Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roivainen oli tosi hyvä.
Hyvä kun sai jonkinlaista mongerrusta pungerrettua ulos. Hankalaa oli.
Olen ihmetellyt nyt samaa nämä kaksi ekaa jaksoa. Miksi Teemulta ei lähde? Olin siinä käsityksessä, että hän on erinomainen laulaja.
Ennen ohjelmaa luulin Teemun olevan väärässä paikkaa ylivoimasuudellaan.
Wiikman ei ainakaan poistu mukavuusalueeltaan milliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tolla Randelinilla ole edes ollut mitään huippu-uraa takanaan. Sillä oli joku Rakas, avaa hakas biisi joskus eikä vissiin paljon muuta. Nyt lähtenyt onnessaan mukaan, että pääsee telkkariin ja saa rahaa.
Tulot lähemmäs satatonnia useana vuonna ja ei tuolla firmallakaan huonosti näytä menevän.
Onpa harvinaisen tylsää, kukaan ei osaa heittäytyä. Onko tämä suomirockia?
Maija Suomirockin kuningatar? Anna mun nauraa. Honottoja se on.
Helena laulaa paremmin kuin maija
Vierailija kirjoitti:
Uuuh Sami Yaffa! Pidä tuo tyyli 😍
Tämä! Näyttää niin freesille ja komealle, ihan kuin 10 vuotta pois iästäkin Toivottavasti se hattu on joutunut kaatopaikalle! 😘
Mitä Teemulle on tapahtunut? Onko alkanut dokaamaan/polttamaan? Ei tuolla äänellä olisi koskaan tullut valituksi tangokuninkaaksi.
Helena näyttää ihan Kim Wildeltä nyt!
Helenahan on oikea bosslady, vau!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tolla Randelinilla ole edes ollut mitään huippu-uraa takanaan. Sillä oli joku Rakas, avaa hakas biisi joskus eikä vissiin paljon muuta. Nyt lähtenyt onnessaan mukaan, että pääsee telkkariin ja saa rahaa.
Randelinilla on juuri ollut yli 10 konsertin kiertue, josta on vielä tällä viikolla jäljellä olevat konsertit Tampere-talossa ja Helsingin Musiikkitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Maija Suomirockin kuningatar? Anna mun nauraa. Honottoja se on.
Maija on yksi Suomen eniten levyjä myyneistä muusikoista. Lähes kaikki hänen studioalbuminsa ovat myyneet kultaa.
Helena yllätti! Hän on illan paras,jesh!
Helena parempi kuin alkuperäinen!
Suomi rokkia ei lauleta iltapuvussa. Piste.