Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Olin kyllä yllättynyt, että Tidjan tippui. Olen koko ajan odottanut koska Roivainen tipahtaa...
Onneksi kohta loppuu tuo. Ei tarvitse enää katsella tuon juontajan koikkelehtimista ja jalkojen harotusta. Pelle Hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla tekee tuolla. Matkii pukeutumista myöten Biancionea. En tykkää matkimisesta.
Kellään ei kiinnosta pätkääkään sinun tykkäämisen.
Illan paras tippui. Hanna ei loistanut tänään. Huonoin oli Roivainen. Finaalista ei tule mieluistani.
Hannan vetojen jälkeen ei ole epäselvyyttä kuka voittaa!
Vain ilman sävelkorvaa olevat ja muutamat avohoidosta karanneet, jotka itkevät jostain ulkonäöstä, tulee olemaan suolaisia muiden tippuessa
Hanna paras. Case closed!
Onkohan Hanna kova kuorsaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä yllättynyt, että Tidjan tippui. Olen koko ajan odottanut koska Roivainen tipahtaa...
Minäkin yllätyin et Tidjan tippui. Mut minä oon oottanu että Nieminen putoais.
Juontajan voisi valita yllätysvoittajaksi. Tuo Pelle Hermanni-look on jotakin vertaansa vailla. Ja sitten lääkäriin tutkituttamaan jalkojen yliliikkuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin Tidjan lauloi kuin Teemu.
Siihen ei paljon tarvita. Tidjan osaa tosiaan laulaa ja esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin tänään. Maailman huonoin Tom Jones -coveri.
Vierailija kirjoitti:
Illan paras tippui. Hanna ei loistanut tänään. Huonoin oli Roivainen. Finaalista ei tule mieluistani.
Sama. Mistä lähtien Beyonce on ollut soulia?
Hannalla on ollut tasaisen hyvää ja useampaan kertaan illan paras. Uskaltaisin väittää että vetää voiton kotiin.
Jos TV:n katsojat saisi äänestää, tulos olisi ihan muu. Tidjan oli paras, osasi laulaa ja muutenkin miellyttävän oloinen tyyppi. Harmi kun putosi, enää ei tarvi katsoa finaalia. Toivottavasti seuraava tähdet tähdet ohjelma palaa siihen alkuperäiseen, jossa TV:n katsojat pääsi myös äänestämään.
Tidjan olisi kuulunut finaaliin.
Ja jalkafetisisti voi perustaa oman ketjunsa. Ei tartte jankata samaa kaiken aikaa.
Hannalla ei mitään omaa. Matkii maailman tähtiä. Olisi jo saanut tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yllätyin et Tidjan tippui. Mut minä oon oottanu että Nieminen putoais.
Riku olis tosiaan ansainnut lähteä kotiin, huonoin laulaja. Mutta hänellä on suurin suosio noista kaikista. TV roolit auttaa tässäkin kisassa.
Laulullisesti paras oli Tidjan. Onneksi Riku pääsi jatkoon. Riku on paras noista.
Yllätyin, miten harallaan harottajalle jalat jälleen menivät. Huhhhuh. Peppi Pitkätossu. :)
Vierailija kirjoitti:
Silti Lilli ylisti yli kaiken. Luulisin että hänellä on korvaa ja kompetenssia kommentoida.
Nyt enää sit Hanna, jonka voitto ei ärsyttäis!