Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
* Finnpanel
Ruutu ja Ruutu+ -katsojat lasketaan erikseen. Nuo ovat keskikatsojamäärä esityspäivänä.
Finnpanelin Ruutu-listauksissa Tähdet tähdet -ohjelma ei mahdu 20 katsotuimman joukkoon joten ohjelmaa katsotaan siellä maksullisella tai ilmaisella puolella alle 10 000 kertaa. Tarkistettu sekä 90 että 28 viimeisen päivän katselutilasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
* Finnpanel
Ruutu ja Ruutu+ -katsojat lasketaan erikseen. Nuo ovat keskikatsojamäärä esityspäivänä.
Finnpanelin Ruutu-listauksissa Tähdet tähdet -ohjelma ei mahdu 20 katsotuimman joukkoon joten ohjelmaa katsotaan siellä maksullisella tai ilmaisella puolella alle 10 000 kertaa. Tarkistettu sekä 90 että 28 viimeisen päivän katselutilasto.
Kiitos! 🌞
Minä menetin kaiken kiinnostukseni, kun Helena putosi. Hän oli ainoa kiinnostava esiintyjä koko ohjelmassa. Ja osoitti taitonsa ja monipuolisuutensa. Digiboxiin nauhoitan ja katson puoli minuuttia joka esityksestä ja tuomarien kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Minä menetin kaiken kiinnostukseni, kun Helena putosi. Hän oli ainoa kiinnostava esiintyjä koko ohjelmassa. Ja osoitti taitonsa ja monipuolisuutensa. Digiboxiin nauhoitan ja katson puoli minuuttia joka esityksestä ja tuomarien kommentit.
Helenan pudotus tuli ihan puskista! Miksi pudotettiin multitalentti, en ymmärrä! Mutta uskon ja luotan että nää esitykset kantaa pitkälle ja Helenalla keikkaa pukkaa!
Mä niin odotan perjantain latino genree, jossa oikeesti monet tähän asti loistaneet joutuu EPÄMUKAVUUSALUEELLE KUNNOLLA ekaa kertaa! Harmi kun mukana ei ole enää Helena ja Sara, mutta onneksi Jennika, jonka varaan lasken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en kestä tuota juontajaa. Järkyttävää esiintymistä, riehuu ja huutaa, vie nautinnon katsoa tätä ohjelmaa. Miksi häntä ei kouluteta tuohon hommaan, jos kerta on pakko valita hänet juontajaksi.
Tuntuupa olevan liikkeellä kademieltä Susanna Lainetta kohtaan.
Hän juontaa oikein mainiosti ja sujuvasti.
Yrittää olla väkisin hauska, mairea, hosuu, heiluu, koikkelehtii, yrittää jammailla kirahvin koivillaan. Hän on entinen missi, eikö siellä opetettu kävelemään jalkaterät suorassa eteenpäin. Nyt seisoo kuin isäntämies pellonlaidalla tukevassa haara-asennossa klopot ulospäin sojottaen. Melkein kaikki pielessä TÄMÄN ohjelman juontajana. Siinä sulle kademieltä!!
Olen myös ihmetellyt tuota seisomistapaansa ja kenkiään. Telkkarissa näyttää siltä kuin seisoisi kenkien sisäsyrjillä kengät vinossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en kestä tuota juontajaa. Järkyttävää esiintymistä, riehuu ja huutaa, vie nautinnon katsoa tätä ohjelmaa. Miksi häntä ei kouluteta tuohon hommaan, jos kerta on pakko valita hänet juontajaksi.
Yrittää olla väkisin hauska, mairea, hosuu, heiluu, koikkelehtii, yrittää jammailla kirahvin koivillaan. Hän on entinen missi, eikö siellä opetettu kävelemään jalkaterät suorassa eteenpäin. Nyt seisoo kuin isäntämies pellonlaidalla tukevassa haara-asennossa klopot ulospäin sojottaen. Melkein kaikki pielessä TÄMÄN ohjelman juontajana. Siinä sulle kademieltä!!
Olen myös ihm
Mä en ymmärrä Susanna-vihaa! Mun mielestä niin sopiva juontaja tähän. Rento, ystävällinen, kannustava ja ei oo haitaksi että on vielä nättikin! Monta kertaa hänet kohdanneena voin todeta, että on tavallinen naapurin tyttö, joka tekee julkista työtä! Olet Susanna ihana ihminen ja jatka valitsemallasi tiellä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vetää katsojia tämä ohjelma vaikka toki katsojamäärä onkin jo tippunut hieman.
1. jakso 546 000 katsojaa.
2. jakso 513 000 katsojaa
3. jakso 560 000 katsojaa
4. jakso 572 000 katsojaa
5. jakso 483 000 katsojaa mutta kanavan katsotuin ohjelma ohittaen Farmin.
Hivenen on katsojamäärät tippuneet ilmeisesti juuri Kaken ja Helenan tippumisen takia. Mutta eihän tuo ollenkaan huono katsojamäärä ole!
4. jaksolla korkeimmat katsojaluvut. Johtuikohan siitä, että silloin oli muistaakseni hiphop-teema (suomalaiset on nykyisin räppikansaa) vai siitä, että perjantai on parempi katselupäivä?
