Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tässä kierrossa ei tullutkaan pms-oireita?

Vierailija
31.03.2024 |

En ymmärrä, kun olen tuosta oireilusta kärsinyt jo vuosikausia ja nyt yhtäkkiä ei ole hillitöntä ruokahalua, vtutusta, tajutonta väsymystä, turvotusta tai rintojen arkuutta. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuli mulle. Oon ulvonut koko pääsiäisen ihan mitättömistä asioista. 

Vierailija
2/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raskaana 

Jos olen, niin siinä tapauksessa voi kirjoittaa uuden raamatun.

Ap

Vierailija
4/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raskaana 

Kiitos! Senhän ap halusi kuulla. 

Vierailija
5/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihonnut liikaa? Tunnistan tuon itsessäni. Nyt palaan tästä ubermässäilystä normaaleihin aterioihin ja annoksiin. Ihminen lihoo nopeasti, kun vain syö eikä tee mitään ja koko kroppa menee sekasin. Myös pää. 😅

Vierailija
6/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina tule. Minulla vaikuttaa vuodenaikojen vaihtuminen ja valon määrän muutos. Tässä kuussa jäi pms pois ja kuukautiset siirtyi viikolla. Yleensä valo pahentaa alkuvuodesta oireilua, mutta minulla on perimenopaussi niin näitä muutoksia nyt tulee. Myös syksyllä oli 7 viikon kierto ilman pms oireita.

Vierailija
7/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma minulla välillä. Rintojen arkuutta(kipua) esiintyy kanssa vain joskus. Toisinaan ei mitään kipuja ja toisinaan niin kipeät että asennon vaihtaminen sängyssä sattuu.

Vierailija
8/9 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lihonnut liikaa? Tunnistan tuon itsessäni. Nyt palaan tästä ubermässäilystä normaaleihin aterioihin ja annoksiin. Ihminen lihoo nopeasti, kun vain syö eikä tee mitään ja koko kroppa menee sekasin. Myös pää. 😅

Olen laihtunut.

Ap

Vierailija
9/9 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan treenannut liikaa? Kuinkahan paljon se vaikuttaa estrogeenin määrään? Kropasta on lähtenyt rasvaa ja lisääntyneestä lihasmassasta huolimatta painokin on laskenut. Nyt 175 cm ja 59 kg tai jopa vähän alle.

Ap