Enkeli numeroitten toistuva näkeminen
Mitä tarkoittaa kun Äitini kuoleman jälkeen olen alkanut nähdä toistuvia enkeli numeroita puhelimen kellossa tai muissa näytöissä. Esim 11.11 12.12 22.22 mitä nämä merkitsevät näen niitä useita kertoja päivässä.
Kommentit (45)
Minuun joku enkeli mielistyi kovin ja nyt olen raskaana ja pelkään synnyttäväni nefilin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveytesi on alkanut järkkyä, pyydä lääkäriltäsi kunnon "pipolääkkeet".
Mullakin alko "näkymään" mitä sattuu kännykän näytöllä ja kännykkä alkoi "sekoilemaan" ihmeellisesti kun olin vauvan syntymän jälkeen nukkunut huonosti. Taisi olla jonkun tason psykoosi mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjota googleen enkelinumerot ni löytyy heti tietoa =)
Onko myös peräsuolen laskeumaa?
Etkö vieläkään ymmärrä että se kirjoitetaan yhteen, ja minä olen aito peräsuolenlaskeuma.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vieläkään ymmärrä että se kirjoitetaan yhteen, ja minä olen aito peräsuolenlaskeuma.
Niin.
Pistä sinä vaikka Grahampuuroa sinne laskeumaas
Ei kannata välittää nuista ihmisistä jotka provoavat eivätkä ymmärrä, niillä on vain tuskallista olla kun eivät ymmärrä. Kyllä nekin toivottavasti jossain vaiheessa ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Olenko psykoosissa, koska luulen näkeväni peräsuolenlaskeuman kirjoituksen, olenko ainoa joka tämän näkee? Ehkä se onkin tekoälyn luoma trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata välittää nuista ihmisistä jotka provoavat eivätkä ymmärrä, niillä on vain tuskallista olla kun eivät ymmärrä. Kyllä nekin toivottavasti jossain vaiheessa ymmärtävät.
Miksi ihan normaaleihin asioihin pitää keksiä höpöhöpöselityksiä?
Ap on vain kouluttanut itsensä huomaamaan numerosarjoja. Ei mitään uutta psykologian alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin alko "näkymään" mitä sattuu kännykän näytöllä ja kännykkä alkoi "sekoilemaan" ihmeellisesti kun olin vauvan syntymän jälkeen nukkunut huonosti. Taisi olla jonkun tason psykoosi mulla.
Energialla voi vaikuttaa laitteisiin, niitä voi jopa rikkoa mutta totta on myöskin se että voimme kokea epätodellisiakin asioita joko johtuen psykoosista tai sekavuustiloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Pistä sinä vaikka Grahampuuroa sinne laskeumaas
Ihan hirvittävää ruoan tuhlausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihan normaaleihin asioihin pitää keksiä höpöhöpöselityksiä?
Ap on vain kouluttanut itsensä huomaamaan numerosarjoja. Ei mitään uutta psykologian alalla.
Sinä se tunnut tietävän kaikkien muiden asiat paremmin kuin varmasti omasi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne suuremmat ongelmat liene sinulla tässä hetkessä.
Voi olla. Todellisuus on joskus täysjärkisille raskasta ja samalla sekopäät hihhulit nauttivat harhoistaan vailla huolen häivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne suuremmat ongelmat liene sinulla tässä hetkessä.
Voi olla. Todellisuus on joskus täysjärkisille raskasta ja samalla sekopäät hihhulit nauttivat harhoistaan vailla huolen häivääkään.
Sinä et ymmärrä muita ihmisiä mutta ei se tee heistä sekopäisiä hihhuleita. Käytöksesi kielii psyykkisistä ongelmista, katsohan peiliin todellisuudentajusi kanssa ihan täysin rehellisesti ja mieti mitä teet muille mutta samalla itsellesi varsinkin.
Höpöhöpö, diibadaaba, aivan pöpiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen päivittäin numeroita 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, näitä yksittäin tai erilaisina yhdestelminä, pitäisikö olla huolissaan? 😨
Lottoa niillä numeroilla.
