Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriton mies

Vierailija
31.03.2024 |

Onko ihan no-go? Muuten erinomainen, mutta ei ole yhtään kaveria. Ei ole edes läheinen sukuunsa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen mies. Kaikki kaverini ovat satojen kilometrien päässä, osa jopa ulkomailla.

Vierailija
2/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksei ole kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole sukuunkaan yhteyksiä? 

Vierailija
4/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla erinomainen? 

Maailmassa ja Suomessa varsinkin on paljon ihmisiä joilla ei ole yhtään ystävää tai kaveria, ja jotka eivät ole läheisiä sukunsa kanssa. Kuka mistäkin syystä.

Mutta erinomainen? Oletko omasta mielestäsi erinomainen? itselläni punainen lippu liehuu heti tällaisen ihmisen kohdalla, mutta kerro toki miten olet erinomainen!

Ja huom! En halua kuulla kalliista autosta, en lihaksista, en lihavasta pankkitilistä jne. Haluan kuulla millä tavalla olet ihan ihmisenä erinomainen!

Vierailija
5/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin hyvä asia.

Vierailija
6/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea luonne taitaa olla. Näin ainakin ystäväni mies, jolla ei ystäviä ja hankaluuksia sukulaisten kanssa. 

Vierailija
7/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon hyvin mielenkiintoisia kavereita. Mutta niiden kaverien ja minun tarina ei enää etene. Enää vain kuulumisia vaihdellaan ja menneitä muistellaan. Oikeat kaverit onkin enemmän lapsille.

Vierailija
8/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen mies. Kaikki kaverini ovat satojen kilometrien päässä, osa jopa ulkomailla.

Sama täällä. Kavereita ei tosin ole edes satojen kilometrien päässä, saati ulkomailla. Mahtaa olla pelottavaa...

Vierailija
9/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla jää nuoruuteen ne läheisimmät kaverit kun muutetaan opiskelun/työn perässä toiselle paikkakunnalle, aletaan seurustelemaan vakavasti ja saadaan eri aikaan lapsia, muut elämäntilanteet on kovin erilaiset yms. Monille miehille kelpaa sosiaaliseksi viiteryhmäksi puoliso ja lapset, kavereiksi työ- ja ehkä harrastuskaverit. Sitten jos tuleekin ero huomataan että ollaan aika yksin tässä maailmassa. 

Vierailija
10/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, lapsena ja nuorena suht pieni koulu josta ei suurta kaveriporukkaa löytynyt joiden kanssa olisi ystävyys jatkunut aikuisuuteen, kokeileppa sit aikuisena saada uusia ystäviä, helkutin vaikeeta. Sukulaisiin kyllä ok välit.

Vierailija
11/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita (tai, mutta en juurikaan tapaa heitä) , keskityn perhe-elämään. Käyn lasten kanssa harrastamassa urheilua ja urheilen itsekin. Olen introvertti ja en ole kiinnostunut sosiaalisesti kanssakäymisestä. Parin työkaverin kanssa käytiin aikaisemmin lenkillä, mutta työpaikat ovat vaihtuneet kauemmaksi. Olen mukana järjestämässä erilaisia urheilutapahtumia ja tapaan niissä ihan tarpeeksi ihmisiä. Luulen että tuon sitä huumoria tapahtumiin. Osa heistä on vähän tosikkoja vaikka ovat enemmän ekstroverttejä. Lapset menestyy, minua pyydetään usein mukaan tapahtumiin. Elämä on balanssissa. Vapaa-ajalla puuhaan kaiken näköistä. En kauheasti välitä mitä muut minusta ajattelevat. Viikonloppuna riittää pari lasia punaviiniä vaimon kanssa. 

Vierailija
12/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, jolla ei ole yhtään kavereita. Ainoat ns.kaverit on harrastuskaverit, mutta ei ne ole mitään syvällisiä ystäviä. Minä olen paras kaveri. 

Vierailija
13/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli nuorempana kavereita ihan liiaksikin, mutta nyt vanhempana nautin enemmän yksin olosta. Ei kaikki ole mitään sosiaalisia, se on kuluttavaa.

Vierailija
14/14 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan koska en juo alkoholia ja kierrän kaukaa sellaiset paikat jossa sitä juodaan tai suurin osa henkilöistä ovat alkoholin vaikutuksen alaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi