Tarttisin tukea, paska fiilis
Suht tuore ero ja tunteet menee vuoristorataa. Luulin, et oon voiton puolella mut äsken kuulin, että ex käynyt yhteisillä ystävillämme kyläilemässä. Monesti haukkui ja arvosteli tätä ystävää, joten sekin ärsyttää, että esittää muuta. Toki saavat tavata, eihän se mulle kuulu. Miksi mulle kuitenkin tuli näin paska fiilis? .Haluisin ymmärtää itseäni. Ystäväni, jolle voin puhua kaikesta, on viettämässä Pääsiäistä lapsuudenkodissaan. En halus häiritä häntä vaikka kyllä sanoi, että voin olla yhteydessä milloin vaan. Oisko täällä joku, joka vois tsempata mua tai auttaa ymmärtämään tunteitani.
Kommentit (4)
Eroon kuuluu tunteiden aaltoilut kaikkiin mahdollisiin suuntiin. Tietty tuollainen kaksinaamaisuus ärsyttää, mutta eikö se ole vain merkki siitä, että ex on vähän epätoivoinen ja toisaalta et varmaan haluaisi kaksinaamaisen kanssa yhteiselämää jatkaa. Toivottavasti sinullakin on aikaa ja mahdollisuuksia nähdä kavereitanne enemmän.
Kiitos teille, mulle tuli itku kun luin vastauksenne. Tuntu hyvältä, et joku luki ja pysähty mun avuksi.
Mä muutin miehen perässä 350 km päähän. Erottiin monen vuoden jälkeen koska mies kohteli mua tosi huonosti. Moni yhteinen tuttu ei tervehtinyt enää jne. Tietäisivätpä mitä minä jouduin kokemaan, yksin hoidin kaiken eikä arvostettu yhtään. Lisäksi mies petti eikä ollut minusta yhtään kiinnostunut eikä ollut ikinä kotona.
Ihan normaaleja ja sallittuja tunteita nuo ovat. Olen kokenut vastaavaa, kun avioeroni jälkeen kerran niin läheinen ystävä jatkoikin mieluummin kaveeraamista exäni kuin minun kanssa. En pystynyt koskaan unohtamaan enkä antamaan anteeksi, vaan ystävyys päättyi käytännössä siihen.