Olen 45v mies ja alkanut haaveilemaan muutosta pois Helsingistä jonnekin missä olisi omaa tilaa
Voisi harrastaa musiikkihommia rauhassa, kun naapuri ei häiriintyisi. Millähän sitä elättäisi itsensä tuolla? Ei ole perhettä, joten yksinäiseksi siellä varmaan tulisi ilman vaimoa ja lapsia. Maalta on helpompi muuttaa kaupunkiin kuin toisin päin. Varsinkin autoilun kalleus tekee maalla asumisesta haasteellista.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Raivaussahahommia saa tehdä niin paljon kuin huvittaa maaseudulla. Metsänhoitoyhdistykselle raivaamaan. Ei ole vaikeaa hommaa ja metsässä vaan kaiket päivät.
Mitä elämää se on viettää kaikki aika metsässä raivaussahan kanssa? Haluan pois kaupungista juuri sen vuoksi, että elämässä olisi jotain muutakin mielekästä kuin töissä raataminen.
Tuohon oli vain esittäjän ehdotus työllistymiselle, harrastelemiselle, ulkona ololle ja treenaamiselle ja ansaitsemisellekin yhtä aikaa.
Kukaan ei pakota ostamaan uutta autoa. Minulla on täällä maaseudulla 3 autoa. Vuosimallit 1970, 1983 ja 2007.Kaikki huollot ja remontit teen itse kotona. Mitään ei joudu teettämään liikkeissä. Osat halvimmasta paikasta netin kautta.