Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Juontaja kiljuu niin että korvat soi!
Riku Nieminen laitossiivojana tänään. Uu, tulispa oikeassakin elämässä yhtä kuumia laitossiivoojia vastaan. 😍
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1a3f54c6-ad7c-4f93-9190-72cb945…
Vierailija kirjoitti:
Riku Nieminen laitossiivojana tänään. Uu, tulispa oikeassakin elämässä yhtä kuumia laitossiivoojia vastaan. 😍
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1a3f54c6-ad7c-4f93-9190-72cb945…
Niin noloo Rikulta! Kaikki konstit käyttöön.
Mä ihmettelen miten Riku edes on siellä enää. Joka ikisessä esityksessään matkinut alkuperäistä esittäjää, joka jo eka jaksossa sanottiin ettei sitä haluta. Cha cha chaa hengästyi todella pahasti mikä jopa häiritsi esitystä. Käytti jo säälipisteetkin.
Ruutu+ aukeaa lähetys vasta klo. 20.00. Harmi, vasta sitten pääsen ilmoittamaan teille putoajan.
Olin väärässä. Vikmanni lähtee. Karma myös pudotusuhan alla. Älkää lukeko tätä, jos haluatte säilyttää jännityksen :)
Aivan hirveetä kuraa tämä Teemu!
Tuon akan ääni ei vaan kestä, kun korottaa sitä. Särkyy ja muuttuu korvia vihlovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin väärässä. Vikmanni lähtee. Karma myös pudotusuhan alla. Älkää lukeko tätä, jos haluatte säilyttää jännityksen :)
Juu ei lueta
Teemulla ei liikkunut lantio, eikä esitys ollut hääppöinen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä juonipaljastusvaroitukset annetaan etukäteen 🤣
Ei lähde Roivaisella. Ääni ei soi ollenkaan, vaan väpättää missä sattuu. Vois vaikka pudota.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida, että en ihan ymmärrä tuota Saran joukkolynkkausta. Hän ei ollut ollenkaan niin huono laulaja, kun täällä ihmiset antaa ymmärtää. Tokikin välillä on laulanut vähän nuotinvierestä, mutta sekin on inhimillistä eikä automaattisesti tarkoita, ettei henkilö osaa ollenkaan laulaa. Siinä haloo helsingin biisin matalissa kohdissa Saran ääni oli hyvinkin kaunis ja hallittu. Matala äänirekisteri sopii hänelle. Joku ehti jo vihjailla, että Lillin Saran kohdalla antama kommentti kehityskelpoinen tarkottaisi yhtä kuin sysipa*ka, mutta oon siitäkin eri mieltä. Kehityskelpoinen tarkoittaa nimenomaan sitä, että henkilöllä on potentiaalia ja oikenlaisella opettajalla, harjoittelulla ja kokemuksella suunta on vain ylöspäin.
Noora olis sen sijaan saanut tippua heti ekana. Hänen äänensä ei yksinkertaisesti sovi laulamiseen, se on niin pingottunut, väkinäinen ja täysin väritön, että en ymmärrä, miten sekin on jo kolme m
Ymmärrän, että sulla ei ole yhtään sävelkorvaa. Saaran jollotus on kyllä kamalinta epävireistä yritystä ikinä.
Se kun vanha ihminen puhuu finglishiä, voiko olla nolompaa. Teinit/lapset ymmärrän, mutta muut en. Yrittää olla niin nuorekas jot.
Roivainen ei osaa laulaa ja esitykset umpitylsiä. Tangokuningas my ass.
Miten tuo Roivainen on voinu koskaan olla joku tangokuninkaallinen? Todella mitätön ja heikko ääni. Sekä täysin karismaton ja esiinymistaidoton.
En tiedä miksi Roivaisen esityksistä jää ikäänkuin jotain aina uupumaan.Lattarissa olisi voinut vähän heittäytyä.
Vikman putoaa tänään. Karma on toisena pudotusuhan alla. Jaksuhalit, jos tämän luit. Huhhhhuhuh.
Hyvä Tidjan. Häntä on aina ilo katsoa ja kuunnella.
Miten hemmetissä se taikurinainen on vielä kisassa mukana? Kamalin ääni koskaan!