Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Hanna esitti Creepin muuten hyvin, mutta loppuhuipennukseen vähän petyin. Se on itselleni se tärkein kohta ja nyt Hanna veti sen jotenkin liian lekkeriksi. Mutta oikein hyvä esitys jälleen Hannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa vttu ne, jotka kirjoittivat putoajan. Kunnon kusipäitä.
Samaa mieltä.
Ilonpilaajat!
Todella häiriintynyttä väkeä! Sairasta nautintoa! Miltä tuntuu omasta mielestä???
Malla olisi voinut valita jonkun paremman ja rockimman biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna on kyllä häikäisevä. Upea ja kerrassaan naisellinen nainen.
Hanna on hyvä esimerkki siitä, että jos ihminen on täynnä karismaa, se ei ole ulkonäöstä eikä painosta kiinni.
Mikä ulkonäössä on vikana?
Ei mikään.
Kamalaa jennikan laulu. Miten voi pilata tuon biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ilonpilaajat!
Todella häiriintynyttä väkeä! Sairasta nautintoa! Miltä tuntuu omasta mielestä???
Mitä väliä? Kuka tahansa voi kirjoittaa täällä ihan mitä tahansa. Oishan täällä joku voinut kirjoittaa että Teemu tippuu vaikka ei tippuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jennikan laulu. Miten voi pilata tuon biisin.
Yllättävän hyvin veti kuitenkin.
Lillin ilme, kun Vikman yrittää karjua. :D
Tidjan on hyvä. Olemus, asenne ja ääni sopii rokkiin. Ulkoisesti muistuttaa vähän Danko Jonesia.
Minusta taas Hanna vetää överiksi joka vedon. Tänäänkin Radioheadin. Taitavasti kyllä kasvattaa loppua kohden biisiä ja muuten osaa käyttää ääntään, mutta jotain falskia mun makuun.
Paleface ja Malla olleet tähän mennessä mun mieleisimmät. Vikman ja Karma aika kamalia.
Malla kiemurteli biisin pilalle. Alkuperäinen on niin mahtava, että tämä oli fiasko. Malla on unohtanut jotain, laulun harjoittelun ja itsensä kuuntelemisen.
Juontajalle mauton vaate,,, vähän liikaa jalkojen heiluttelua,,,, ja huutamista.
Noista Susannan "välihullutteluista" (nyt ilmakitarointi) tekee kiusallisen sen, että Susannaa selvästi itseäänkin vähän hävettää. Huomaa siitä, ettei vie niitä "hullutteluja" loppuun vaan alkaa nauraa ennen aikojaan. Siksi tulee fiilis, ettei usko itsekään olevansa tässä hassuttelijan roolissa uskottava.
Ja tämä roolihan ei ole Susannan oma valinta, vaan TT-formaattiin kuuluu säheltävä ja överienerginen juontaja. Leppilammelta se tuli luontaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Saralla liian vaikea biisi.
Joku lastenlaulu vois olla vaikeusasteeltaan sopiva.
Metallican esittäminen on aina riski. Ja ei olis nytkään kannattanu.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen tänne nimenomaan spoilerien takia. Kun saan tietää putoajan, mun ei tarvitse katsoa jaksoa telkusta, vaan jää puolitoista tuntia johonkin kivempaan tai tärkeämpään puuhaan! Sama juttu spoilerien suhteen muidenkin kilpailujen ja sarjojen kohdalla. Kiitokset siis spoilaajille!
Hirveää tää Nirvana coveri.