Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
1601/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on show enemmän kuin laulukisa. Noora on ehkäheikoin laulaja mutta osaa viihdyttää.Toi pukutemppu on vanha taikurien juttu. En siltikään ymmärrä sitä. Onko joku joka ymmärtäisi?

Minusta Noran yksikään esitys ei ole ollut viihdyttävä. Voisi seuraavassa jaksossa pudota kisasta. Luultavasti ei putoa. Studioyleisöäänestää ehkä jatkoon siitäkin huolimatta että temput on moneen kertaan nähtyjä ja laulukin kehnoa. Harmi silti jos joku Nooraa parempi tippuu.

Niin no, jos Noora jää niin jokatapauksessa parempi tippuu, koska Noora on joukon huonoin.

Vierailija
1602/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se aikasemmin tässä ohjelmassa vai missä, missä joku selitti aina ennen jokaista genreä videoiden  avulla, esim, mitä iskelmä on. Tai yleensä, mikä tahansa muu genre, esim hiphop ja mistä se  oli saanut alkunsa. Vai oliko se joku muu ohjelma? 

Kyllä, tämän ohjelman ensimmäisillä kausilla oli jokaisessa genressä "opas", joka kertoi genrestä ja kuunteli harjoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Sarasta tykätä. Sehän laulaa hyvin ja on miellyttävä persoona.

1. Sara ei todellakaan laula hyvin 2. Vaikuttaa itsekeskeiseltä persoonalta, jolle ulkonäkö on maailmassa tärkein asia. Ei ole miellyttävä.

Vierailija
1604/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena oli eilen vieraana "Viiden jälkeen" -ohjelmassa, puhui pitkässä haastattelussa myös Tähdet, tähdet -ohjelmasta. On aika innoissaan. Kertoo, että ihmiset pysäyttelevät kadulla ja kehuvat ja kiittävät osallistumisesta ohjelmaan.

https://www.mtvuutiset.fi/videot/video/prog20810702#gs.8ovr5z

Vierailija
1605/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Sara ei todellakaan laula hyvin 2. Vaikuttaa itsekeskeiseltä persoonalta, jolle ulkonäkö on maailmassa tärkein asia. Ei ole miellyttävä.

Ei ole itsekeskeinen vaan huono itsetunto. Parantaa kyllä lauluaan koko ajan. Hyvä siitä tulee!

Vierailija
1606/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itsekeskeinen vaan huono itsetunto. Parantaa kyllä lauluaan koko ajan. Hyvä siitä tulee!

Suomessa on satojatuhansia ihmisiä, jotka laulavat paremmin kuin Sara tulee koskaan laulamaan.

Vierailija
1607/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaken tiputtaminen toi mieleeni ikärasismin.. tosin hänen äänensä ja laulutapansa ei ehkä istuisi kovin hyvin oopperaan tai operettiin, eikä rap- musiikkiin. Mutta meidän koko perhe on tykännyt Kakesta, enkä ihmettele yhtään, että faneissa on monta polvea. Ja Kake vetää edelleen esiintymispaikkansa täyteen! Myös ja etenkin sitä bile- nuorisoa!

Vierailija
1608/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on vaatimaton, paitsi omalta hehkutukseltaan. Laulaa värittömästi, hajuttomasti ja mauttomasti.

Vierailija
1609/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi rimanalitus koko ohjelma, olen muutaman kerran yrittänyt katsoa, ei kykene. Kaikki yhtä surkeita, voisivat pudottaa kaikki kerralla niin loppuisi tämäkin kärsimysnäytelmä!

Mä en ymmärrä näitä kommentteja. itse en vaan katso huonoja ohjelmia, vaikka ne tulis maailman tappiin, ei se minua haittaa, en vaan katso. Kyllä töllöön ohjelmia piisaa joita ei itse välita katsoa. Esimerkkinä vaikka kaunarit. Onkohan tulleet jo 80-luvulta? Ei ole tarvinnut katsoa, kuin muutama kerta, mutta ei haittaa vaikka vieläkin tulevat. 

Älkään nyt hyvät ihmiset katsoko ohjelmia, jos ne on teistä huonoja . Katsokaa jotakin muuta tai menkää vaikka lenkille siksi aikaa, kun se huono ohjelma tv:stä tulee :D

Vierailija
1610/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysi rimanalitus koko ohjelma, olen muutaman kerran yrittänyt katsoa, ei kykene. Kaikki yhtä surkeita, voisivat pudottaa kaikki kerralla niin loppuisi tämäkin kärsimysnäytelmä!

