Ostin 2000e maton olohuoneeseen. Paljonko teidän matot maksaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edullinen. 47,500 maksoi käytössä oleva persialainen. Siihenkin jo kaatunut Pirkka Lageria, mutta kesällä voisi painepesurilla huuhtaista.
Onko sulla koiraa. Minkä rotuinen?
Kääpiöpinseri itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
89e,koira oksentanut jo 2 kertaa siihen kuukauden sisällä,joten parin tonnin matto olisi meille hulluutta.
Sama vika. Kaikki kauneimmat jutut jäävät ostamatta, kun koira kuitenkin sotkisi. No koira on mattoja rakkaampi.
Iskusta Carpetin matto. Maksoi jotain 500€. Toinen matto myös Iskusta se myös Carpetin matto oli alennuksessa maksoin siitä 250€. Tyytyväinen olen ollut mattoihin.
70 € maksoi olohuoneen matto vuonna 2003, kun sen ostin. Muut matot ovat äitini aikoinwennkutomia ja maksoivat kuteiden hinnan.
Hyväntekeväisyyskirpparilta 8 euroa.
0e sain anopilta. Pesen niin kauan kuin jaksan kun kissat oksentaa ja koira pissaa siihen. Sitten vien hyötykäyttöasemalle.
Meillä ei pidetä mattoja lattialla ollenkaan - ne pysyvät itsestään
Voin myydä sulle ap tonnilla pari nättiä itse kydottua. Kun kerta kysyit mitä maksaa...
1700e persialainen villamatto, mutta on jo 20-vuotias. Lumihangessa pyöritelty. Ei ole pesty.
Huolin talooni vain ja ainoastaan räsymattoja.
Vierailija kirjoitti:
1700e persialainen villamatto, mutta on jo 20-vuotias. Lumihangessa pyöritelty. Ei ole pesty.
Katsoitko tarkasti ettei lumihangessa ollut ruskeita pökäleitä eikä keltaista pissaa. Matto saisi muuten raikkaan tuoksun ja ruskeita viiruja.
20€ torista 15v sitte. Ihan hyvä on edelleen
Aito käsinsolmittu ( todistus mukana) maksaa helposti 2000 e, mutta niistä on tapana tinkiä. Ostin talvella 7000 e matot ja tingin niin, että maksoin 4000 e. Mattokauppa on mattokauppaa. Aidoista ei makseta täyttä hintaa.,
Siivosin autotallia jo monia vuosia sitten hankkimastamme talosta ja Turkkilainen tuttavani kauhistui kun olin heittämässä lattialla lojunutta haljun likaista ja mielestäni ohueksi kuluneen rääsyistä mattoa roskiin. Pyysi että antaisin hänen viedä se tuttavalleen katsottavaksi, ja näin tehtiin. unohdin koko asian, kunnes yli vuoden päästä tuli Aku ankka englannilla viesti että mattonne on valmis, sopiiko 500€ kunnostuksen hinnaksi tai voit myydä sen meille 1000 € hintaan. Minä pelästyin että mikä huijaus tämä on ja soitin tälle silloin jo ex naapurille joka lupasi käydä katsomassa mattoa joka oli yllättäen turkissa asti, kunhan menee kotimaassaan käymään. Meni pari kuukautta ja ex naapuri soitti että matto on kaunis ja ainakin 150 vuotta vanha silkkimatto, luvallani hän maksoi ja toi maton Suomeen ja totta tosiaan se on kaunis, täynnä värikkäitä kuvioita eläimiä ym. Suomalainen arvio, erittäin hyväkuntoinen ehdottomasti aito silkkimatto ikä vähintään 150 vuotta ja hinta arvio 5000 - 10000 €. Eli meillä on siis näkökulmasta riippuen noin 700-10000 € matto olohuoneen lattialla eikä sitä saa kuulemma varastossa pitääkään, pitää olla auki esillä.
Enpäs muista 90-luvulla ostettujen hintaa, markoissa ne kuitenkin maksettiin.
Taisi maksaa 25eur, Rustasta