Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkatuloni ovat yli 4500 €/kk. Mitä ajatuksia se herättää sinussa?

Vierailija
31.03.2024 |

Asian pääkaupunkiseudulla omisusaunnossa,  kolmiossa, 2005 jälkeen rakennetussa talossa, autohalliin pääsee hissillä, 2 autopaikkaa. Rahaa riittää ihan kivasti. Yksi sijoitusasunto, jonka tuotto ei ole kovin suuri. Matkustelen. Ei kesämökkiä. Seuraa saan apeista. Lähinnä tarpeet tyydyttävää. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että saat apeista seuraa. Hienoa kuulla, että appivanhemmista on sinulle apua.

Appivanhemmat ovat ilmeisesti miespari, kun appeja on kaksi. Eihän siinä mitään, nykyaikana kaikki on mahdollista.

Meneviä veijareita kun tyydyttävät ap:nkin tarpeet.

Vierailija
22/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että olet pienituloinen, säälin sinua. Meillä puolison kanssa tulot yhteensä netto n. 14 000 €, teemme töitä kaksi pvää viikossa. Kummallakin perintöjä ja sijoituksia, ei kannata tehdä enempää. Ammattitaito säilyy kun teemme nuo kaksi pvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen ottaa palkka + eläke € 8120 , kyllä sillä jotenkin pärjää. Velkaa € 0.

Vierailija
24/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei saa onnea. tuskinpä muuten aloitus?

Vierailija
25/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen näin aloituksen; hetken vilahti mielessä, että onpa tyhmä teksti...siinä se.

Vierailija
26/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo summa jää käteen niin ihan ok tulee yksin asuva toimeen pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
27/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä läppä? Ajattelitko että kaikki muut täällä on pienipalkkaisia siivoojia, vai ajattelitko että sua pidettäisiin tuolla palkalla rikkaana? Kiva elämä sulla. Kaikki ok. Uskon että naisetkin tykkää. Mutta ei tuolla vielä kuuhun lennetä. 

Vierailija
28/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kummempia. omat palkkatuloni samalla tasolla, lisäksi n 2000e/kk osinko/vuokratuloja. Ihan normi työssäkäyvän arkea. Toki ei tartte rahoja laskea kaupassa, lomalla voi käydä missä haluaa ja autoon voi myös panostaa jos se on se juttu. 

Vierailija
29/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jää verojen jälkeen käteen noin 2800€. Olet keskituloinen.

Itse saan 2400€:n bruttopalkkaa, josta jää verojen jälkeen käteen 2100€. Asun riviraloneliössä Länsi-Helsingissä. Asuntolainan olemme jo maksaneet pois. Yksi velaton sijoitusasunto Helsingissä ja kaksi velatonta kesämökkiä Uudellamaalla. Emme juuri matkustele. Olemme nelikymppistä.

Vierailija
30/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan saman verran mut ei tulis mieleenkään alkaa keulia sillä, se nyt Suomen verotuksella niin paljoa tee. Eikä tulis mieleen alkaa luetteloimaan omistuksiani. Joo, asunto on ja auto pihalla, so what niin on monella muullakin. Minun ei kyllä tarvitse hakea seuraa mistään apeista kun on oma rakas aviomies ja ihanat lapset, ystävät ja sukulaiset. 

Vierailija
31/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jää verojen jälkeen käteen noin 2800€. Olet keskituloinen.

Itse saan 2400€:n bruttopalkkaa, josta jää verojen jälkeen käteen 2100€. Asun riviraloneliössä Länsi-Helsingissä. Asuntolainan olemme jo maksaneet pois. Yksi velaton sijoitusasunto Helsingissä ja kaksi velatonta kesämökkiä Uudellamaalla. Emme juuri matkustele. Olemme nelikymppistä.

Tuo on niin älytöntä tässä maassa. Haen itsekin koko ajan vähemmän stressaavaa työtä, koska tämänhetkisellä 3400 bruttopalkalla ei kummoisia käteen jää ja jos olisin vähemmän stressaantunut, rahaakaan ei kuluisi niin paljon esimerkiksi ruokaan, kun jaksaisin kokata ja käydä kaupassa.

Vierailija
32/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan saman pääomatuloina. Ei paljoo työt vaivaa. Mies ja kaksi lasta, ihanaa vapaata elämää. Onko kysymyksiä?

Vierailija
33/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni palkka. Itse tienaan n. 20k EUR kuussa. Yksityisyrittäjänä.

Miksi valehtelet?

Vierailija
34/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan saman pääomatuloina. Ei paljoo työt vaivaa. Mies ja kaksi lasta, ihanaa vapaata elämää. Onko kysymyksiä?

Miksi valehtelet?

Vierailija
35/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen ottaa palkka + eläke € 8120 , kyllä sillä jotenkin pärjää. Velkaa € 0.

Miksi valehtelet?

Vierailija
36/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että olet pienituloinen, säälin sinua. Meillä puolison kanssa tulot yhteensä netto n. 14 000 €, teemme töitä kaksi pvää viikossa. Kummallakin perintöjä ja sijoituksia, ei kannata tehdä enempää. Ammattitaito säilyy kun teemme nuo kaksi pvää.

Miksi valehtelet?

Vierailija
37/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onkohan netto suunnilleen sama kuin minun 3800€.. vai kuinka iso ero, ei kovin iso.

Vierailija
38/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noilla tuloilla juhlita.Itse tienaan saman ja nippanappa asuntolainan,auton,peruskulut ja lapsen harrastukset saa maksettua.

Vierailija
39/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kovin hyvin tienaa

Vierailija
40/43 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää säälinsekaista huvittuneisuutta. Minulla menee hammastikkuihin rahaa enemmän kuukaudessa kuin palkkasi on.