Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi asiakkaat.

Vierailija
31.03.2024 |

"Olemme joutuneet odottamaan pöytäämme lähes vartin" - Jos teette varauksen kello 18 niin älkää saapuko paikalle 17:30. Ihan oikeesti.

"Ruoka on liian tulista" - Ai kappas, tilasit aterian johon sisältyy chiliä. Kysynkö kokilta löytyisikö perunamuusia teille?

"Koska minä olen niin armollinen ja tuon itseni ja kaksi kaveriani tähän ravintolaan, ansaitsen kaiken _ilmaiseksi_" - Tällainen ihan tavallinen tyyppi, joka luulee läsnäolollaan olevan suurtaa lisäarvoa ravintolalle. Ns. Kusi hatussa- Asiakas aina kuningas - Syndrooma (Yleensä ei mitään kosketuspintaa asiakaspalveluun tai liike-elämään omassa elämässä)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kuvaus jostain ruotsinkieliseltä seudulta?

2/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käyttäytynyt asiallisesti asiakkaana ollessa. Mutta taitaa nykypäivänä ihmiset olla ihan hulluja, kun käyttäytyvät huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla alalla työskentelevä täällä hei. Ihmiset käyttäytyy kyllä niin kummallisesi välillä. Mihin peruskäytöstavat katosi?

Perus on kanssa se, kun kiireisimpään lounasaikaan tulee täpötäyteen ravintolaan ja valittaa, kun on jo 10min odottanut ruokaa tai asiakas valittaa, kun menee istumaan just siihen ainoaan pöytään, jota ei ole keretty vielä siivoamaan, koska edelliset lähti juuri.

Vierailija
4/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä?

Kun tulette ravintolaan ja ette tykkää ruoasta tai joku on vikana niin sen valituksen täytyy tapahtua 1-2 maistelun jälkeen. Ei sen jälkeen kun lautanen on syöty tyhjäksi. Jos syötte lautasen tyhjäksi ja valitatte niin emme reagoi emmekä pahoittele sitä asiaa millään tavalla.  

https://www.vauva.fi/keskustelu/5525756/asiakkaille-tiedoksi

Vierailija
6/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä?

Kun tulette ravintolaan ja ette tykkää ruoasta tai joku on vikana niin sen valituksen täytyy tapahtua 1-2 maistelun jälkeen. Ei sen jälkeen kun lautanen on syöty tyhjäksi. Jos syötte lautasen tyhjäksi ja valitatte niin emme reagoi emmekä pahoittele sitä asiaa millään tavalla.  

https://www.vauva.fi/keskustelu/5525756/asiakkaille-tiedoksi

Onko sulla noin rankkaa? 

Vierailija
7/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harmittaa kun lounasbuffetissa ei ole tarpeeksi henkilökuntaa pitämään kaikkea tarjolla. Ruokatunti kestää ainakin itsellä 30min eikä olisi aikaa odotella kun kokki istuu takarappusilla röökillä tai salihenkilökunta vessassa paskalla.

Vierailija
8/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa on henkilökunnasta pulaa. Töitä huhkitaan hiki hatussa ja yleensä asiakkaat odottelevat kiltisti että edes joku henkilökunnasta huomaisi. Vika ei aina ole asiakkaassa, vaan siinä että henkilökuntaa on yksinkertaisesti liian vähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi