Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Niin väärin että Helena putosi! Nooran oilisi pitänyt pudota! Jennika yllätti huigeella vedolla!
Siis mitä aktuaalista v*ttua?!!! 😡😡😡
Vauvatko tuolla vain äänestää- voi vit t.
Miten Karma voi jatkaa viikosta toiseen?! Se on tosi huono
Helena ei ole laulaja kuin kuvitelmissaan. Kovin teennäinen.
Palefacen asu kuin jostain hoitolaitoksesta karanneella raappahousulla. Vain Hannibal Lecter -maski puuttui.
Mitä???? Helena oli yksi parhaista.
Ketkä näitä äänestää? Karma on koko ajan ollut ihan alta alimman riman...
Teemun esitys ei taipunut tähän genreen. Hyvä Malla ja Jennika ja tottakai Paleface genren asiantuntijana veti pisteet kotiin!
Miten tuo äänestys oikein menee? Juontaja sanoi, että kaikkien jaksojen äänet lasketaan yhteen ja vähiten ääniä saanut putoaa.
Mutta Paleface äänestettiin kuitenkin ILLAN parhaaksi esiintyjäksi? Lasketaanko pisteet kuitenkin kahdessa osassa: Kaikkien jaksojen pisteet ja tämän illan pisteet?
Vauvat ei tunnistanut Janet Jacksonia niin Helena joutui lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja Karmako on? Taikoisi itsesä kadoksiin.
Siis miten tää äänestys menee. Kuka siis äänestää. Jos yleisö niitä miten yleisö valitaan. Saako joku kilpailija pestata salin täyteen kannattajiaan.
Olen ihan järkyttynyt, että Helena putosi. Hyvä esiintymään ja parempi lauluääni kun muutamalla muulla kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Botoksit ja täytteet tekee sen puhumisesta todella kummallista? Vai onko toi ollut aina sen puhetyyli?
Mutta siis tänään oli kyllä ihan kauhea. Tän päivän perusteella putosi ihan syystä.
Jorma oli ihan raivona tuloksesta.
Mulla on iso sydän ja pylly