Millane vanha juoppo ukko vainoaa ja ahdistelee oman lapsen ikäistä naista?
Oikeesti tälle tyypille oon sanonu sata ja tuhat kertaa ettei tämä tyyppi kiinnosta siinä mielessä ja eikä meille tule mitää juttua. Ja silti tää jatkaa ihan sairasta vainoamista. Kävelee ja pyörii meidän talon lähellä. On kiinnostunut ihan kaikesta mistä ite oon kiinnostunu, lähettelee uhkaavia viestejä jos en kiinnostu hänestä niin kuin hän haluaa, uhkailee mun lapsia jne. Ja tää henkilö on tyylii mun iskän ikäinen. Iha v i t u n sairasta!!!
Kommentit (48)
Pitäs lähettää tuommonen äijä sen kapteeni kalunleikkaajan käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestejä? Miksi hänellä on sun nro? Tee rikosilmoitus äläkä valita täällä.
Olen estänyt sen numeron ja kaikkialta mut laittelee jodelissa yksityisviestejä missä kerto oman nimensä ja uhkaili kaikkee sairasta ja jopa tietää missä oon tälläkin hetkellä.
No eihän se nyt sitä voi tietää. Jos on sekaisin niin voi puhua ihan mitä vain. Onko sillä siis lapsetkin vielä siellä asunnossa samalla kun se on sekaisin?
En tiedä ne on jo aikuisia ihmisiä niikuin minäkin. Ei oo siis hoitanut ees pienenä niitä. Äidillään asuvat.
Vainoaminen on Suomessa rikos ja siitä saa linnatuomion. Sulla on somessa todisteet ja kaikki. Näytät ne poliisille. Lisäksi sulla on jotain miespuolisia kavereita, niin käske niiden kertoa sille tyypille että jos sitten vapauduttuasi päätät ryhtyä kostotoimiin, niin se on viimeinen teko.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs lähettää tuommonen äijä sen kapteeni kalunleikkaajan käsittelyyn.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vaikuttaa teiniltä.
Ja sinä vaikutat sadistitrollilta. Mene hoitoon.
Kuitenkin olet ihan kiimassa sen palliin :-D .
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen on Suomessa rikos ja siitä saa linnatuomion. Sulla on somessa todisteet ja kaikki. Näytät ne poliisille. Lisäksi sulla on jotain miespuolisia kavereita, niin käske niiden kertoa sille tyypille että jos sitten vapauduttuasi päätät ryhtyä kostotoimiin, niin se on viimeinen teko.
Mulla ihan kaikki tallessa. Juu näytän.
Vierailija kirjoitti:
Painu hoi To on. Olet Okse tt ava!!!!!!
Todellakin rikosilmoitus ja lähestymiskielto hakuun, tuo käytös voi pahentua nopeasti, alkoholi vie estot...
Jodelissa joku pappaikäinen löytää sinut? Kuulostaa omituiselle.
Vierailija kirjoitti:
No no Jonne. Nauti nyt 2 päivää vielä lomapäiviä ja tee sitten parannus ja pyydä syntejäsi anteeksi tiistaina, kun arjen harmaus taas koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vaikuttaa teiniltä.
Mietin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänessä on viinademoneita ja pakkomielle nyt johonkin. Ei oikein huomaa alkoholeissa, on sekava? Pitäisikö nyt muuttaa, laittaa aita, kamera pihaan, hankkia joku vartija sanomaan aina vai koirat tms. Kataja on hyvä näköeste, tulee korkeat.
Vartija sanomaan?? Mitä
Katajasta tulee korkea?? No ei tule ainakaan 10 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa joku pappaikäinen löytää sinut? Kuulostaa omituiselle.
No joku on sille ilmeisesti kertonut mutta ihan yksityisessä viestissä kerto kuka on.....
Viina syönyt aivot. Mitään ei ole enää tehtävissä. Saunan taakse vain.
No eihän se nyt sitä voi tietää. Jos on sekaisin niin voi puhua ihan mitä vain. Onko sillä siis lapsetkin vielä siellä asunnossa samalla kun se on sekaisin?