Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se l ä s k i siellä vinkuu?
Miks Roivaisen ylipainoon.ei kiinnitetä huomiota?
Tidjan niinku joku Putous-hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Juontajalle mauton vaate,,, vähän liikaa jalkojen heiluttelua,,,, ja huutamista.
Kyllä noita jalkoja voi hyvin esitellä - upeat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa vttu ne, jotka kirjoittivat putoajan. Kunnon kusipäitä.
Minä tulen tänne nimenomaan spoilerien takia. Kun saan tietää putoajan, mun ei tarvitse katsoa jaksoa telkusta, vaan jää puolitoista tuntia johonkin kivempaan tai tärkeämpään puuhaan! Sama juttu spoilerien suhteen muidenkin kilpailujen ja sarjojen kohdalla. Kiitokset siis spoilaajille!
On aloitettu oma ketju: Ohjelmien juonipaljastuksia. Siellä voi halukkaat paljastella putoajat ja juonet ja halukkaat käydä niitä lukemassa. Jättäkää nämä keskustelut rauhaan.
Siis eihän tuo Saran versio Haloo Hki -slovarista ollut rokkia vaan enemmän pop balladi. Olisi nyt valinnut jonkun kunnon rock-järkäleen eikä tuollaista pliisuilua, jossa ei voi sitä rokkilaulajuutta millään tavoin ilmentää. Jos halusi vetää slovarin, olisi ottanut sitten vaikka November Rainin.
Kyllä taisi Sara olla tällä kertaa Nooraakin kehnompi. Veti nuotin vierestä ja biisi ei oikein vastannut genreä. Tosin, silti Saran ääni soi paremmin kuin Nooran.
Voisko joku kertoo tälle Saaralle, ettei hän osaa laulaa YHTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se l ä s k i siellä vinkuu?
Miks Roivaisen ylipainoon.ei kiinnitetä huomiota?
Koska sen kamala laulu vie kaiken huomion. Edellisessäkin jaksossa Roivaisen laulu osuudet biisissä olivat huonompia kuin "räppinsä". Ääni seilaa väkisin pungerrettuna siellä täällä.
Mikä hiton rockanthem tää Saran veisu on?? Heh!
Saralta taas tosi huono biisivalinta, nyt olis voinu revitellä. Ei kyllä osaa laulaakaan...
Ihan oikeesti sattuu sävelkorvaan. Kamalinta ikinä.
Nyt kuulostaa todella pahalle toi Haloo Helsinki -veto. Sara pois kisasta!
Onko Chafakki omasta mielestään hyvä laulaja? Pahasti nuotin vierestä taas.
Mitä helvettiä tuo Sara tekee. Piti laulaa rockia. Ääni on kamalaa määkimistä. Sattuu korviin. Stop stop
Saralla on on tosi veltto tyyli laulaa.
Mun mielestä Sara oli alussa hyvä, sitten tapahtui jotakin. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Chafakki omasta mielestään hyvä laulaja? Pahasti nuotin vierestä taas.
varmasti. Kehuuhan nuo tuomaritkin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää tää Nirvana coveri.
Nirvanan isoimmat hitit ovat aina mahdottomia coveroida vaikka kuinka rakastaisi niitä.
Jotenkin hassusti Tidjan taas sai tehtyä Enter Sandmaninsa kuten teini.ikäinen Metallica olisi sen esittänyt. Vaikka hallitsen kappaleen, en esittäisi sitä julkisesti. Liian iso biisi.
Tidjan Paras tähän asti esitetyistä. Ehkä turhan korkealta vetää välillä. Hyvä look