Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut huonoin työsi mitä olet tehnyt?

Vierailija
31.03.2024 |

Mikä on ollut huonoin työsi mitä olet tehnyt? Siis kaikilla mittapuilla huonoin. Itselläni huonoin työpaikka on ollut ravintolatyöntekijä pikaruokaketjussa. Onneksi opiskelin ja olen nyt leppoisassa etätyössä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksämäellä sijainneessa firmassa. Palkka oli ihan ok, mutta joku ihme narsismi-psyko-sosiopatia oli selkään puukottavalla pomolla. Papereita hävitti ja peukaloi kaikkia mahdollisia kirjauksia aina kun ei itse saikuttanut. Varminta kiertää koko pitäjä kaukaa, on niin syvältä kuin vain voi olla, vaikka kyseinen firma ei kaiketi sillä paikkakunnalla enää ole.

Vierailija
22/26 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ja heittämällä asiakaspalvelija yksityisen lääkäriasemaketjun valtakunnallisessa ajanvarauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten jako. Siitä sai kuussa jotain 70-140 euroa mainosten määrästä riippuen vaikka viikossa oli kaksi jakopäivää ja tunteja meni myös lajitteluun. Ihan orjatyötä jolla hyväksikäytetään teinejä.

Samaa olin tulossa sanomaan.

Etenkin sesonkiaikoina niitä mainoksia oli hirveä määrä. Lajittelun sai aloittaa suoraan kun koulusta kotiutui ja vasta illasta pääsi lähtemään jakamaan mainokset. Monesti yksi kierros ei edes riittänyt vaan piti palata "tankkaamaan" mainoksia, koska niihin kärryihin ei kaikki kerralla mahtuneet. Toinen jakopäivistä vieläpä viikonloppuna (lauantaina) jolloin moni nuori varmasti haluaisi olla kotona tai kavereiden kanssa. Aivan säälittävä palkka nähden työn vaatimuksiin. 

Vierailija
24/26 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kalojen pakkaaminen. Ei se kivaa ollut muutenkaan, mutta kaiken lisäksi aina oli ihan hirveän kylmä, töitä tehtiin alle 10 asteisessa tehtaassa ja yllättäen siellä haisi kala. Myös itse haisi kalalta työvuoron jälkeen, hävetti mennä bussilla kotiin.

Vierailija
25/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisiivooja. Vieläkin puistattaa, vaikka aikaa tuosta jo kuutisen vuotta. 

Mikäs siinä?

Vierailija
26/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junien vessojen tyhjentäminen Ilmalan ratavarikolla reilu 20 vuotta sitten. Paska haisi ja roiskui jatkuvalla syötöllä. Pomokin oli aivan umpihullu syyttä suotta huutaja.