Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Studioyleisö äänestää voittajan joten turhapa tätä on katsoa. Ei tule suorana vaan on nauhoitettu niin kuin viime kausikin. Se on iso, todella iso, harmi.
Riku Nieminen oli aivan käsittämättömän hyvä!
Joo olihan siellä autotunea, mutta kelläpä nykyään ei olisi. Mutta tuohon esiintymiseen on monen ammattilaulajankin vaikea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Studioyleisö äänestää voittajan joten turhapa tätä on katsoa. Ei tule suorana vaan on nauhoitettu niin kuin viime kausikin. Se on iso, todella iso, harmi.
Ihan sama kuka voittaa tai äänestää. Hienot esitykset ovat itselleni tärkeintä.
Ei pysty katsoon kun paleface on ängennyt tuonnekkin mukaan, sen ähisemällä puhuminen ja laulaminen on raskasta katsottavaa
No tänään vihdoinkin alkaa, jee! 🤗 Ap
Tuon kailottavan juontaja-akan olisi voinut vaihtaa. Ei voi katsella, eikä kuunnella.
Onks se iltakin siellä? Pitäskö sen takia kattoo?
Miksi Susanna Laine huutaa tässä ohjelmassa ja on aivan kaamea, kun Farmissa hän on niin rauhallinen ja hyvä?
Tallennan digiboxiin ja katson vaikka huomenna.
Minusta on ikävää, että tässä on mukana muitakin kuin laulajia. On monia hyviä laulajia, jotka eivät juuri koskaan pääse televisioon, koska musiikkiohjelmia on niin vähän.
Lisäksi on naurettavaa, että pari sataa studioyleisössä olevaa päättää voittajan.
Minusta nyt ovat mukana rupusakin rupujämät. En usko, että katson yhtään jaksoa kokonaan, jotkut palefacet ja norma karvat eivät kiinnosta yhtään. Onneksi osaan vaihtaa kanavaa.
Luulin Hannalla olevan vahvemman äänen.
Hengetön on Randelininkin esitys.
Katson Ruutu+ tätä ilman mainoksia.
Ei hyvänen aika, vähän floppimeininki :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun on lihava. Huh huh.
Ai Susanna?
Tuo ensimmäinen "laulaja".
Susannan asu ei kyllä oo kasaria. Pyjamahousujen tilalle tiukat kiiltävät pinkit leggarit.
Tai jos halutaan välttämättä pitää väljät housut, niin jotkut porkkananmalliset. Mutta ei kasarilla kyllä oltu samaa kuosia päästä varpaisiin.
Mulle tämä on hyvän mielen ohjelma, odotin innolla kuten Ap. Ei häiritse Susannan huutamiset tai jonkun muodot. Kiva katsoa millaisiin suorituksiin kilpailijat venyvät 😊
Sorry, oon niin innoissani että oon viikon liian aikasessa. Ens sunnuntainahan se vasta alkaa. 😄 Ap