Olenkohan ainoa, joka ei ole edes kiinnittänyt huomiota juontajan jalkaterien asentoon? Olen kyllä katsonut kaikki jaksot, mutten ole huomannut mitään erikoista Susannan jaloissa. Siksi vähän kummastuttaa lukea täältä, että jotakuta häiritsee jalkaterän asennot niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa, joka ei ole edes kiinnittänyt huomiota juontajan jalkaterien asentoon? Olen kyllä katsonut kaikki jaksot, mutten ole huomannut mitään erikoista Susannan jaloissa. Siksi vähän kummastuttaa lukea täältä, että jotakuta häiritsee jalkaterän asennot niin paljon.
Niin osuit ytimeen. Niin outoo tää dissaus!
Helenan tyylikkäät ja lämpimät kiitokset kaikille
https://www.instagram.com/iirishelenalindgren/reel/C6mNu7OtkT4/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää olla väkisin hauska, mairea, hosuu, heiluu, koikkelehtii, yrittää jammailla kirahvin koivillaan. Hän on entinen missi, eikö siellä opetettu kävelemään jalkaterät suorassa eteenpäin. Nyt seisoo kuin isäntämies pellonlaidalla tukevassa haara-asennossa klopot ulospäin sojottaen. Melkein kaikki pielessä TÄMÄN ohjelman juontajana. Siinä sulle kademie
On kyllä niin sairaan ärsyttävä tapaus, että tekee pahaa katsella sitä koikkelehtimista ja räpiköintiä. Hus helvettiin tv:stä koko kuikka!! Kuvittelee olevansa rempseä ja hauska. Oksettava! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Helenan tyylikkäät ja lämpimät kiitokset kaikille
https://www.instagram.com/iirishelenalindgren/reel/C6mNu7OtkT4/
Ihana Helena!🧡
Pakko kommentoida, että en ihan ymmärrä tuota Saran joukkolynkkausta. Hän ei ollut ollenkaan niin huono laulaja, kun täällä ihmiset antaa ymmärtää. Tokikin välillä on laulanut vähän nuotinvierestä, mutta sekin on inhimillistä eikä automaattisesti tarkoita, ettei henkilö osaa ollenkaan laulaa. Siinä haloo helsingin biisin matalissa kohdissa Saran ääni oli hyvinkin kaunis ja hallittu. Matala äänirekisteri sopii hänelle. Joku ehti jo vihjailla, että Lillin Saran kohdalla antama kommentti kehityskelpoinen tarkottaisi yhtä kuin sysipa*ka, mutta oon siitäkin eri mieltä. Kehityskelpoinen tarkoittaa nimenomaan sitä, että henkilöllä on potentiaalia ja oikenlaisella opettajalla, harjoittelulla ja kokemuksella suunta on vain ylöspäin.
Noora olis sen sijaan saanut tippua heti ekana. Hänen äänensä ei yksinkertaisesti sovi laulamiseen, se on niin pingottunut, väkinäinen ja täysin väritön, että en ymmärrä, miten sekin on jo kolme muuta osallistujaa päihittänyt. Toivottavasti tippuu seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida, että en ihan ymmärrä tuota Saran joukkolynkkausta. Hän ei ollut ollenkaan niin huono laulaja, kun täällä ihmiset antaa ymmärtää. Tokikin välillä on laulanut vähän nuotinvierestä, mutta sekin on inhimillistä eikä automaattisesti tarkoita, ettei henkilö osaa ollenkaan laulaa. Siinä haloo helsingin biisin matalissa kohdissa Saran ääni oli hyvinkin kaunis ja hallittu. Matala äänirekisteri sopii hänelle. Joku ehti jo vihjailla, että Lillin Saran kohdalla antama kommentti kehityskelpoinen tarkottaisi yhtä kuin sysipa*ka, mutta oon siitäkin eri mieltä. Kehityskelpoinen tarkoittaa nimenomaan sitä, että henkilöllä on potentiaalia ja oikenlaisella opettajalla, harjoittelulla ja kokemuksella suunta on vain ylöspäin.
Noora olis sen sijaan saanut tippua heti ekana. Hänen äänensä ei yksinkertaisesti sovi laulamiseen, se on niin pingottunut, väkinäinen ja täysin väritön, että en ymmärrä, miten sekin on jo kolme m
Kyllä se Sara oli just niin huono laulaja kun täälläkin on todettu. Kuulosti lähinnä siltä että hänellä oli kuuma peruna suussa koko ajan. Uskomattoman vaikean kuuloista oli äänen ulos tulo ja sitä on kamalaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vetää katsojia tämä ohjelma vaikka toki katsojamäärä onkin jo tippunut hieman.
1. jakso 546 000 katsojaa.
2. jakso 513 000 katsojaa
3. jakso 560 000 katsojaa
4. jakso 572 000 katsojaa
5. jakso 483 000 katsojaa mutta kanavan katsotuin ohjelma ohittaen Farmin.
Hivenen on katsojamäärät tippuneet ilmeisesti juuri Kaken ja Helenan tippumisen takia. Mutta eihän tuo ollenkaan huono katsojamäärä ole!
4. jaksolla korkeimmat katsojaluvut. Johtuikohan siitä, että silloin oli muistaakseni hiphop-teema (suomalaiset on nykyisin räppikansaa) vai siitä, että perjantai on parempi katselupäivä?
Perjantaina tuli Voicen ohjelmapaikalle plus ensimmäiset pudotukset.
Tuo saran rock ei ollut mielestäni mitään rokkia. Enemmänkin iskelmää.
Nooran Final Countdown oli kaikin tavoin niin huono esitys, että sitä on vaikea kuvailla sanoilla.
* Finnpanel