Mies vauhkonnu jostain Jasmin Parisista kohta viikon, alkaa kuulemma meidän perheessä ihan uusi elämä
On sanojensa mukaan inspiroitunut ja lähtee lenkkeilemään. Saa nähdä kauan tätä taas kestää ja paljon tämäkin tulee maksamaan, kaikki lenkkivehkeet tietty pitää olla viimeisen päälle. Ei mua haittaa jos urheilee, on niitä huonompiakin harrastuksia.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Joko on käynyt lenkillä vai vielä suunnitteluvaiheessa?
En usko, että lenkille lähdetään ennenkuin on kaikki vehkeet viimeisen päälle.
Mä juoksin eilen 30 kilsaa osana maratonharjoittelua ja mietin, että ei kestäisi jalat eikä pää ultramatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä juoksin eilen 30 kilsaa osana maratonharjoittelua ja mietin, että ei kestäisi jalat eikä pää ultramatkoja.
Ilman unia, rämmit jossain rämeikössä monta päivää pelkkää ylämäkeä keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä joku juomaleili kädessä tuossa ylemmässä kuvassa? Näyttää niin kuin pitäisi hamsteria kädessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä joku juomaleili kädessä tuossa ylemmässä kuvassa? Näyttää niin kuin pitäisi hamsteria kädessä
Joku juomapullo toi mun mielestä on, sillähän oli kädet aivan naarmuissa ku oli pusikoissa rämpiny 60 tuntia, ei välttämättä pysty noita pulloja nostelee normaalisti sentakia.
Joko on käynyt lenkillä vai vielä suunnitteluvaiheessa?