Suosittelen tätä kirjaa
Angel Numbers: The Message and Meaning Behind 11:11 and Other Number Sequences
https://www.amazon.co.uk/Angel-Numbers-Messages-Meaning-Sequences-ebook…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla edesmennyt sukulainen ilmaantu uneen ja toisti tiettyä lukua, mä en ollut tietoinen näistä numeroista ollenkaan mutta se jäi mun mieleen ja aloin etsimään tietoa verkosta. Se luku mitä hän toisti oli nimenomaan "enkelinumero" ja se viesti oli aika selvä. Tää oli vielä hämäävä, koska mä olin nimenomaan elämäntilanteessa missä mä tarvitsin tätä tietoa ja viestiä.
Näitä miettiessä kyllä todellakin alkaa pohtimaan mistä kaikki tämä tieto oikein tuleekaan meille tietoisuuteemme.
Mulle kanssa unessa annetaan näitä numeroita ja sitten kun googlaan herättyäni mitä unessa saamani enkelinumero tarkoittaa niin se antaa juuri sopivaan neuvoa elämäntilanteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
En ole mielestäni mielenterveysongelmainen, mutta "kärsin" samasta ongelmasta :-)
Jostain syystä kello näyttää usein, jopa useita kertoja päivässä sitä katsoessani esim. 11.11, 22.22 jne.
Kaikkein "pelottavinta" on kun herään usein samanlaiseen aikaan.
Kellossani on ominaisuua, jolla sen näyttämän ajan saa heijastettua kattoon sänkyni yläpuolelle ja kun herää useina öinä klo. 3.33, 4.44, 5.55 se alkaa pitkään jatkuessaan häiritsemään.
En usko enkelinumeroihin, joten olen yrittänyt etsiä vastausta jostain muusta syystä löytämättä mitään selitystä asialle.
Tämä on nimeltään vahvistusharha. Yksi tyypillisimpiä kognitiivisia vinoumia. Olet ehkä alun perin sattumalta katsonut epätyypillisen usein kelloa tuollaiseen aikaan, ja kiinnittänyt asiaan huomiota koska liität numeroihin merkityksiä. Sen jälkeen aivot noteeraavat vaikuttuneena aina kun kellossa on tuollainen numero, kun taas muihin numeroihin et kiinnitä mitään huomiota. On mahdollista, että aivosi pyrkivät alitajuisesti katsomaan kelloja noihin aikoihin saadakseen vahvistuksen kuvitellulle kaavalle. Ihmiset ovat luonnostaan toistuvia kaavoja etsiviä olentoja.
Jos alkaisit katsomaan kelloa tietyn määrän kertoja joka päivä ja pitämään systemaattisesti kirjaa näkemistäsi numeroista, huomaisit todennäköisimmin varsin nopeasti, että mitään ihmeellistä ei ole tapahtumassa.
Ja toisaalta, kun maapallolla on 8 miljardia ihmistä, niin lienee ihan mahdollista, että joku näistä 8 miljardista puhtaasti sattumalta onnistuu toistuvasti katsomaan kelloa juuri 11:11, 22:22 tmv. Joku aina lotossakin voitaa kun rivejä on pelattu tarpeeksi, vaikka yksittäisen rivin mahdollisuus voittaa onkin 1/16 000 000 tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen päivittäin numeroita 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, näitä yksittäin tai erilaisina yhdestelminä, pitäisikö olla huolissaan? 😨
Huolestuttavaa! Juuri numeroiden 0...9 näkeminen on merkki ongelmasta.
Ei oikeasti kannata puuhailla noiden enkelioppien kanssa. Jos Raamatussa on kerrottu jostain enkelinumeroista, se on sitten niin. Jos ei ole niin ei ole.
Muuten niillä numeroilla ei kannata vaivata päätänsä.
Joo joo ei pidä ylitulkita asioita. Laput silmille. Korviinkin on hyvä laittaa jotain.