Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Kiva, kun ei vielä putoa ketään.
Jatkoa vielä edelliseen, vaikka siellä on pari, kolme aikas surkeeta. Mutta annetaan vielä mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laine vouhottaa tässä ihan liikaa. Tuntuu kuvittelevan ohjelman ikiomaksi showkseen. Mikä ei liene tarkoitus?
Joku jo nännävuonna tuon selitti. Kuuluu formaatin henkeen, että juontaja käyttäytyy noin. Eihän tuo käytös edes ole Laineelle luontaista. Ei kyllä haittaisi vaikka käyttäystyisi ihan vaan siten, kuin muutenkin oikeasti on.. Aika teennäistä menoa.
Onkohan Saralla tissivako jälkeen esillä ?
Vierailija kirjoitti:
Helena lauloi yllättävän hyvin, en tiedä miten paljon ääntä kaiutetaan/käsitellään, jotta kuulostaisi paremmalta. Helena-parka on vaan tehnyt elämästään helvettiä, kun hän haluaa näyttää, ettei hänelle tule ryppyjä. Jossain vaiheessa tuo naama ei enää kestä täyteaineita. Ja kuka hänelle nuo täyteaineet maksaa, Helenan eläke ei varmaan ole kovin kummoinen.
Onko Helena jo eläkkeellä, vai tekeekö edelleen töitä? Ja mikä saa sinut kuvittelmaan, että Helenalla on huono eläke? Koko ikänsä kuitenkin ollut työelämässä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v...u mitä pa...a, näistäkö pitäisi löytää suomen kirkkain tähti 200 ihmisen mielipiteellä?!!
Suomen kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Ja sinä olet pi.........ja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Saralla tissivako jälkeen esillä ?
Toivotaan ja pimppihousut tai minihame päällä ;)
Nyt on määritelty Suomirock hieman laveasti. Tämä Rikun biisi on kyllä ennemmin iskelmää. Ihan hyvin lauloi tämän kuitenkin.
Riku Nieminenhän on ihan pro! Miten pehmonen ja ihana lauluääni hänellä onkaan👍🏻
Onkohan mulla kuulossa vikaa. Soitto on niin kovalla ettei laulu kuulu kunnolla. Puheet kuuluu oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla kuulossa vikaa. Soitto on niin kovalla ettei laulu kuulu kunnolla. Puheet kuuluu oikein hyvin.
Tarttee laittaa ääni aika kovalle tvssä ainakin mulla.
Parempi puhua Suomipopista kuin rockista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa jo viime viikolla. Laulusta ei saa kunnolla selvää.
Riku jatkaa samalla linjalla kun ekassa jaksossa. Näyttelee ko. biisin laulajaa. Kai tuolla ois rahkeita näyttää jotain omaakin.
Riku on minun lemppari. J. Karjalaisen biisit ovat todella vaikeita esittää ja harvoin muut onnistuu niiden tulkinnassa, Riku onnistui.
J.Karjalainen fani
Heititpä omaperäisen kommentin...