Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
2701/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän näillä äärimmäisessä köyhyydessä elävillä on aina rahankerjuuvideoissa täysin tahrattomat ja ehjät vaatteet päällä? Eikö olisi uskottavampaa jos olisivat rievuissa? 

Hassua, kiinnitin samaan huomiota ja yhdessä insertissä jopa pienellä tytöllä täydellinen meikki. Kun katsoo noita köyhyydessä ja nälässä eläviä perheitä niin ainoa mitä voisin lahjoittaa on ehkäisyvälineitä.

Ja korvakorut laitetaan jo vauvoille, kyllä niihin on rahaa.

Vierailija
2702/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, kun en kerinnyt paljastaa kaikille putoajaa, kuin aivan alussa. Tarkoitus oli muistutella siitä pitkin viestiketjua. No, ensi perjantaina ja sunnuntaina lupaan olla ilonanne ahkerasti ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran olisi pitänyt pudota jo aijemmin. Tidjan on hyvä ja se biisi oli myös hyvä.

Vierailija
2704/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooran olisi pitänyt pudota jo aijemmin. Tidjan on hyvä ja se biisi oli myös hyvä.

Tidjan parantaa lauluaan kuin sika juoksuaan. On noussut mun suosikiksi. Ihan piti miettiä samalla lailla kuin Juuso, että mitäs se Tidjan tekikään Kwanissa.

Vierailija
2705/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannasta tykätään. Siihen on vissiin helppo samastua. Ihan hyvä se on. Malla kuitenkin naisista suosikkini.

Vierailija
2706/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi kerralla on tippumisvuorossa Roivainen. 

Paleface saisi pudota seuraavaksi.

Vierailija
2707/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastakaa Suomen lapset!!!

He on pulskia muutenkin.

Niinpä. Karkkivasu.ostetaan viikottain.

Kunnollista ja terveellistä ruokaa ei sitten välttämättä laitetakaan.

Vierailija
2708/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on turhan voimakas seksuaalivietti. Lapsia syntyy köyhyyteen. Eikä noi tiedä kortsuista. Niillä ei ole välttämättä edes ruokaa lapsille. Silti pitää tehdä lapsia.

Vierailija
2709/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Malla Malmivaara, kaunis nainen, stailataan aina oudon kalpeaksi, luurankomaiseksi zombieksi? Nytkin järkyttävän ruma peruukki ja silmäluomet kirkkaan punaisina, iho kalvakan harmaana.

Oliko haettu Rihanna-vaikutteita?

Rihanna aivan erityylinen nainen kuin Malla. Naisellisen pyöreä ja kurvikas, söpö nassu ja ihossa tervettä väriä.

Vierailija
2710/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hanna oli hölmömmän näköiseksi stailattu kuin Malla.

Vierailija
2711/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pudotus tehdään kaikkien siihen mennessä kertyneiden äänien perusteella, on putoajien järjestys aika helppo arvata.

Seuraavaksi lähtevät Malla ja Paleface.

Onko finaalissa kaksi vai kolme laulajaa?

Hanna Kinnunen on selvä tapaus. Riku Nieminen tunnettuna nimenä toinen vahvoilla oleva.

Tidjan ja Roivainen ratkovat keskenään mahdollisen kolmannen finaalipaikan.

Itse toivoisin finaaliin seuraavia:

Malla

Tidjan

Riku

Vierailija
2712/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pudotus tehdään kaikkien siihen mennessä kertyneiden äänien perusteella, on putoajien järjestys aika helppo arvata.

Seuraavaksi lähtevät Malla ja Paleface.

Onko finaalissa kaksi vai kolme laulajaa?

Hanna Kinnunen on selvä tapaus. Riku Nieminen tunnettuna nimenä toinen vahvoilla oleva.

Tidjan ja Roivainen ratkovat keskenään mahdollisen kolmannen finaalipaikan.

Itse toivoisin finaaliin seuraavia:

Malla

Tidjan

Riku

Eli jos olette putoamisuhan alla, niin petratkaa nyt niin perhanasti!!!

Vierailija
2713/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannasta tykätään. Siihen on vissiin helppo samastua. Ihan hyvä se on. Malla kuitenkin naisista suosikkini.

Salkkari-tähti...

Ne on aina suosittuja.

Vierailija
2714/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roivainen laulaa hyvin mutta eikö hänellä ole oikein karismaa?  Noilla muilla miesesiintyjillä sitä on. Tidjan suosikkini.

Vierailija
2715/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Noora Karma, joka ei osaa laulaa, ottaa itselleen noin ikonisen biisin kuin Imagine, ja sitten tuhoaa sen täydellisesti? En tajua, mitä hän oikein ajatteli valitessaan tuon biisin.

Ei se sitä nyt mitenkään erityisesti tuhonnut, varsinkaan "täydellisesti". Olen kuullut paljon paskempiakin versioita.

Eikä nuo oikeasti itse valitse biisejä. Kaikki on käsikirjoitettua. Ihan kaikki.

Minäkin laulan kyseistä kappaletta yksikseni, enkä pysty edes samaan kuin Noora. Mutta nehän ovat sävelletty ja sanoitettu käyttöön. Musiikki elää. 

Se on sitten voi voi. Jopa minä laulan Imaginen paremmin yksin kotona ilman säestystä ja harjoittelematta kuin Noora. On ihan mun lempibiisi John Lennonilta.

Vierailija
2716/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasikivi sentään kutsuu kappaletta kappaleeksi, eikä miksikään helevetin biisiksi. Laitan äänen pois kaikkien muiden kohdalla, paitsi Paasikiven. Tuo sana pitäisi kieltää sakon uhalla jumalauta.

Vierailija
2717/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna seisoo lavalla kintut haralla, nolon näköistä 

Näyttää ihan Hessu Hopolta. Muuten meni juonto tänään paremmin, kun ei yrittänyt hassutella väliin.

Vierailija
2718/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että Tidjan voittaa. On hyvä laulaja ja miellyttävä.

Vierailija
2719/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna seisoo lavalla kintut haralla, nolon näköistä 

Näyttää ihan Hessu Hopolta. Muuten meni juonto tänään paremmin, kun ei yrittänyt hassutella väliin.

Pihtikintut! 

Vierailija
2720/3638 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salkkari-tähti...

Ne on aina suosittuja.

Hanna on ihan laulu ja esiintymistaidoillaan hurmannut tykkääjät. Ei Salkkarit liity tähän mitenkään. 

Ketju on lukittu.