Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Nyt tajusin mikä Susannassa ärsyttää. Koikkelehtiminen. Ei ole yhtään naisellinen liikekieleltään. Ärsyttävä muka hauska.
Vierailija kirjoitti:
Topi imitoija 🤮
Kuka muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä tätä formaattia: samassa kilpailussa rautaisia ammattilaisia jotka laulavat todella hyvin esim. Kake, Teemu. Sitten " laulajia" jotka eivät edes pysy oikeissa nuoteissa... Sara. Ja Noora, Helena ei ole vain taitoa. Hienoa että monet saavat esiintyä mutta olisi eri kilpailu kun noin kova taso ero.
No vaikea sitä onkin ymmärtää, jos ei ole kuunnellut, mikä ohjelman idea on. Tämä ei ole laulukilpailu, vaan haetaan esiintyjää. Ja sillä, että kaikki eivät ole ammattilaisia laulajina, osoitetaan, että esiintyä voi monella tapaa. Sekin kannattaa huomoida, että tuo kilpailuelementti on tässä lähinnä nimellinen. Ennen kaikkea tämä on viihdeohjelma. Eihän voittaja edes saa mitään kunnon palkintoa.
Tämä oli alun alkaen nimenomaan laulukilpailu. Viime kaudella tämä muuttui hupailuksi.
Tidjanin epäsuomi on kyllä tietyllä tavall sympaattista. Kuulostaa siltä kuin opiskeluaikoina vaihtarit yrittivät laulaa pippaloissa suomeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että ihminen ei voi menneisyydestä oppia?
Meinasinkin sanoa että vaikka sinä et oo oppinut niin ei tarkoita etteikö joku muu voisi. Mutta eipä näköjään tarvinnut ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topi imitoija 🤮
Kuka muka?
Tidjan
Tidjan oli hyvä. Paratiisi soi hienosti.
Illan paras.
Ei Kake, miksei Noora tai Sara?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun tässä haetaan parasta esiintyjää niin tämähän on sinetöity jo ensimmäisessä jaksossa. Niemisellä on 5 vuotinen yliopistokoulutus nimenomaan esiintymiseen.
Niin ja osaa laulaakin! Yksi parhaimmista laulajista kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä myötähäpeä tuon Saran esityksestä. Miten noilla huulilla pystyy ees puhumaan saati laulamaan? En kestä.
Tajuaako nuo itse ollenkaan, miten ovat pilanneet kasvonsa? Vai pitääkö sitä vaan mennä virran mukana, kun muutkin?
Annetaanpa jokaisen näyttää ihan siltä, miltä itse haluaa. Nämä ei nyt ole missikisat.
Hän näytti joskus kauniilta. Kai sitä voi ihmetellä, kun tahallaan tuhoaa ulkonäkönsä.
Minkähän omituisen biisin Malla tänään esittää?
Mikäs toin Lillin ääntä vaivaa? Ei taida enää voida opettaa laulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni valitettavasti Susanna Laine ei käy juontajaksi tähän ohjelmaan,vaikuttaa sirkuspelleltä kuotoiluineen😡
No, minä ainakin katselen ja kuuntelen mieluummin häntä kuin Jaana Pelkosta...
Jaana onkin ammattilainen. Ja todella kaunis, kuten toki Susannakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä tätä formaattia: samassa kilpailussa rautaisia ammattilaisia jotka laulavat todella hyvin esim. Kake, Teemu. Sitten " laulajia" jotka eivät edes pysy oikeissa nuoteissa... Sara. Ja Noora, Helena ei ole vain taitoa. Hienoa että monet saavat esiintyä mutta olisi eri kilpailu kun noin kova taso ero.
No vaikea sitä onkin ymmärtää, jos ei ole kuunnellut, mikä ohjelman idea on. Tämä ei ole laulukilpailu, vaan haetaan esiintyjää. Ja sillä, että kaikki eivät ole ammattilaisia laulajina, osoitetaan, että esiintyä voi monella tapaa. Sekin kannattaa huomoida, että tuo kilpailuelementti on tässä lähinnä nimellinen. Ennen kaikkea tämä on viihdeohjelma. Eihän voittaja edes saa mitään kunnon palkintoa.
Tämä oli alun alkaen nimenomaan laulukilpailu. Viime kaudella tämä muuttui
Ei ole ikinä ollut laulukilpailu. Alusta saakka idea on ollut nähdä heittäytymistä ja show'ta. Siksi "kilpailijat" laitettiin laulamaan jotain ihan muuta kuin mitä he yleensä laulavat. Esiintyminen on ykkösprioriiteetti, kuten ohjelman kuvauksesta voit käydä lukemassa. Tangomarkkinat ja muut laulukilpailut sitten juttu erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topi imitoija 🤮
Kuka muka?
Tidjan
Biisi on Rauli Badding Somerjoen ja Tidjan esitti sen täysin omalla tyylillä.
Hanna on tosi hyvä laulaja ja esityskin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs toin Lillin ääntä vaivaa? Ei taida enää voida opettaa laulua.
Onko hänellä ollut opettamiseen edes aikaa, toimi Suomen Kansallisoopperan taiteellisena johtajana 2013-2023. Ja aloittaa syksyllä itävaltalaisen Bregenzin oopperafestivaalin taiteellisena johtajana ja pääjohtajana, viisivuotinen virka.
Annetaanpa jokaisen näyttää ihan siltä, miltä itse haluaa. Nämä ei nyt ole missikisat.