Ostin 2000e maton olohuoneeseen. Paljonko teidän matot maksaa?
Kommentit (47)
Riippuu olohuoneeksi ja mattosi koosta, materiaalista ja laadusta.
Oeuroa kun matonkuteista takoo itse. Oisko kalleimmillaan kaupasta aito lehmäntaja alle 200e
Vierailija kirjoitti:
Riippuu olohuoneeksi ja mattosi koosta, materiaalista ja laadusta.
Olohuone on aika iso. En tiedä materiaaleista ja laaduista mitään. Sopi olohuoneeseen värien perusteella.
En käytä mattoja ja autoni maksoi 7000€.
Kallein ja isoin olohuoneen matto n. 300€. Muut halvempia.
15€ maksoi, jäi 1985€ sijoituksiin ja muuhun elämiseen.
Olohuoneen matto maksoi 200e. Olin ihan kauhuissani ostaessa, mutta täytyy myöntää, että laatu maksaa. Mutta en tuota enempää kyllä raaskisi mattoon pistää. Muut matot onkin sitten huomattavasti halvempia.
Kalleimmat matot on tän talon salien matot, 1000€ kappale. Aidot käsinsolmittu itämaiset. Tosin olivat puoleen hintaan kun ostin ne (6 kpl). Lisää olen hankkinut käytettyinä, niistä kallein maksoi 300€. Hyvät matot maksavat, mutta ovat ikuisia.
89e,koira oksentanut jo 2 kertaa siihen kuukauden sisällä,joten parin tonnin matto olisi meille hulluutta.
Maksettiin n 500 ja hieno matto saatiin. Jokaiseen asiaan ei tarvi panostaa tuhansia, harkitaan mihin panostetaan.
Mä sain siskolta ilmaiseksi kun muutin tänne.
Vierailija kirjoitti:
89e,koira oksentanut jo 2 kertaa siihen kuukauden sisällä,joten parin tonnin matto olisi meille hulluutta.
On mullakin koira, mutta se onkin toypuudeli, eikä se oksenna.
T. Ap
Ei 2000 € laadukkaasta matosta ole vielä edes iso raha. Paljon kalliimpiakin löytyy.
Olohuoneen matto muistaakseni 300 eur. Ihan ok hinta-laatusuhde.
Edullinen. 47,500 maksoi käytössä oleva persialainen. Siihenkin jo kaatunut Pirkka Lageria, mutta kesällä voisi painepesurilla huuhtaista.
Vierailija kirjoitti:
Edullinen. 47,500 maksoi käytössä oleva persialainen. Siihenkin jo kaatunut Pirkka Lageria, mutta kesällä voisi painepesurilla huuhtaista.
Onko sulla koiraa. Minkä rotuinen?
500 eur matto. Muualla talossa Ikeaa ja mummon räsymattoja, ei raaski vaikka tulot yhteensä muutama 100k/vuosi.
50€ ikeasta