asialle.

80-luvulla kun digitaalikellot yleistyivät, tuo oli ihan luokissa ja kotona yleistä hupia vahtia kellon hassuja numeroita. Mm. 12.34 oli huippukivaa ekaluokkalaisille.

Vierailija
49/53 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminenhän tarkistaa puhelintaan päivän aikana joidenkin minuuttien välein, joten 11.11 ja 22.22 näkeminen on lähes varmaa. 

Monella myös aamuyön heräämiset tapahtuvat minuutilleen samaan aikaan (montakohan kertaa olen herännyt klo 3.24 ja 4.15 ja todennut, että jees, vielä saa pari tuntia nukkua)

Vierailija
50/53 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon viime viikkoina nähnyt paljon numeroa 44.

Joo, niin minäkin. Tuo bussivuoro kulkee mun työmatkan reitillä.

Vierailija
51/53 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan että illan tuleva lottorivi ilmestyisi puhelimen näytölle, tietäisi valita oikeat numerot. Läppärin näyttö käy myös.

Vierailija
52/53 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein katson kello klo 12.10. 
Olen sitten töissä tai kotona. Ei liity mitenkään lounasaikaan. Enkä katso kelloa minuutin välein, vaan tunnin tai kahden tunnin välein. Mikään muu numero ei toistu.

Vein taannoin pulloja kauppaan. Sain niistä 12,10 e. 

Syntymäpäiväni on 12.10. 

Tää on tosi omituista…. Eikä minulla ole ikinä ollut

Vierailija
53/53 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelinumerot ovat toistuvia numerosarjoja (kuten 111, 222, 11:11 tai 444), joiden uskotaan kantavan henkisiä viestejä, ohjausta ja suojelusta. Ihmiset huomaavat näitä numeroita usein arjessaan esimerkiksi digitaalikelloissa, rekisterikilvissä, kuiteissa tai puhelinnumeroissa. Uskomuksen mukaan maailmankaikkeus, suojelusenkelit tai korkeampi tietoisuus yrittävät herättää huomiomme näiden numeroiden avulla juuri silloin, kun kaipaamme vahvistusta tai olemme elämänmuutoksen keskellä. 

Modernin tulkinnan enkelinumeroille teki tunnetuksi kirjailija Doreen Virtue, mutta numeroiden symbolisella värähtelyllä on juuret jo antiikin Kreikassa ja Pythagoraan opeissa. 

Yleisimmät kolminkertaiset sarjat

111 – Uusi alku: Universumi kehottaa sinua kiinnittämään huomiota ajatuksiisi. Tämä numero symboloi manifestointia, tuoreita aloituksia ja mahdollisuuksia. 

222 – Luottamus ja tasapaino: Teet oikeita asioita, jatka samaan malliin. Tämä luku muistuttaa harmoniasta, kärsivällisyydestä ja siitä, että asiat järjestyvät ajallaan. 

333 – Suojelus ja kasvu: Henkiset oppaat ja suojelusenkelit ovat lähelläsi tukemassa sinua. Se on merkki siitä, että olet turvassa ja voit edetä luottavaisin mielin.

444 – Turva ja vakaus: Tämä on vahva suojelun merkki. Sinua muistutetaan, että et ole yksin ja sinua ympäröi rakkaus sekä tuki.

555 – Suuri muutos: Suuria muutoksia ja käännekohtia on tulossa elämääsi. Ota muutokset vastaan avoimin mielin, sillä ne vievät sinua eteenpäin. 

Muut tunnetut numerosarjat

000 / 0 – Suurennuslasi: Nolla symboloi äärettömyyttä ja vahvistaa kaikkien muiden sen rinnalla esiintyvien numeroiden voimaa. Se merkitsee myös yhteyttä korkeampaan voimaan.

777 – Henkinen herääminen: Olet oikealla polulla ja onni on puolellasi. Tämä luku viittaa usein henkiseen kehitykseen ja viisauteen.

888 – Runsaus: Taloudellinen tai henkinen runsaus on virtaamassa elämääsi. Se kertoo, että tekemäsi kova työ alkaa tuottaa hedelmää.

999 – Päätökseen saattaminen: Eräs elämänvaihe tai sykli on tulossa päätökseensä, jotta jotain uutta ja parempaa voi alkaa.

11:11 – Portti ja herätys: Ehkä tunnetuin enkelinumero, joka toimii "kosmisena herätyskellona". Se kertoo vahvasta henkisestä yhteydestä ja hetkestä, jolloin omat ajatukset manifestoituvat vauhdilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi