Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Kaken en olisi toivonut putoavan.Siellä oli heikompia esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna on lahjakas laulaja, mutta tuo hunningolla biisi on ällöttänyt aina. Ei voi mitään.
On kyllä rivonsorttinen. Yhden 1 sanan olisi voinut poistaa tai korvata jollain toisella.
Eli miehet saa laulaa panohommista mutta naiset ei?
Siksihän tämän biisin Erin on tehnytkin. Myös naiset panevat. Vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
MIten nuo Noora tai Sara pääsi jatkoon ja Kake putosi? Kake osaa kuitenkin laulaa. Nooran eilinen esitys oli luokattoman huono.
Ei Kake ole huono eikä ollut. Hän vaan veti liian perinteisellä iskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Tähdet Tähdet ensi viikolla kahtena päivänä, perjantaina ja sunnuntaina? Vai siirtyykö sunnuntailta perjantaille? Tulee Voicen tilalle Paasosen mukaan kuulemma ensiviikolla perjantai-iltaan.
Susanna sanoi, että ensi viikosta alkaen ohjelma tulee kahtena iltana, eli perjantaina ja sunnuntaina.
Tippuuko ensiviikolla sitten jo 2 esiintyjää, jos joka jakson lopussa joku tippuu? Sittenhän tää kausi on aika nopeesti kaluttu loppuun.
Koko kisan voittaja selviää toukokuun lopussa nähtävässä viimeisessä jaksossa. Tuolloin kaikkien jaksojen äänestystulos lasketaan yhteen. Lopullisia pisteitä kerätään siis viikkojen ajan.
Niin siis miten?
Ekat jaksot kerrytti pisteitä ekaan pudotukseen. Ja joka jaksossa on ollut joku paras.
Jatkossakin ääniä kerätään finaalia varten, montako siellä sitten onkaan, eli finaalilähetyksen paras ei välttämättä voita vaan pitää olla koko kaudelta kertynyt pisteitä. Kuulostaa fiksulle.
Mutta tippuuko jatkossa kuitenkin aina jakson huonoin eikä alkupään äänillä ole enää väliä? Näin sen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Malla revitteli liikaa kappaletta "katson auringonsiltaa"
Mallasta kannattaa muistaa että hänen musiikkityylinsä on omanlainen muutenkin. Toiminut Malla nimellä mutta oli aiemmin Belle Who. Ja jotain ranskankielistäkin on laulanut, se kertonee jo paljon että aika taiteellista.
Eli kaiken minkä laulaa vetää vähän niinkuin omaksi. Coveroi omaan tyyliinsä eikä tee tribuuttia 1:1 originaalille.
Täysi rimanalitus koko ohjelma, olen muutaman kerran yrittänyt katsoa, ei kykene. Kaikki yhtä surkeita, voisivat pudottaa kaikki kerralla niin loppuisi tämäkin kärsimysnäytelmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten nuo Noora tai Sara pääsi jatkoon ja Kake putosi? Kake osaa kuitenkin laulaa. Nooran eilinen esitys oli luokattoman huono.
Ei Kake ole huono eikä ollut. Hän vaan veti liian perinteisellä iskelmää.
Oli huono nyt ja aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Täysi rimanalitus koko ohjelma, olen muutaman kerran yrittänyt katsoa, ei kykene. Kaikki yhtä surkeita, voisivat pudottaa kaikki kerralla niin loppuisi tämäkin kärsimysnäytelmä!
Jos et edes katso niin miksi se on sinulle kärsimysnäytelmä?