Mä en ymmärrä näitä kommentteja. itse en vaan katso huonoja ohjelmia, vaikka ne tulis maailman tappiin, ei se minua haittaa, en vaan katso. Kyllä töllöön ohjelmia piisaa joita ei itse välita katsoa. Esimerkkinä vaikka kaunarit. Onkohan tulleet jo 80-luvulta? Ei ole tarvinnut katsoa, kuin muutama kerta, mutta ei haittaa vaikka vieläkin tulevat. 

Älkään nyt hyvät ihmiset katsoko ohjelmia, jos ne on teistä huonoja . Katsokaa jotakin muuta tai menkää vaikka lenkille siksi aikaa, kun se huono ohjelma tv:stä tulee :D

Just näin. Minäkin vuosia sitten "pakosta" katsoin kaksi jaksoa kaunareita alusta loppuun kun kaikki niin hehkutti. Kaksi jaksoa riitti mulle, sen koommin en oo katsonut.

Tähdet Tähdet ohjemaa oon katsonut kaikki kaudet. Aina on joukossa joku joka ei mua kiinnosta mutta en yhden tai kahden osallistujan takia tyrmää koko ohjelmaa. Mutta jos oisin sitä mieltä että ohjelma on täyttä kuraa, en katsoisi enkä komentoisikaan kun ei olisi mitään järkevää sanomista. Tai sitten vain yhden ja ainoan kerran täällä sanoisin että koska en tykkää niin en katsokaan tms.

Vierailija
1611/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäisten ihmisten ohjelma, jonka seuraajilla ei oikeasti ole elämää.

Vierailija
1612/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palefacen iskelmäesitys oli yllättävän hieno! Jopa illan paras, ja antoi lupauksia monipuolisuudesta! Kake kuulosti hetkittäin aivan Kirkalta. Tuli ikävä.

Vierailija
1613/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nää kommentit tyhjäpäisten ohjelmista ja ohjelman seuraajien olemattomasta elämästä on ihan mahtavia! Miksikö? No siksi, että niitä kirjottelee ihmiset, joilla ilmeisesti on sitä elämää ja päässäkin muuta kuin tyhjää, mut silti vaan täällä pitää muita ohjeistaa ja meidän tyhjäpäiden seurassa aikaansa viettää!

Ohjelma on mahtava, ja monellakin eri tavalla! Kaikki esiintyjätkin on musta mahtavia, kaikki eri tavalla, ja jokaisesta pitää etsiä aina lisää pikkutietoja netistä.

Vierailija
1614/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun olis pitänyt saada kutsu tähän skabaan esiintymään ja kilpailemaan. Harmi kun joudut nyt sohvalta katseleen, kun sun pe ja su illat pilataan surkeilla esiintyjillä. Josko sitten ensi vuonna saat kutsun tulla mukaan ja pääsisit näyttämään kuinka rima nostetaan korkeuksiin. Kannattaa sitten ruveta jo hyvissä ajoin harjoittelemaan biisejä, jotta saat eri genret haltuun ja opit kaikkien biisien sanat ulkoa. 👍

Joo, odotan jo tätä tosistaraa lauteille minäkin!                  En ole ollut tunkemassa mihinkään kilpailuun, tiedän minusta ei ole siihen ja pitäisi muillakin olla sen verran itsekritiikkiä kannattaako olemattomalla kyvyllä lähteä itseä nolaamaan.

Vierailija
1615/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einar on paras. 

Vierailija
1616/3638 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on satojatuhansia ihmisiä, jotka laulavat paremmin kuin Sara tulee koskaan laulamaan.

Laulaa varmasti mutta eivät ole niin kuumia mistä unelmoida.

Vierailija
1617/3638 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta jaksosta julkaistu Helenan esitys jo. Todella hieno esitys taas Helenalta, Helena on todella monipuolinen esiintyjä. Hienoa, että hänet on saatu tähän ohjelmaan.

https://www.ruutu.fi/video/4532365

Vierailija
1618/3638 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinko täällä huomattu jo, että tätä esitetään tästä viikosta alkaen kaksi kertaa viikossa. Huomenna klo 20 tulee HipHop jakso ja sunnuntaina klo 19:30 Rock-jakso. Sama jatkuu kauden loppuun asti.

https://mesta.net/tahdet-tahdet-ohjelma-saa-loppukauden-ajaksi-uudet-es…

Vierailija
1619/3638 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on vaatimaton, paitsi omalta hehkutukseltaan. Laulaa värittömästi, hajuttomasti ja mauttomasti.

Mä tykkäsin Helenan esityksistä! Harmi kun ei oo näkynyt enempää TV:ssä! Monipuolinen artisti! Ingalsin Laura oli tosi pähee esitys!

Vierailija
1620/3638 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole enemmän viihdytämis kuin laulukisa. Ei Kake olut heikoin laulaja. Noora ei ole kummoinen laulaja mutta tekee taikatemppuja. Voiko joku selittää sen pukutempun?

Ketju on lukittu.