Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö opiskelemaan miehesi kustannuksella?

Vierailija
31.03.2024 |

Minulla on vakkarityö, mutta työolosuhteet muuttumassa radikaalisti ja voi olla, etten jatkossa enää tässä työpaikassa viihdy, jos ylipäätään töitä edes on jatkossa. Voi olla että väkeä irtisanotaan.

Ihan eri ala kiinnostaisi, mutta sairauteni johdosta minusta ei olisi opiskelemaan töiden ohella, voimat ei riittäisi. Asia on ollut minulle ihan ok.

Nyt mies on todennut, että minun täytyy päästä haluamalleni alalle. Hän kannustaa minua hakemaan kouluun ja jos pääsen, irtisanoutumaan ja alkamaan opiskelijaksi. Hän haluaa minut elättää ja jos tekee tiukkaa niin sitten opintolaina, jonka hän voi myöhemmin maksaa pois. Ei ymmärrä alkuunkaan, miksen hihku innosta 😄

Lähtisitkö tilanteessani opiskelemaan, jos opiskelupaikan saisit?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö miehesi, kuinka kalliiksi se tulee? Elän avoliitossa ja mulla on mennyt omia säästörahoja 15-20000€ uuden tutkinnon opiskelun aikaiseen elämiseen, vaikka olen suht nuuka ja mies alkanut ottaa enemmän vastuuta ruokakuluista. 

Muuten minusta ihan kaunis ajatus.

Vierailija
42/44 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan avioliitossa,  kyllä. Muussa tapauksessa en olisi vuosikaupalla taloudellisesti riippuvainen. Syynä ei ylpeys, vaan järki. Tai ainakin tekisin varasuunnitelman, jonka avulla opinnot hoituvat hätätapauksessa loppuun vaikka miehen mieli muuttuisi. ( esim, muuttaisin hetkeksi vanhemmille, painaisin kesät töitä ja säästäisin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kumpaa vaihtoehtoa todennäköisesti katuisit kuolinvuoteella 

Vierailija
44/44 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja päätti?