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö kevätmasennuksesta? Kuulostaa siltä. Varaathan pian ajan lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et edes katso niin miksi se on sinulle kärsimysnäytelmä? Lukemisen ymmärtäminen? Sanoin olen yrittänyt katsoa, mutta on vaan niin umpisurkea, että en enää katso, luvassa ei ole parempaa. Jos tämä on mielestänne loistoviihdettä, sääliksi käy, juntit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö kevätmasennuksesta? Kuulostaa siltä. Varaathan pian ajan lääkäriin? Kärsin huonosta laulamisesta, olipa nolo ja loppuun kulunut veto, "varaathan ajan lääkäriin". Keksi jotain omaperäisempää, tuolla paljastat yksinkertaisuutesi!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku kirjoitti, että Kake on parempi laulaja, kuin Sara, Noora tai Malla. Näistä kaksi ensinmainittua ei ole laulaneet ollenkaan ennen tätä kisaa, niin ei ole kovinkaan mairittelevaan olla heitä parempi laulaja teknisesti, varsinkin, kun ajatellaan, että Kake on laulanut työkseen 50 vuotta :D
Joo, kyllä Kake varmaan teknisesti on heitä parempi ja Noora huonoin noista, mutta eihän Noora mikään laulaja ole, eikä ole kaskaan ollutkaan.
Kyllä tuo ikä vaan vaikkuttaa laulamiseenkin ja vaikka näitä vanhoja laulajia edelleen keikkailee, niin itse en kyllä menis kuuntelemaan. On se aika surkeata kuunneltavaa ja jotenkin säälittääkin, kun ei ymmärretä ajoissa lopetaa. Vähän sama, kuin autolla ajo. Moni ei luovu kortistaan, vaikka pitäisi ennen kuin tapahtuu jotakin kamalaa.
Mutta joo, jos kerran keikoilla yleisöä piisaa, niin mikäpä siinä.
Sarahan on kyllä laulanut ennen tätäkin. Spotifysta löytyy sen biisejäkin useamman vuoden takaa.
Hienoa, että Kake on "löydetty" jälleen ja oli mukana tässä ohjelmassa sekä yhdessä Love -ohjelman jaksossa juuri muutama viikko sitten.
Parhaiten onnistui taas Riku Nieminen (toli Surujen kitaraa on aika vaikeata laulaa ns. väärin, toki joku räppäri/hiphoppari kyllä onnistuisi siinä mutta kait heillä sen verta on järkeä päässä etteivät edes yritä), Noora Karman esitys oli taas taikatemppuja täynnä ja laulaminen oli sivuosassa, Malla Malmivaaran esityksessä taas sanoista ei saanut selvää kun tuntui että oli 2 ääntä päällekkäin ja loput olivat seitten parempia kuin Karma mutta kaukana Niemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et edes katso niin miksi se on sinulle kärsimysnäytelmä? Lukemisen ymmärtäminen? Sanoin olen yrittänyt katsoa, mutta on vaan niin umpisurkea, että en enää katso, luvassa ei ole parempaa. Jos tämä on mielestänne loistoviihdettä, sääliksi käy, juntit.
Kuules juntti. Sinun ei ole pakko katsoa edes silloin tällin, jos on kärsimystä. Minä en katsoisi sellaista. Luulen, että me kaikki osasimme lukea oikein. Katsot toisella silmällä ja toisella kiroat. Hahhaa.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora keskittyi esiintymiseen kun ei lauluääni riitä.
Niin pitää tehdäkin. Tämähän ei ole laulukilpailu, vaan haetaan parasta ESIINTYJÄÄ.
Kyllä Kake oli huomattavasti parempi esiintyjä kuin esim. Jennika Wikman
Vierailija kirjoitti:
Noora on ihan hauska, vaikka ääni on mitä on.
Yleisö on utelias näkemään noita Nooran taikatemppuja, siksi tulee äänestä huolimatta pysymään mukana kisassa pitkään.
Kake alkaa olla jo semmoinen instituutio että sinne vaan porukka menee. Eikä ne ole välttämättä samaa ikäluokkaa vaan nuorempia. Tiedän itsekin porukoita jotka menee aina jos Kake on jossain. Tuntuu että läpälläkö ne menee mutta ilmeisesti Kake on hyvä tyyppi jota voi vielä kannustaa ennen kuin lopettaa. Eli musiikki tuskin on erikseen mikään elämys eikä laulu taidetta, mutta kaiketi bändi soittaa hyvin ja Kake esiintyy omana itsenään ja höpöttelee väliin.
Kai se olisi ansainnut jo eläkkeen. Ja lienee tienannut leipänsä musabisneksessä niin sehän on hyvä.