Seksielämän suuret vaihtelut.
Vaimo kertoi haluttomuudesta. Tämä aiheuttaa riitaa, kun seksiä on vain kahdesti kuukaudessa. Seksin jälkeen sujuu hyvin ja siedän vaimon vaatimuksia. Pitempi tauko alkaa hermostuttaa. Vaimo valittaa minulle kaikesta niin kuin lasten sotkut tai hänen omat sotkunsa olisivat minun syytäni. Teen reilusti oman oman osani kotitöistä, ettei aikaa jää edes runkkaamiselle. Vaimolla on hormonikierukka ja väittää sitä haluttomuuden syyksi. Yhtenä päivänä hän töksäytti minulle, että tänään et ollut ärsyttävä. Vaimo ei lähde kanssani ravintolaan, mutta kavereiden kanssa kyllä. Oli yötäkin jossain mökillä ja palasi kuin uudestisyntyneenä. Seksielämään tuli selkeä piristys, lahna muuttui villipedoksi.
Riitaa tuli tästäkin, kun yritin kysyä mistä moinen muutos. Riideltiin ja sovittiin. Parin viikon päästä vaimo otatti hormonikierukan pois ja lupasi olla minulle parempi vaimo. Ostin kondomit ja yhden ehdimme käyttää, kun alkoi vaimon selibaatti. Nyt mennyt 6 viikkoa ilman seksiä. Vaimo ei päästä edes lähelleen. Siirtyy jopa toiseen huoneeseen. Vaimo oli lomalla viikon lasten kanssa ja minä puolestani sitä ennen viikon työmatkalla. Pitkä erokaan toisesta ei johda seksiin. Vaimo tekee itsensä jotenkin kiireiseksi, enkä saa häntä puhumaan, eikä hän halua pariterapiaan. Mitä meidän parisuhteessa tapahtuu?
Seksielämässä on meidän parisuhteen suurimmat vaihtelut menossa. Vaimo muuttui lahnasta villipedoksi ja takaisin täysin haluttomaksi?
Kommentit (3)
Jalat aukeaa nyt toiselle miehelle.
Hormonikierukan poiston jälkeen on kyllä joillakin naisilla erilaisia oireita aina raskauspahoinvoinnin tapaisia ilman raskautta ja runsaat ja kivuliaat kuukautiset alkaen 2- 6 viikkoa poistosta . Näitäkin oireista voi lukea vauvapalstalta ja löytyy googlaamalla .
Ei siis välttämättä muuta kuin kuukautisrytmi vain hakee normaalitilaa . Kertokaas naiset vastaavista hormonikierukan poistoon liittyvistä tubtemuksista ettei nyt maalata piruja seinille .
Olen tuo eka kirjoittaja mutta jäin miettimään asiaa ja googlasin.
Toinen kiikarissa