Whatsapp kanavat
Ei hitsi kun tyypeillä menee noissa vähän yli, esim cepi on neljännellä luokalla ja pitää kanavaa jolla on 8k seuraajia, ei enää kovin turvallista hommaa, en tiedä ajatteleeko itsekkään että 8 tuhatta ihmistä kattelee sen tekemisiä. Eikö esim hänen vanhempansa puutu juttuun, muutenkin edes jos 10 vierasta ihmistä katsoo kokoajan mitä teet ja miltä näytät, niin on aika pelottavaa, koska he näkevät helposti missä olet jne. Jos vihakommentit ei motivoi miksi hankkii niin paljon seuraajia.
Meneekö muiden mielestä tää ihan hulluksi
Kommentit (272)
Cepin vanhemmat tietävät kanavasta. Lopettakaa Cepin dissaaminen hän saa tehdä mitä haluaa eikä se teille kuulu! Cepi on ihana ihminen enkä usko että hän ikinä olisi näyttänyt kenellekkään keskaa tai lyönyt jne. Ilysm Cepi<3
Cepi ei oo tehny mitään väärää ja siis kaikki skincare jutut on itseasiassa hyväks kasvoille koska niitähän kannattaa alkaa käyttää niiku 9-11 vuotiaana JA EI en sano että ne KAIKKI ovat hyväksi Cepille mut hei antakaa Cepin olla se on ihana ihminen ja jos Cepissä haittaa joku nii ei tarvii kertoo sillee et ei Cepi ikinä oo tehny mitää ilkeetä
Jättäkää se cepi nyt rauhaan !!!!! se saa tehä mitä se haluu.. miettikää jos teille tultaisiin sanoin noin !!! cessu on kiva ihminen
Kuule Cepi itse sanoi kanavallaan että hänen vanhempansa katsovat sitä sekä seuraavat, ja se on varmasti ihan hänen oma päätöksensä pitää sitä kanavaa.
Jos Cepi näät tän niin oon seurannut sua siitä asti ku sulla oli 2k oot ihanan aito🥰🥰
Cepin vanhemmat hyvin tietää näistä Cepin jutuista. Cepillä on vanhempien lupa ja cepin vanhemmat pitää hyvää huolta ja säätelee mitä cepi voi laittaa ja mitä ei voi laittaa. Cepin vanhemmat ovat varmasti ottaneet kaikki tuollaiset riskit huomioon ja seuraavat aktiivisesti cepin kanavan käyttöä. Toivottavasti ymmärrät, että tämmönen kanavan pito on vaan pieni juttu jota monet pitävät yllä. Tottakai jos ei halua altistua tommoselle vaaralle niin voi kieltää kokonaan omalta lapselta tuommoiset hörpäkkeet.
Sanokaa mulle et mitä Cepi on tehny sulle ihan vaa siks et jos Cepi ei oo tehny sulle mitää pahaa nii ei sit tarvii alkaa puhuu siitä p@$#@@ Ajatelkaa jos vaikka teiän 4 luokkalaisella kaverilla ois 20k nii alkaisitteks puhuu siit kaikkee p@$#@@ sillee hei HALOO KÄYTTÄYTYKÄÄ NYT VÄHÄ
Jep siis Cepi ei oo tehny mitään pahaa!!
Sil on pelkkä kanava eikä puoletkaan sen kiusaajista ees tunne sitä nii turhaan levitätte siitä huhuja
Ja jos ootte kerran aikuisii ja valitatte että "älkää nyt kakarat sotkeentuko tähä" nii must toi ei oo ihan aikuismaista käytöstä sillee kukaa täysjärkinen ei ikinä puhuis KENESTÄKÄÄN p@$#@@ JOS HALUUTTE VALITTAA MULLE SIITÄ ET PUOLUSTAN CESSUU NII ANTAA TULLA BC IDC
Tää on niin totta! Miks pitäis juoruilla tuollaista? Ja muutenkin kyl ihan sata varmasti sen vanhemmat tietää! Uskomatonta että puhutaan tyhmiä nuoresta tytöstä täällä, hän itse sanoi kanavallaan että ei oo kiva ku puhutaan toisten vanhemmista netissä, kun ei edes tunne heitä?!
Hei! Minäkin olen kuullut kyseisestä Cepi kanavasta. Minusta olisi kiva tietää miksi valitatte Cepistä! Lapsesta asti kaikille on opetettu että jos jostain haluaa sanoa jotain pahaa niin pitää pitää mölyt mahassaan.
Aikuiset puhumassa pa*kaa lapsesta jota he eivät edes tunne?! Naurettavaa, eikö ihmisillä ole mitään parempaa tekemistä
Cepi on ihana kiltti kaunis lopettakaa sen kiusaaminen Se ei oo tehny mitään pahaa ja siitä leviää monta huhua! LOPETTAKAA CEPIN KIUSAAMINEN NYT!
Cepi saa tehä mitä se haluu ja nyt sil on yli 20k.
ANNA IHMISEN ELÄÄ NIINKUN MITÄ P@SK@@?!. Sen vanhemmat tietää asiasta niin älkää jatkako
Cepi tais just tuolla kanavalla kertoa että vanhemmat seuraa ja tietää kanavasta, ja että on lupa näyttää itseään ja tekemisiään.
Cecilian vanhemmat tietävät ja seuraavat kanavaa, ja hänellä on myös lupa kanavan pitämiseen ja itsensä ja tekemisien näyttämiseen. Joten mun mielestä siinä ei oo mitään hullua/huolestuttavaa.
Jep oot oikeessa!